Skocz do zawartości

gregory158

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    318i E36 M40 91r

Osiągnięcia gregory158

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witajcie. Gdy w moim falowały obroty, zdjąłem harmonijkę z kolektora dolotowego i owinąłem ją szczelnie taśma izolacyjną a potem szarą i od tamtej pory mam spokój, kolega podpowiedział że auto nie nowe i taka guma parcieje pęknięcie może być niewidoczne. Miał rację. Pozdrawiam
  2. Witam! Podłączę się nieśmiało pod temat :oops: , ponieważ objawy są podobne. Mój "benek"(tak nazwała ją 2 letnia córcia) :) to e36 m40 '91 1,8 B+G . Po odpaleniu jest ok, ale ostatnio zacząłem dojeżdżać do pracy poza miasto i zauważyłem , że po rozgrzaniu silnika nie spadają obroty. Na biegu jałowym pozostają na poziomie 1500-1700 obr/min. Sprawdzałem , że zarówno na benzynie jak i na gazie jest ten sam objaw. Czasem po zgaszeniu i odpaleniu przez chwilę potrafi być ok i potem wchodzi płynnie na 1500 obr/min. Próbowałem też z krokowego odłączyć przewody i podłączyć ponownie , przez 10-15 sec jest 900-1000 obr i znowu wzrasta , po zdjęciu wtyczki z przepływki gaśnie. :?: Falowanie mi ustało po owinięciu taśmą harmonijki dolotowej, co też dzięki forum :) . Będę wdzięczny, jeśli ktoś kto poradził sobie z podobnym problemem poświęci mi chwilę i napisze . Dziękuję i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.