Skocz do zawartości

dalafasta

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia dalafasta

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Panowie co myślicie o takim rozwiązaniu, zamiast wyjmować cały silnik? Która metoda wg Was jest lepsza?
  2. Dolaczam sie do tematu, w takim razie jaki interfejs podejdzie do beemki z 2010 bez navi?
  3. Dlatego tez dopytywalem sie dwa razy, jednak za 2 razem potwierdzieli ten koszt, widac niezle sie cenia.., czyli taka wymiana niestety tylko poza ASO?:/
  4. Od siebie dodam - pisalem w sprawie wymiany rozrzadu do BMW Smorawinski ( N47D20C 143km 2010 rocznik ) - odpowiedz: czesci 2700 brutto, robocizna 7200 - razem 9900 zł!!! czyli wcale tak tanio nie jest!
  5. Panowie macie moze jakies namiary na dobrego mechanika w Poznaniu - potrzebna wymiana rozrzadu w silniku n47d20c
  6. Witam, mam wersje silnika n47nd20c i niesety jest słychac delikatny, rytmiczny swist, wystepuje on tylko wtedy gdy silnik nie jest rozgrzany, jest to na 99% rozrzad, przebieg auta to 102kkm, a wiec w zwiazku z tym mam pytanie, jezdzic dalej i narazie sie tym nie przejmowac, wymieniac wtedy kiedy problem sie nasili? czy juz teraz podjechac, sprawdzic co jest nie tak i naprawiac? auto z 2010/09 318d lci, gdyby ktos byl chetny pomoc, moge podeslac filmiki, z gory dziekuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.