Skocz do zawartości

balczak

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e36 316i 1.6 m43 :(

Osiągnięcia balczak

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. wzialbym sie za niego ale nie mam osob chetnych do pomocy czy to forum czy dobrego mechanika ktory zrobi to tak zeby wszystko bylo pieknie, no i kazda w wmiare rozsadnej cenie jednostka 2,8 jest albo na palecie albo w strasznie wysokich cenach gdzie za te pieniadze mialbym normalna 328 ;] jako ze jest to silnik nowszy pewnie wiecej zmian nastepuje a wolalbym wiedziec co dokladnie bedzie trzeba zrobic w takowym swapie zwlaszcza ze jednostka jest owiele wieksza i na calkowicie innych podzespolach jak 1,6 a wiec narazie sie wstrzymuje i uruchamiam 1,6 a potem bedzie sie myslec co dalej pozdrawiam
  2. balczak

    BMW E36 na pierwsze autko.

    Witam Co do cen to nie stety prawda sam jakis czas temu zakupilem e36 m technika 97 r piekny sedan za? ... 2 tys zlotych a teraz mowie dlaczego ;], jezdzila nim kobieta i gdzies slizgnela prawymi drzwiami, wziela obojetnie jaki sprey pod kolor prysnela i myslala ze sprawe to zalatwi, na dodatek chyba jakis znajomy uczyl sie na blacharza i tak wypukal ze blacha jest wypukla no ale co poradzic, drzwi do wymiany i malowania jednak to nie problem jak sie ma kolege lakiernika :twisted: no i raczej taki wiekszy mankament to wypalony zawor wydechowy, no i powrotu na kolach nie bylo :D nie no bylo tylko ze na holu ale raczej tego nie licze :( ale za 2 tys dostalem piekna bude z wspanialym wyposazeniem, 97 r, zero rdzy doslownie 0 nul nic nawet na przetartym progu nie bylo na nowych oponkach no i wyglad mpowerki czyni ja przesliczna, wymiana glowiczki i auto jezdzi a dzieki niej zostalem pasjonatem marki, wczesniej zwracalem uwage na taniosc auta obojetnie jakie zeby tylko jezdzilo, nie moglem przejsc obok niej obojetnie musialem ja kupic nie wazne ze nie jezdzila po prostu musialem :) dodam ze tez mam 1,6 m43 zobaczymy co silniczek potrafi :] jednak i tak po zimie wejdzie tam jakis zdrowiutki 2,8 :D e36 i e39, e46 mpower to najpiekniejsze autka z seri bmw (jak dla mnie) ale e36 ma wielka przewage nad reszta najladniejsze ksztalty ;) dlatego powodzenia z zakupem bo wybrales prawidlowo i powodzenia z prawkiem, jest to latwe niczego sie nie musisz bac bo to latwizna na spokojnie wszystko da rade zrobic :) pozdrawiam.
  3. balczak

    BMW E36 na pierwsze autko.

    powiedz ty nam komu sie nie podoba e36? te ksztalty a jazda lepsza niz sex :D nie mowcie ze nie bo wiecej spedzacie przy swoich autkach niz przy dziewczynach ;] czesciej sie bywa w garazu polerujac cudo jak w lozku, rano wstajesz wsiadasz w gablote i czujesz ze wlasnie za kierownica czujesz sie najlepiej osobiscie sam nie moge sie doczekac jak juz wydam cale oszczednosci jakie tylko mam i to co zarobie i wsadze silnik 2,8 ^^ co tu mowic... bmw:D
  4. balczak

    BMW E36 na pierwsze autko.

    kupilem e36 w sedanie, 97 rok, klima ful elektryka, nowe nie jezdzone opony zadbane aluski ospojlerowanie m3 lacznie z progami co malo kiedy idzie w parze, ladnie obnizona doslownie 0000000000000 rdzy nawet na przetarciu na progu 0 rdzy wiem bo wlazilem pod samochod, za? 2 tys zl jedyny problem to taki ze niedziala na 3 garze :D cos musialo byc wiadomo jednak za taka cene mam idealna bude pod wiekszy silnik na oku (m52b28) sprzedajac na czesci mialbym wiecej jak dalem za nia i nawet jak stoi to geba mi sie cieszy, aktualnie odkrecona glowica a wsumie zostalo do odkrecenia pare torksow pod kopula i bede wiedzial na czym stoje ze nietrzyma kompresji, kupno nowej glowiczki, i cieszenie sie z jazdy do czasu zebrania wiekszych funduszy na swapa 2,8 litrowej jednostki mozna trafic tanio ale trzeba sie liczyc z tym ze zawsze jest cos w takowej do zrobienia, w moim wypadku silnik ale to raczej malo wazne w samochodze zeby jezdzil :D
  5. Witam a wiec zacznę tak, posiadam Beatke e36 97r. sedan m43 oznaczenie silnika, z klima, silnik na łańcuszku, po sprawdzeniu kompresji na trzecim cylku wybiło 3kg reszta po 10-9, jeszcze nie wiadomo co to dokładnie jest ponieważ na chwile obecna tylko pokrywa zdjęta do głowicy się jeszcze nie dostałem (brak czasu) zamierzałem do mojej pięknej beatki wsadzić nieco żwawszy silnik pomysłów było milion co się potem okazało ze za swapem idzie nieco więcej zmian jak tylko silnik (jestem w tym nowy i się dopiero uczę) na mieście u siebie mam tak zwanego jednego fachurę od bmw, gadaliśmy sobie tak od rzeczy i wyszło ze przy wymianie idą nie tylko silniki ale także przelożenie mosty wały itp itd, zamierzam wsadzić silnik 2,8 m52b28 nachodzi pytanię jak wygląda sprawa klimy, kolektorów mocowań silnika filtra powietrza chłodnicy oraz całej reszty, jak już napisałem od A do Z przepraszam za kolejny post ale naprawdę mam już dość poszukiwań odpowiedniego tematu gdzie będzie to opisane w 100% ponieważ takie tematy nie istnieją, zaraz zmieniają temat z wymiany kola robi się helikopter z helikoptera taboret i tak dalej, jakie zmiany musza nastąpić w wyposażeniu mojej Beatki czy wiązka łącząca silnik z buda będzie musiał być przerabiany (czytałem jeden post gdzie swap wymagał przerobienia wtyczki od silnika na męską czy tam żeńską nie pamiętam dokładnie) jak wygląda sprawa Vanosa, lepiej dwa czy jeden, jak z naprawa takowego Vanosa jeżeli będzie źle działać to jak naprawić lub czy się opłaca naprawiać, jak się wam sprawują aluminiowe bloki dodam że nie będę katował jej lecz spokojna jazda z depnięciem tu czy tam :D :twisted: :twisted: wiadomo, marka sprawia że noga jest cięższa miło było by posłuchać o waszych projektach oraz opiniach po takowym swapie, poziom trudności, koszta, dodatkowe wydatki, VANOS!!!!, osiągi, oraz wszystko co tylko wejdzie wam pod klawiaturowy klawisz, M52b28 czy m50b25, wiem że 50 jest mniej awaryjny źle ciągnie od dołu oraz cała reszta jednak wole znać opinie ludzi którzy wiedzą "z czym to się je" muszę wskrzesić moja bestię kwestia leży w tym co z nią zrobić, po otrzymaniu wypłaty z pracy napewno się uśmiechnę do forumowiczów w celu zakupu (prawdopodobnie głowicy) do mojej m43 jednak muszę wiedzieć co zrobić dalej m52b28 jeden vanos dwa vanosy bez wiatraczka, z, na wodę na światło itp itd. lubię mieć wszystko na sztywno, inaczej bym tutaj nie pisał autko z góry przeznaczone do miasta, tras od czasu do czasu, nad wodę, grilla, i tak dalej, żaden drift, latanie bokiem, fajna zabawa ale do tego zakupie inna budę, myślę że każdy będzie wiedział o co dokładnie mi chodzi, każde inne dane mogę podać wystarczy powiedzieć. Z czasem wrzucę jakieś fotki. aktualnie głowica w połowie rozbiórki zostało podnieść pokrywę oraz odkręcić kolektory wydechowe żeby było wiadomo jaki problem ona ma że nie chcę mnie zadowolić :( autko ogólnie kupiłem za 2 tyś. z "Rozdupconym" silnikiem pod dom podjechałem na kołach, tylko że ktoś mnie ciągnął ^^ wrażenia z jazdy były powrót na kołach również wiec czego tu chcieć więcej, autko wygląd m3 progi, ospojlerowanie światła jedynie to martwi mnie ta pół skóra, poleci do tapicerni i będzie ok. 0 rdzy, nawet przetarte podwozie ma mniej rdzy na gołym metalu niż śrubka zostawiona na 1 dzien na deszczu, prezentuje się pięknie, jeden mankament to ten silnik, jednak dzięki waszym opiniom, pomocy (mam nadzieję) potwór znów pokaże co potrafi myślę że to na tyle, wrazie pytań pisać. bmw e36 97 r. sedan M43 316 1,6 na łańcuszku, wersja tak zwana M-technik pół skora immo elektryka klima itp Planowany swap na 2,8 m52b28 Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.