Skocz do zawartości

mlynarz95

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mlynarz95

  • Urodziny 23.05.1995

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 316i Compact 1994
  • Lokalizacja
    Łódź

Osiągnięcia mlynarz95

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. zgadza się, niestety ;/ ale znalazłem już chłodnicę do klimy, ale muszę przełożyć prawy słupek, bo w tej co kupiłem wejście na ten czujnik jest zaślepione :mad2:
  2. Witam, posiadam BMW E36 316i 102 KM. Poszła chłodnica (wersja z klimą). Ciężko znaleźć mi chłodnice do wersji z klimą,moje pytanie to: czy da radę zamontować chłodnicę bez klimy?
  3. mlynarz95

    Spalanie 316i a 318i

    Witam, chciałbym się dowiedzieć jaka jest różnica w spalaniu pomiędzy tymi silnikami? wiem, że ten (318i) to m40 a o 316i to wersja 102 KM. Dziękuje :)
  4. To znaczy też przypuszczałem, że to łożyska, tylko co "ekspert" patrzył do auta, o co innego mówił, jeden że pasek (choć widzę, że pasek jest w dobrym stanie), drugi, że łożyska. Ile może kosztować takie łożysko?
  5. Witam, jako iż jestem świeżakiem w posiadaniu BMW, mam do Was takie pytanie. A mianowicie, jaki pasek powinienem zakupić do podanego w temacie modelu BMW? Pytam konkretnie o nr. bo spotkałem się na allegro z jakimiś nr pasków, a nie chciałbym zakupić złego. Czy to jest pasek wieloklinowy? Wiem, że u mnie on po prostu przechodzi przez większość tego przez co ma przechodzić (przepraszam za niefachowe określenie, nie znam się na tym :( ) I ten pasek ma jakby takie przegrody. Bardzo prosiłbym o podanie tego nr albo od razu linku do paska który będzie pasował :) PS. Pytam o pasek, bo po prostu mi piszczy, gdy silnik jest na chodzie, i powiedziano mi, że to wina paska.
  6. ja mam to samo, sprawdź rurę od kolektora, i pod nią taki wężyk, pewnie zasysa powietrze z zewnątrz i to jest powodem dławienia się
  7. okazało się, że płyn nie działał w całym obiegu, przez co termostat nie "dostawał informacji" o temperaturze i nie włączał się wiatrak. Rozwiązaniem problemu okazało się odpowietrzenie teraz i działa ogrzewanie i nie ma problemu z temperaturą :) Temat do zamknięcia
  8. Witam, jako iż jestem nowym na forum a mojego problemu nie potrafię precyzyjnie określić zakładam nowy temat. Otóż, wczoraj, gdy wróciłem wieczorem do domu spod maski, a dokładnie spod korka od zbiornika z płynem chłodniczym zaczęła, nie wiem jak to nazwać, ulatniać(?), "uciekać" woda, po ostudzeniu silnika to ustąpiło, poziom wody się nie zmienił (około 3-5 kresek poniżej poziomu KALT). Zauważyłem też, że trochę później zaczyna mi działać ogrzewanie, tj. działa, ale jak naprawdę sporo pojeżdżę (nie wiem czy to wina tego, że silnik przy obecnych temperaturach się dłużej nagrzewa). Jednak bardziej niepokoi mnie ta chłodnica, odpaliłem dziś go rano, pochodził z 10 min, około 1000 obr/min, wentylator od chłodnicy się nie załączał, choć w sumie był zimny, a przez ten czas nie wiem czy zdążyłoby się załączyć. Jestem świeżym kierowcą, dopiero poznaje swój samochód, dlatego wolę zapytać doświadczone osoby o poradę. Bardzo bym prosił o szybką odpowiedź, samochód jest mi bardzo potrzebny już od poniedziałku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.