Skocz do zawartości

Michał83

Zarejestrowani
  • Postów

    73
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Sosnowiec

Osiągnięcia Michał83

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. O to przynajmniej wiem że nie musze spodziewać się kosmicznej ceny :mrgreen: Dzięki za dobre info przed świętami :dance:
  2. Mam zamiar wymienić wysprzęglik w swoim aucie - cieknie, więc prędzej czy później mnie to czeka... Zacząłem szukać po sklepach internetowych ale niestety - z 4cars.pl dostałem odp. że tej części do mojego auta nie zorganizują;/ I tu główne pytanie: może pasuje to od innego silnika? Mój - zwykły m20b20 z e28. Może ktoś orientuje się ile kosztuje ta część oryginalna??
  3. Dokładnie, przy posiadaniu rozsądnej ilości talarów będziesz mógł dalej szczycić się posiadaniem rekina... bo stare samochody znikają niestety bezpowrotnie. Wystarczy pomyśleć ile dresów jeszcze 10 lat temu 'śmigało' swoimi e21 z namalowanymi pasami... a teraz w moim mieście jest załóżmy MAX 5-10 sztuk e28. Nawet nie zorientujemy się jak to poznika wszystko więc trzeba dbać o swoje 'e' :twisted2:
  4. Poka poka fotki z naprawy
  5. Michał83

    problem z biegami

    Gość który Ci sprzedał auto dolał płynu pod sam koniec a pewnie ten płyn ucieka przez wysprzęglnik i on dobrze o tym wiedział.
  6. Pierwsze co możesz sprzedać mi halogeny :lol: Ja bym naprawiał... nie powinno wyjść aż tak drogo
  7. Ja brałem od tego gościa jakiś czas temu. Jak narazie 10kkm i kolejny przegląd bez problemu więc narazie trudno ocenić. Ale sam ich raczej nie robił więc chyba troche pojeżdzą :P Nie wiem czy to nie firma POLCAR przypadkiem
  8. Fakt no elektryka pracuje - sorki nie doczytałem;/
  9. Z tą wskazówką coś mi przyszło na myśl... obrotomierz dostaje sygnał z cewki zapłonowej a więc do dzieła - spróbuj pożyczyć od kogoś cewkę, może to ona...
  10. Przy strzelonej głowicy widziałem jak pewne auto nawet przy odpalaniu wywalało wodę do zbiornika wyrównawczego, że aż wykipiała. Jak podejrzewasz uszczelke to jedź do kogoś zmierzyć kompresje i tyle... wszystko sie dowiesz
  11. Można tak powiedzieć ale z definicji to właśnie wskaźnik podciśnienia w dolocie
  12. Może to mieć związek bo jak się ślizga pasek na alternatorze to spada napięcie w układzie na chwile. A ślizgać się może z braku naciągu lub po prostu jest zużyty mocno. Pamiętaj że alternator przy dużym obciążeniu kręci się o wiele ciężej niż przy małym obciążeniu
  13. Nie wiem jak w dieslu ale w benzyniaku zasada wygląda mniej więcej tak: ładujesz akumulator ile wlezie, podłaczasz woltomierz pod klemy i prosisz kogoś żeby zakręcił kluczykiem próbując uruchomić silnik :D Jak w czasie kręcenia napięcie spada poniżej 10,5V to znaczy że rozrusznik rzeczywiście bierze za dużo i brakuje prądu na jakikolwiek zapłon. Przynajmniej u mnie się kiedyś sprawdziło więc nie mówię od tak sobie. Niech wypowiedzą się jeszcze dieslowcy... i powodzenia
  14. Z oponami to macie racje... za szerokie opony zwłaszcza jak jest deszcz/śnieg to zagrożenie dla blacharki... zwłaszcza od strony barierek dzielących pasy ruchu :roll:
  15. Witam! Jest śliczna, obserwowałem też to ogłoszenie i zastanawiałem się czy znajdzie nabywcę. No to mamy drugą w kolorze bahamabeige metallic (170) :mrgreen: Ta jest moja. http://img67.imageshack.us/img67/8479/img5544if4.th.jpg Życzę wielu niezapomnianych chwil ze swoją 5-erką :twisted2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.