Skocz do zawartości

mike1422

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia mike1422

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. nie no bez przesady układ odpowietrzylem dzisiaj, a ogrzewanie działa jak należy. Mi caly czas po glowie chodzi ta uszczelka, bo jezeli jest peknieta to zapewne od tego dostaje lewego powietrza jezeli sie nie myle? I mam pytanie czy w takim układzie mozna sprawdzic to kompresja czy nie obejdzie sie bez wiekszego dlubania w silniku??? Pozdrawiam
  2. Powiem tak, kopcenia zadnego nie ma, olej bez zarzutu, zreszta wymieniany był ostatnio na przegladzie. Weze mam wrazenie sa twarde jak kamien, ledwo co sie zginaja. Nie zauwazylem tez zeby był gdzies nieszczelny, tak samo chlodnica. Plam pod samochodem w kazdym badz razie nie mam. Natomiast zauwazylem wczoraj ze w zbiorniczku jak jest ta kreseczka z napisem COLD to na zimnym silniku poziom plynu zmniejszył sie gdzies o ok 2cm, a pare dni wczesniej bylo rowno z ta kreska. Tak jak pisalem plam pod samochodem nie mam. A jezeli chodzi o przyspiesenie coz to jest 1.6 :d wiec ciezko powiedziec, ale mimo wszystko czuje delikatna roznice, ze jest gorzej niz wczesniej albo mi sie tylko wydaje. Co moglibyscie mi doradzic? Najprawdopodobniej przejade sie do MAG-POLu do Piaseczna Pozdrawiam
  3. dzieki za Wasze opinie. Sprawdzilem i faktycznie plynu troche bylo za malo wiec dolalem ale potem na zimnym silniku tez to slyszalem:/ Obawiam sie ze u mnie moze byc tak ze dostaje sie lewe powietrze do ukladu, weze od chlodnicy sa dosyc mocno twarde... Jak najlepiej zdjagnozowac to czy to uklady dostaje sie powietrze? Watpie zeby to byla sprawa odpowietrzenia bo zupelnie niedawno byl odpowietrzany. A czy jeżeli okaze sie ze to lewe powietrze bedzie sie dostawac to czy oznacza to uszczelke pod glowica?
  4. bardzo prosze o odpowiedz bo nie wiem co to moze byc
  5. Witam. Dzisiaj zauwazylem taka rzecz. Wyjezdzam od siebie, samochód stal cala noc w garażu, przy pierwszym dodaniu gazu tak do 2tyś słysze wyraźnie pod maską tak na wysokości kierowcy przelewający się jakis płyn, tak jest tylko raz a potem jest ok. Auto nic nie szarpie, kiedys troche szarpalo ale ten płyn troche mnie zaniepokoił bo wczesniej nic takiego nie slyszalem. Samochód to 316i coupe, 94, benzyna. Pozdrawiam
  6. ok dzieki wielkie Sitek. A czy wlasnie przepalony tlumik srodkowy albo cos z katalizatorem moze to miec jakis powazniejszy wplyw na samochod? Chcialbym sie dowiedziec bo kiedys ktos mi mowil ze mial przepalony tlumik i potem przez to mial problem w postaci takiej ze dostawaly mu sie spaliny do układu chłodzenia. Ja sie nie znam na tym,bo jakim cudem to nie wiem, ale wole zapytac. Moim zdaniem to jest gruba bajka :D Wiem ze to brzmi smiesznie ale wolalbym jednak wysluchac wasych opinii :) Pozdrawiam
  7. Witam. Problem dotyczy 316i 94r coupe. Mam pytanie czy uszkodzony katalizator lub przepalający sie tłumik środkowy (chyba od wewnatrz) ma jakis wpływ na działanie samochodu? Pytam bo w sumie sam nie mam o tym za bardzo pojecia a jestem na 99% pewny ze tłumik albo katalizator do wymiany ale nie wiem tez czy lepiej wziaść sie za to od razu czy to moze troszke poczekac?. Jak wjechalem na kanał to tłumik srodkowy w sumie ok, katalizator raczej tez ale jak zapalam samochód to słysze jakby takie "klekotanie" z tego obszaru. Druga sprawa jest taka ze raz na jakis czas naprawde raz na ruski rok mam taka sytuacje ze gdy hamuje na swiatłach to gdy samochód sie juz toczy to obroty spadaja do zera i silnik gasnie. Gdy zapale go znowu to musze dodac troszke gazu zeby zalapal obroty. I potem jest ok. Mialem tak tej zimy (pare dni temu) a ostatnio tez w zime tylko w zeszłym roku. Co to moze byc? Samochód jest w sumie po solidnym przegladzie. Licze na Wasza pomoc, wszelkie porady mile widziane. Pozdrawiam
  8. Dziekuje Ci bardzo dobry człowieku, niech Ci Bóg w dzieciach wynagrodzi :)
  9. Witam serdecznie, poszukuje pewnej zagranicznej strony (chyba niemiecka) w której świetnie były wyszczególione wszystkie części do wszystkich modeli BMW wraz z rysunkami itd. Mozna było tez jak dobrze pamietam rozkodowac swój VIN na tej stronie itd. Kiedys byłem na tej stronie ale nie pamiętam niestety adresu, szukalem także na forum ale tej strony nie znalazłem. Jeżeli ktoś wie o co chodzi bardzo proszę o pomoc. Dzieki Pozdrawiam
  10. no gdzies cholera to powietrze pompuje tylko skad? Oleju ani nie przybywa ani nie ubywa, nie kopci na bialo. Jedyne co zauwazylem to wlasnie to ze weze sa twarde i wyciek plynu przy laczeniu zbiorcznika z chlodnica. Ogrzewanie jest silnik tez sie nie przegrzewa ale plynu dolewam co jakis czas bo wiadomo jak ubywa to w koncu sie przegrzeje. Zrobilem odpowietrzenie i 4 dni bylo ok. Po 4 dniach wyciek znow sie pojawil:/
  11. to ze weze sa twarde jak kamien to ewidentnie zle na pewno, ale czy to ze starosci? Jak tylko odkrece korek od zbiorniczka wyrównawczego to weze natychmiast miekkna
  12. Ja mam taki problem, ze zlokalizowalem wyciek plynu chlodzacego (od dołu przy łączeniu chłodnicy ze zbiorniczkiem wyrównawczym). Z tego co zauwazylem kapie z tego miejsca tylko na zimnym silniku (wyciek jest dosyc maly i przy rozgrzanym motorze szybko odparowuje). Poza tym weze od chlodnicy sa strasznie twarde, paraktycznie nie daje sie ich scisnac. Odpowietrzalem układ i przez 3 - 4 dni wycieku nie bylo, ale po tym wlasnie okresie wyciek ponownie sie pojawil. Tez po tym samym okresie zauwazylem ze poziom plynu siega co najwyzej dna zbiorniczka. Pompa wody wymieniana, termostat tez, uszczelka pod glowica robiona ok miesiac temu. W koncu oddałem auto do MAG-POLu w Piasecznie bardzo chwalonego na forum. Faktycznie warsztat jak najbardziej w porzadku itd ale tam tez nie znalezli zadnego rozwiazania, tzn wczoraj jeden mechanik powiedzial mi ze chlodnica w miejscu łaczenia ze zbiorniczkiem jest nieszczelna - i stad wyciek OK, ale skad tak duze cisnienie w układzie? W zwiazku z tym mam pytanie czy decydowac sie na kupno nowej chlodnicy? Czy bede mial wtedy gwarancje ze wszystko wroci do normy? Bardzo prosze o porady i wszelkie sugestie Pozdrawiam
  13. Witam. Ja mam takie pytanie, czy mała, drobna nieszczelność chłodnicy może powodować duże cisnienie w wężach od chłodnicy? Sa tak twarde ze nie mozna ich scisnać. Dzieki za pomoc Pozdrawiam
  14. Witam. Ja mam takie pytanie, czy mała, drobna nieszczelność chłodnicy może powodować duże cisnienie w wężach od chłodnicy? Sa tak twarde ze nie mozna ich scisnać. Dzieki za pomoc Pozdrawiam
  15. oni zrobili mi uszczelke i bylo wszystko ok do czasu kiedy znowu zauwazylem wycieki i ze weze sa twarde (bylo to jakos po tygodniu czasu od zrobienia uszczelki) zrobili tez planowanie glowicy, nie przeswietlali jej bo nie maja do tego sprzetu. Najrozsadniejszym wyjsciem bedzie jak pojade do BMW na diagnostyke chyba tam powiedza mi co i jak i wtedy do "gutka" sie wybiore
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.