Witam. Mam podobny problem ale mój przypadek jest trochę inny. Podczas jazdy najpierw zapaliła się kontrolka ciśnienia opon. Sprawdziłem opony, zrobiłem reset, pojechałem dalej. Po ponownym odpaleniu auta zapaliła się kontrolka 4x4. Po sprawdzeniu, komp znalazł błędy: czujnik kąta skrętu błąd, czujnik kąta skrętu błąd komunikacji; skrzynia rozdzielcza niewłaściwy stan oleju, złe parametry oleju i jeszcze jeden błąd nierozszyfrowany (kod). Wymieniłem olej i czujnik kąta skrętu, ale błędy wszystkie nadal zostały. Czujnika kąta skrętu nie można zaadaptować, błędy skrzyni rozdzielczej nadal zostały i nie dają się skasować. Najwyraźniej napędy są spięte na stałe, gdyż przy pełnym skręcie czuć jak ciągnie przednimi kołami i szarpie. Mechanik powiedział mi, że może być usterka w sterowniku ABSu, choć sam ABS działa (oczywiście bez DSP i asystenta zjazdu) i nie jest w stanie zdiagnozować na 100%. Pomysły się wyczerpały i pewnie zostanie diagnostyka w aso. Może ma ktoś wiedzę, gdzie leży problem. Z góry dziękuję.