Skocz do zawartości

militariusz

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 318i 143km 2002

Osiągnięcia militariusz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Podaj model radia BMW professional CD54 E46
  2. Czy radia backer też są kodowane? Mam professionala nr 652525021371 lub 65126924732. Nie wiem który jest właściwy. Proszę o pomoc :)
  3. Witam Jak w temacie. Miało być plug&play a tu po podłączeniu pro miga kontrolka security i tyle, radio nie chce się włączyć. Podejrzewam że radio może być uszkodzone. Czy może to jednak problem z podłączeniem? Proszę o pomoc :)
  4. Raczej nie valve bo odpiąłem dzisiaj wtyczkę od tego valvetronika i gdyby to było to to chodziło by normalnie elegancko na przepustnicy a tak rzucało motorem mimo odpięcia. Myślę że to coś z zapłonem. Sam więcej niezdziałam,trzeba oddać i płacić :(
  5. Niestety objawy powróciły :mad2: Mniej intensywne ale już mnie zaczyna nerwa telepać :( Chyba trzeba zacząć szukać anglika :(
  6. Pomóc pomogło :D Muszę jeszcze jechać do gazownika bo na gazie coś deczko gorzej ale niebo a ziemia w porównaniu z tym co było. Na benzynie chodzi ładnie. Oby tak dalej :)
  7. Najwyżej będę jeździł z odpiętą wtyczką przepływomierza bo wtedy nic się nie świeci a jak się wypnie valvetronik to coś tam się świeci. Ciekawe ile wzrośnie spalanie wtedy :D Niepróbowałem zrobić tak jak mówisz ale przepływka już zamówiona więc jutro rozstrzygnięcie :)
  8. Jutro jak przyjdzie i zamontuje to napiszę co i jak. Musi być to bo np. dzisiaj chciałem odpalić autko po nocy a był duży mróz i nie chciało za nic zagadać. Odłączyłem przepływomierz, tłok do góry i już chodzi :) Na odpiętym przepływomierzu pokazuje tylko błąd przepływomierza a jak podłącze wtyczkę i odpalę to odrazu missfire na cylindrach wywala i rzuca silnikiem po 10cm w prawo i w lewo aż po plecach masaż czuć :lol:
  9. Po wielogodzinnej lekturze chyba znalazłem rozwiązanie :) Po odpięciu przepływomierza autko chodzi normalnie więc chyba tu tkwi problem. Część już zamówiona :D
  10. Doszły niewypały na cylindrach (za każdym razem na innym) i przez to świeci kontolka check która na postoju miga. Postaram się wrzucić filmik przy następnej okazji.
  11. Do objawów doszły kontrolka ,,check engine'' migająca na postoju z zapalonym silnikiem i daje się niestety dać odczuć spadek mocy :(
  12. Witam Jestem posiadaczem auta z ww silnikiem. Szukałem informacji na temat tych objawów niestety nic nie znalazłem. Mianowicie gdy odpalam silnik auto zaskakuje bardzo ładnie niestety po sekundzie słychać chrobot i obroty spadają niestety nie zatrzymując się na 800 obrotach tylko lecą w dół dalej czasami poniżej 500 (kilka razy auto nawet zgasło po odpaleniu). Gdy już wrócą na właściwe dla biegu jałowego silnik pracuje nierówno, przerywa. Najdziwniejsze jest to że wogóle nie straciło mocy ani przyśpieszenia, nie świecą się żadne kontrolki. Komputer pokazał błąd wałka rozrządu jednak byłem u magika i powiedział że łańcuch jest naciągnięty i nie miało prawa przeskoczyć (są też inne objawy bo przy przeskoczeniu rozrządu ludzie żalili się na brak mocy i większe spalanie a u mnie tego nie ma). Do tego dochodzi dziwny dźwięk jakby obcierania o coś, chrobotania wydobywający się z okolicy podstawy filtra oleju gdy silnik się troszeczkę podgrzeje. Profilaktycznie wymieniłem świece, napinacz rozrządu i czujnik wałka. Nikt nie wie co autku dolega... Pomocyyyy
  13. Mam jeszcze jedno pytanie: Podczas jazdy na zimnym silniku (na ciepłym mniej słychać) gdy przekroczę 2k obrotów na 1 i 2 biegu słychać tak jak by coś obcierało, tak jakby szurnięcie i powyżej tych obrotów już ustaje. Co to może być? Ma ktoś podobny przypadek?
  14. Mam jeszcze jeden problem, mianowicie mam delikatne ubytki płynu chłodzącego, niby zdarza się ale pod autem nic nie cieknie a gdy otworzę maskę to czuć smród, taki specyficzny (przypomina płyn do czyszczenia silnika bo auto było myte przed sprzedażą i na początku myślałem że to to). Gdzie może tkwić problem?
  15. Witam Na początku chciałbym przywitać bawarską brać :D Mam mały problem, mianowicie przy redukcji bądź zmianie biegu (szczególnie 1 na 2 i 2 na 3) odczuwalne jest szarpnięcie. Na początku podejrzewałem coś z wałem lub dyfer ale co dziwne gdy nawet na niskich biegach puści się gaz i później wciśnie w podłogę to nie czuć kompletnie żadnego szarpnięcia tylko ładne, delikatne przyśpieszanie. Dodatkowo gdy jadę szybciej na wstecznym to gdy puszczę gaz i nacisnę sprzęgło to słychać delikatne puknięcie. Proszę bardzo o pomoc :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.