Skocz do zawartości

Smokin

Zarejestrowani
  • Postów

    512
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O Smokin

  • Urodziny 08.06.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G30/540i/B58B30C
  • Lokalizacja
    Mielec

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Smokin

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. szuwx, osłony tarcz też wymieniałeś ?
  2. szuwx, dzięki za pomoc!
  3. Wszystko Ci weszło plug and play? Bez żadnych adapterów customowych itd?
  4. Jeśli tak by miało być, to jak ma się prawnie później ewentualny swap na "prawilne" heble jakimi są 374x36? Wiem, że jest teraz nagonka na jakiekolwiek przeróbki w układzie hamulcowym, co bardziej kumaci diagności przestają podbijać przeglądy i zasłaniają się zmianami konstrukcyjnymi układu lub brakiem homologacji układu hamulcowego do danego pojazdu. Jakby to było w takim g30 gdzie bądź co bądź na swap szedłby układ jaki fabrycznie w tym modelu występuje?
  5. Witam! Płynie do mnie 540i , w vin widzę opcję s212 bmw national brakes. Doczytałem na reddit , że to mniejsze hamulce niż w EU ? Czy ktoś wie coś na ten temat i może go bardziej rozwinąć ? Pozdrawiam!
  6. Ciekawy temat! Podepnę się bo też w najbliższym czasie będzie mnie to czekało, ale w G30 540i. Panowie jak z legalnością takiego manewru? Diagności nie fuczą? Jakby nie patrzeć jest to zmiana konstrukcyjna dość istotnego układu. Czytałem, że w razie dzwonu żaden ubezpieczyciel nie wypłaci odszkodowania, zgłębialiście ten temat?
  7. Dzięki Dawid! :cool2:
  8. Zgadza się, ale tutaj to e90 kupił ktoś kto na bieżąco od ładnych kilku lat przy nim mechanikował. Facet wiedział co bierze. A tu małe spy photo mojego S3 :mrgreen:
  9. Temat w zasadzie jest już do zamknięcia, e90 sprzedała się za 35 500 zł , poszła do osoby która to auto zna jak swoje i wzięła je dosłownie w ciemno bo o godzinie 19:00 i bez żadnego sprawdzania ;) Co do następcy to trochę długa historia bo szukałem zawzięcie za wielką wodą BMW M3 e92 aczkolwiek znaleźć ciekawy egzemplarz z względnie dobrym carfaxem graniczy z cudem... Przewertowałem mnóstwo egzemplarzy i dosłownie każdy jeden po kilka szkód na koncie, biedna historia serwisowa, czy przeogromny nalot na blacie... Była jedna sztuka od pierwszego właściciela, względnie w dobrym stanie technicznym, bez żadnej szkody na koncie , ale z uwalonym silnikiem (panewkowy temat, korba wyszła bokiem). Jednak ubezpieczyciel wywalił taką cenę, że sumując koszty zakupu, sprowadzenia plus wymiany silnika...wyszłaby sporo drożej niż droższe modele wystawiane u nas na sprzedaż. Bardzo spontanicznie trafiło się mocno dopasione Audi S3 8V 2015r sedan w wersji Prestige, od pierwszego właściciela, świetny carfax, kosmetyczna szkoda, dobra cena więc wylicytowałem ;) Jak się okazało później, auto od fana marki (odszukałem na forum audi usa), mocno porobione, silnik, wydech, hamulce, zawias etc. Zestrojona na 401 ps i 550 nm. Gratów wsadzone za około 19 - 21 tys zł. Jeżeli chodzi o osiągi to bardzo srogo to podaje... :twisted: Ogólnie rzecz biorąc jako człowiek który zawsze jeździł BMW z bólem serca muszę przyznać, że jeżeli chodzi o jakość wykonania i jakość użytych materiałów to BMW f30 wygląda bardzo słabo...przy S3 :( Napęd kwestia gustu, na pewno bardzo fajnie się to odpycha przy tych 400 ps a z procedury startu to już całkiem "wywraca flaki". Planowo Eska jest u mnie do marca potem ląduje na otomoto. Co następne? Sam jeszcze nie wiem może m3 f80, może RS3, może C63 Amg w205, może e92 m3 jeżeli trafi się odpowiedni egzemplarz "pod koc".
  10. Panowie, przymierzam się do sprzedaży auta. Widzicie w jakim jest stanie i co jest w nim ogarnięte, ciekaw jestem Waszych opinii co do ceny? Ile byście cenili ten egzemplarz?
  11. A potem lament , że marka zawodna! I głupie pytania gdzie jest ta jakość premium !? :lol: Przecież oczywistym jest, że takie 330i będzie przysłowiową zadrą w dupie... niczym innym... Budżet na uczciwe e90 330i jest spooooro wyższy. Nie pchaj się kolego w takie auto bo będziesz je przeklinał :nienie:
  12. A czego tutaj oczekiwać po E90 330i za 14 900? Kto w ogóle ogląda takie auta ?! :shock:
  13. Smokin

    130i

    Dawał jakieś znaki zużycia? Przenosiło Ci drgania na budę? Mieszki i kierownica wyszły świetnie :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.