Skocz do zawartości

marianpod

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    530d/520d

Osiągnięcia marianpod

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Uwaga! Samochód ostatnia wizyta w serwisie pod koniec 2015 roku przy 366 tys, a dwa lata lata wcześniej w 2013 roku 365 tys... w ogłoszeniu 286000km. Na pierwszy rzut oka cena powinna sugerować coś lepszego a tu taka niespodzianka. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-7-bmw-740li-bardzo-bogata-wersja-ID6zsZQw.html
  2. Czy ktoś może oglądał ten samochód? Macie doświadczenia z samochodem z "szybszym dyfrem" z Japońskiego rynku? Rzeczywiście przyspieszenie jest dużo lepsze? A tak poza tym to podobno towary wychodzące z Japonii (po awarii w elektrowni) były sprawdzane przez jakiś czas pod kątem promieniowania. Czy coś się zmieniło w tej kwestii?
  3. Większość samochodów z tamtych okolic ( Gubin, Krosno, blisko granicy..) wygląda bardzo dobrze na zdjęciach i w opisach. Wręcz ideały!! Też tak myślałem do czasu, aż zacząłem sprawdzać dokładnie ich historię serwisową w ASO. Większość kręcona dość bardzo, nawet o 150-200 tys i przygotowana bardzo dobrze do sprzedaży ( wymienione fotele, kierownica, dobre opony, podłokietniki itp.) a jak przebieg był ok to przeszłość bardzo wypadkowa. Radzę baaardzo uważać. Co więcej za odwiedzenie ASO większość życzy sobie opłatę za transport, lawetę i stracony czas. Był kiedyś dobry program w TVN na ten temat , który dobrze oddaje realizm w okolicznych komisach.
  4. oferta jakich pełno na polskim rynku...niestety jak chcesz kupić dobry egzemplarz poliftowy z trzylitrowym silnikiem diesla musisz dołożyc conajmniej 15 tys. wiekszość to ogryzki kręcone nierzadko o 100-200 tys , albo strasznie poturbowane...sprzedawane jednak jako igiełki. Polecam dużo szukania i obejrzenia wielu modeli, w tym najdroższe w danym roczniku ( z polskiego salonu i potwierdzonym przebiegiem i stanem technicznym) aby sobie wyrobić zdanie. Sam obejrzałem kilka E61 i wierz mi, że za rozbieżnością ceny poliftowych modeli między 35 tys, a 75 tys idą konkretne fakty dotyczące faktycznego stanu, powypadkowości, i dbałości podczas eksploatacji.
  5. Jakiś czas temu oglądałem E60 u tego sprzedającego. Wszystko miało być pięknie, ładnie bezwypadkowo z oryginalnym przebiegiem. Zacząłem od sprawdzenia numeru w serwisie. Przebieg był dużo skorygowany i naprawa po dużym wypadku też miała miejsce, więc nie było sensu nawet dalej drążyć tematu.
  6. Jak wiekszość z was już wie rynek samochodów no i tym bardziej BMW jest conajmniej dziwny. Samochody tańsze niż w wielu krajach ościennych i nie tylko z lepszym wyposażeniem, mniejszym przebiegiem, ale i z książką serwisową itp. Szukałem długo E61 z sześciocylindrowym dieslem po lifcie, jednak okazało się że 99% to mniejsza lub większa kombinacja: - skręcenie nierzadko o 200 tys to norma - bezwypadkowości brak, pomimo że wszystkie niby bezwypadkowe - kombinacje na wszelkie sposoby dotyczące wyciętych filtrów cząstek, ledwo działających automatów, mytych silników, wymienianych części wyposażenia, lewych książek, faktur z serwisu itp - wady prawne z nieopłaconym VATem, albo sprzedażą na Niemca - wymiany wnętrza na nowe, aby pięknie wyglądało Każdy może tu dopisać jeszcze wiele punktów. Wnioski jakie można wyciągnąć: - nie ma okazji cenowych na rynku - wszystkich sprzedających trzeba traktować "z conajmniej dużą dozą rezerwy " i wierzyć max w niewielki procent tego co mówią - wybierać samochody z górnej półki cenowej z danego rocznika (ja szukałem polifta 2007-2009 gdzie ceny mają rozstrzał od 45 do 90 tys i zgadnijcie, które były oszukane, a które nie) - niestety celowanie w polski salon od pierwszego/drugiego właściciela i poprzedzająca zakup wizyta w serwisie daje dużo więcej pewności.( cena jednak za samochód 530d z rocznika 2008 ok 80 tys to norma) - samochody zmniejszymi pojemnościami są dużo miej zużyte - wg mnie nawet jedno przekłamanie w ogłoszeniu powinno je eliminować ( zły rocznik, książka oszukana) - samochody w komisach i od handlarzy powinny wzmagać czujność o 200% Nie chciałbym wywoływac tutaj szaleńczych dyskusji co jest prawdą a co nie, jedynie przekazuję swoje wnioski. Radzę każdemu zawsze przed kupnem obejrzeć conajmniej kilkanaście samochodów w danym modelu , w tym jakiś sprzedawany przez salon albo w najwyższej półce cenowej dla danego rocznika żeby mieć porównanie i samemu wyrobić sobie zdanie.
  7. i po takiej wymianie rozumiem jest spokój z typową bolączką silnika 20d?....czy trzeba jeszcze jakiejś niespodzianki się spodziewać?
  8. A można jakoś to od razu sprawdzić , czy jest ok czy nie?Fachowiec to usłyszy, zobaczy przy przeglądzie?
  9. Czy możecie powiedzieć coś na temat tego bmw: http://otomoto.pl/bmw-520-C32719503.html Czy bolączka tego silnika została wyeliminowana już w tym roczniku? Osoba prywatna i cena troche wysoka ( nawet nie wiem czy nie za wysoka), ale może nie kombinowany. Dane pojazdu Art. Wartość Numer podwozia WBAPX31060C079518 Kod typu PX31 Typ 520D OL (EUR) Typoszereg E E61 (MUE) Seria 5 Rodzaj konstrukcji TOUR Układ kierowniczy LL Drzwi 5 Silnik N47 Pojemność skokowa 2.00 Moc 130 Napęd HECK Skrzynia biegów AUT Kolor SPACEGRAU METALLIC (A52) Tapicerka EXCL.LEDER NAPPA ERW./SW/KONTR.F1 (NANS) Data prod. 2008-07-03 Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2 S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów S248A LENKRADHEIZUNG Podgrzewanie kierownicy S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz. S2KTA LM RAEDER V-SPEICHE 277/NL Obr. BMW, st. le. spr. V 277, j.p.u S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa S316A AUTOMATISCHE HECKKLAPPENBETAETIGUNG Autom. uruchamianie tylnej klapy S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu S323A SOFT-CLOSE-AUTOMATIK FUER TUEREN Autom. miękkiego zam. drzwi S386A DACHRELING Reling dachowy S402A PANORAMA GLASDACH Dach panoramiczny elektryczny S417A SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH. Roleta przeciwsłoneczna drzwi tylna S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn. S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Fotel komfort z pamięcią S464A SKISACK Worek na narty S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S4BYA EDELHOLZAUSF.BAMBUS MASER ANTHRAZIT Wer. z drewna szlach. bambus antracyt S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S5ACA FERNLICHTASSISTENT Asystent świateł drogowych S601A TV-FUNKTION Funkcja TV S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional S610A HEAD-UP DISPLAY Wyświetlacz przezierny S612A BMW ASSIST BMW Assist S616A BMW ONLINE BMW Online S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Sterowanie teleserwisem S6FAA DVD-SYSTEM IM FOND, VORBEREITUNG Instalacja systemu DVD z tyłu S6VAA CIC ZUSTEUERUNG Sterowanie CIC Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt P7A6A INNOVATIONSPAKET I.V.M. EDITIONEN Pakiet innow. + edycje P7MCA EDITION EXCLUSIVE Pakiet wydania Exclusive S7SPA NAVI PROFESSINAL M.HANDYVORB.BLUETOOTH Naw. Professional/Handyvorber. Bluetooth L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki S8S8A LAENDERSPEZ. NAVI ZUST. (FUER ACC) Country-specific navigation control S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP S936A BMW HANDY BEI AUSLIEF. ANFORDERN BMW Handy b. Ausliefer. anfordern S9AAA AUSSENHAUTSCHUTZ Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt. Wyposażenie seryjne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki
  10. Jakiś czas temu (ok rok) oglądałem go z kolegą, który chciał go kupić..ceniony był 90tys i już wtedy był w bardzo kiepskim stanie mechanicznym mimo małego przebiegu...
  11. sprawdzałeś realnośc przebiegu? Ja byłem zainteresowany samochodem 535d, którego zdjęcia były robione na tym samym parkingu. Samochód był nieźle skręcony, a sprzedający był pewien podawanego przez siebie stanu licznika. viewtopic.php?f=44&t=231300&p=1730198&hilit=CU58977#p1730198
  12. No właśnie niewiele informacji z tych postów wynika.Może ktoś z Krakowa ją widzial ,albo mógłby zobaczyć,czy nie wygląda na bitą ani kombinowana.Nie chcę jechać kawal drogi i od razu zwatpic na pierwszy rzut ona
  13. czy ktoś może oglądał ten samochód z Krakowa? http://allegro.pl/show_item.php?item=4009914431 Art. Wartość Numer podwozia WBAPX91080CU60516 Kod typu PX91 Typ 535D (EUR) Typoszereg E E61 (MUE) Seria 5 Rodzaj konstrukcji TOUR Układ kierowniczy LL Drzwi 5 Silnik M57Y Pojemność skokowa 3.00 Moc 210 Napęd HECK Skrzynia biegów AUT Kolor MONACOBLAU METALLIC (A35) Tapicerka LEDER DAKOTA/NATURBRAUN (LCNG) Data prod. 2008-01-25 Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką S2HHA LM RAEDER RADIALSP. 244 / NL Obr. BMW, st. le. Radialsp. 244 / j.p.u S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu S386A DACHRELING Reling dachowy S402A PANORAMA GLASDACH Dach panoramiczny elektryczny S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Fotel komfort z pamięcią S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S5DFA AKTIVE.GESCHW.REG.+STOP&GO FUNKT. Aktywna reg. prędkości+funkcja Stop&Go S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional S612A BMW ASSIST BMW Assist S616A BMW ONLINE BMW Online S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Sterowanie teleserwisem S7SPA NAVI PROFESSINAL M.HANDYVORB.BLUETOOTH Naw. Professional/Handyvorber. Bluetooth L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki S8S8A LAENDERSPEZ. NAVI ZUST. (FUER ACC) Country-specific navigation control S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP Wyposażenie seryjne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2 S346A CHROME LINE EXTERIEUR Wyp. zewnętrzne Chrome-Line S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki
  14. też mu się przyglądałem ale nagle cena wzrosła z 65000 brutto na 65000 netto...sprzedający pewnie nie wspomniał, że to była cena netto znając życie
  15. Samochód widziałem, rzeczywiście umowa na Niemca, rozrząd wymieniony, bo podobno sprowadzony z jakimiś problemami z silnikiem, co wymiana rozrządu miała usunąć.( może to pochodna wcześniejszej przygody blacharskiej) Sam samochód prezentuje sie niezle, ale szpary przy reflektorach różne i z Vinu tez widać że coś z przodu było robione ( m. in. zderzak, wahacze , przekładnia kierownicza, turbina). Zawieszenie, skrzynia na pierwszy rzut oka wyglada ok, ale nie miałem okazji sam się przejechać( letnie opony i brak papierów) Żeby to serwisu pojechac trzeba lawetę załatwiać, bo papierów nie ma, podobnie z rejestracja. Można tylko jako samochód do opłat kupić, sprzedający sam go nie zarejestruje niestety. Ja odpuszczam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.