Skocz do zawartości

allure993

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 2.5i aut

Osiągnięcia allure993

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. No własnie czytałem na forum amerykanskim ze zalewali do X5 i X3 Maxlife Dexron VI czyli full syntetyk. Na tego sie chyba zdecyduje. Teraz mam wlany ETL 7045E i zrobione na tym oleju jakies 300-400km. Nie rozwale sobie skrzyni jak zrobie wymiane dynamiczną na syntetycznego Dexrora VI? Z góry dzieki za sugestie.
  2. Witam, Jak w temacie potrzebuję zaczerpnąc informacji na temat rodzaju oleju w Skrzyni biegów w modelu X3 2.5 USA Według specyfikacji do wersji USA powinien być Texaco ETL 8072B. Natomiast wszedzie na forum jest podane ETL 7045E i taki też zalałem podczas wymiany. Czym sie róznia te oleje ? Czy 7045E to zamiennik 8072B?? Wymieniłem i teraz mam zagwozdkę czy na prawidłowy czy nie. Szczerze mówiąc to 8072B nigdzie nie ma zeby zakupić.
  3. Chyba zalałem zły. Kurde... Moje auto to wersja USA. Zatem tutaj może być faktycznie 8072B. Ale Skąd go wziąć ?? Nigdzie tego nie ma. Wszedzie na forum piszą, ze jak jest skrzynia A5S390R to lać 7045E więc tym sie zasugerowałem i wlałem. Czy moge wobec tego zalać Dexron VI, np Valvoline Maxlife ATF ?? Patrzyłem na specyfikacje i zamiennikiem ETL 8072B jest Dexron VI Wlany mam minerał 7045E a teraz jak bym wlał Valvoline Maxlife to bedzie full syntetyk. Nie narobie jeszcze wiekszego bigosu jak tego zaleje?? ASO BMW mowi ze do mojej skrzyni ETL 7045E i koniec. I bądz tu mądry... Jestem w kropce.. Pomocy
  4. Naklejke nie wiem, ale jak wpisałem po nr VIN na bmwstore.pl to wyskoczyła mi skrzynia o symbolu A5S390R: http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/grupa/24-skrzynia-biegow-automatyczna/vWC39215
  5. Witam wszystkich. Od niedawna mam X3 2.5 przebieg 155 tys jak to po zakupie chciałem dopieścic auto wymieniając wszystkie oleje i filtry. Długo sie wahałem przed wymianą oleju w skrzyni. Tym bardziej ze według mnie pracowała bezbłednie. Ale stało sie - kupiłem texamatica 7045 i wymieniłem z kolegą mechanikiem według instrukcji z forum ale wymieną statyczną, nie dynamiczną. Olej nie był jakis mocno czarny, opiłkow brak. Po dwoch tygodniach wymieniłem ponownie juz bez zmiany filtra tak by miec pewnosc ze wiecej jest wlane swiezego oleju. Od 2 tygodni po wymianie zauwazyłem pogorszenie się pracy skrzyni szczególnie na zimnym. Kiedy ruszam skrzynia strasznie długo kreci zanim zmieni bieg 1-2 i 2-3 a w momencie tej zmiany bujnie/szarpnie. Kiedy się zagrzeje chodzi dobrze chociaz zmiana w tych przedzialach jest i tak odczuwalna, szczególnie dlugie krecenie z 2-3, powyzej 2 tys obr :!: Jestem przekonany ze na starym oleju tego nie było i chodziła lepiej, tzn szybciej zrzucała. Nawet na zimnym. Zastanawiam sie czy tą wymianą i moją nadgorliwością czegoś nie popsułem... :? Wyzerowałem adaptacje pedałem gazu, może niepotrzebnie, moze przez to teraz tak kreci wysoko :? Moje pytanie do was - czy moze to byc spowodowane zbyt niskim stanem oleju? Sprawdzany był według procedury. P-R-N-D. Dolewka az olej sie przelewał. Przy drugiej wymianie samego oleju skrzynia w momencie sprawdzenia nie była całkiem zimna. Czy moze brakować oleju i dlatego te szarpanie na zimnym?? Z góry dziekuje za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.