Skocz do zawartości

michalkrzyk

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525 TDS 1997

Osiągnięcia michalkrzyk

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Czytałem o tym właśnie, no nic, drzwi i lewe i prawe i tak będę ruszał bo lewe podmieniam na używkę w kolorze (stare mają rdzę) a w prawych będę lakierował uchwyt lusterka zewnętrznego, chciałbym mieć na tyle szczęścia, żeby znaleźć gdzieś jakieś kabelki przetarte i żeby to była tylko kwestia lutowania ale zobaczymy :) Co do kodowania modułu komfortu pod nowe auto - jest to chyba INPĄ do zrobienia, tak czy tak planuje kupić takie urządzonko na allegro bo koszt jest porównywalny z jednorazowym podpięciem pod kompa i kasowaniem błędów w jakimś serwisie.
  2. Właśnie sęk w tym, że nie mam, Kumpel (właściciel E34) podsunął myśl, że może to być uszkodzenie modułu komfortu ale wszystkie funkcje poza szybami są ok. Myślałem nad uszkodzeniem kabli ale to, że raz działa jedna raz druga a innym razem obie lub żadna mnie chyba odciagają od tej myśli, najdziwniejsze jest to, że najczęściej działa albo lewa albo prawa co bardziej chyba wskazuje na jakiś moduł/sterownik właśnie. W międzyczasie jeszcze miałem problem z otwieraniem tylnej klapy (elektryczne, z kluczyka nie dało rady bo zamek zapieczony i nieużywany niewiadomo ile lat) ale winą były uszkodzone 3 kabelki załamaniu wiązki z kabiny do klapy, dokładniej w miejscu tej prążkowanej uszczelki. Wszystko co trzeba polutowałem i działa bez problemu. Shadow69, Czy ten moduł szyb z drzwi kierowcy może wpływać na to, że sterować szybą pasażera nie da się również z przycisku w drzwiach prawych czyli pasażera ?
  3. Witam wszystkich serdecznie w pierwszym poście na forum, od 2 tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem E39 525 TDS Sedan, rok 1997, kolor FJORDGRAU Metallic. Auto zakupiłem ze 'szwankującą' szybą przednią pasażera - chodziło o to, że ani z przycisku drzwi kierowcy ani z drzwi pasażera nie dało się jej opuszczać i podnosić. Jedynym sposobem na opuszczenie było przekręcenie kluczyka w zamku drzwi w celu otworzenia auta centralnym zamkiem i przytrzymanie w pozycji 'otwierania' tak aby szyberdach i obie szyby się otworzyły - analogicznie w przypadku zamykania, natomiast przyciski sterowania nie działały. Szyba kierowcy jak i szyberdach również elektryczny działały bez zarzutu przyciskami i z kluczyka. Po paru dniach od zakupu zaobserwowałem, że zamiast prawej szyby nagle przestała działać szyba lewa (kierowcy) a prawa (pasażera) działała bez problemu - podnosiła się i opuszczała. Także raz działa jedna raz druga, czasami obie działają a czasami w ogóle - gdzie szukać problemu ? Czytałem wątki o el.szybach na tym jak i innych forach i nigdzie nie znalazłem podobnego przypadku, że naprzemiennie szyby działają. Przed wczoraj robiłem parę rzeczy przy aucie i otworzyłem obie przednie szyby żeby się wietrzyło, po skończonej pracy chciałem auto zamknąć - szyba pasażera podniosła się, a szyba kierowcy nie, walczyłem z nią pół godziny po czym na noc auto okleiłem folią w miejsce szyby gdyby miało w nocy padać i poszedłem spać. Rano dalej nie działało a przed sobą miałem długą drogę. Myślę, że to raczej przypadek, ale po kilkunastu próbach przekręcania kluczem w pozycjach zapłonu w stacyjce szyba ruszyła szczęśliwie (10 min przed planowanym wyjazdem) - od tej pory szyb nie ruszam. Szyber działa non stop prawidłowo, tylne szyby na korbkę. Silniczki gdy szyby działają i są podnoszone/opuszczane nie wydają żadnych dziwnych dźwięków jakby umierały.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.