Skocz do zawartości

wicher14

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wicher14

  • Urodziny 14.04.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90
  • Lokalizacja
    Bdg
  • Zawód
    Informatyk

Osiągnięcia wicher14

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam witam , problem czesto znany i powtarzany , ale w moim przypadku nic nie pomaga. Postaram się krótko i na temat opowiedzieć co i jak : BMW E46 2003r sedan Silnik - M54B30 Problem - check engine oraz wyskakujący tryb awaryjny EML Błedy na komputerze - Sonda lambda , czujnik biegu jałowego (uszkodzenie mechaniczne) Proszę was o pomoc ponieważ nie chce by mnie naciągneli na pieniądze , każdy mechanik mówi co innego a to przepustnica a to cewki. Kupiłem przepustnice używaną 100% sprawną i nadal to samo. Check engine raz jest raz go niema , z trybem EML jest to samo raz jest raz go niema , a nawet jak jest to po zgaszeniu i odpaleniu siłnika już go niema , problem męczy mnie od dosyć dawna ok 3-4 miesiące ale niestety nie miałem czasu na diagnoze. :duh: :mad2: Także drodzy forumowicze , jeżeli ktoś ma jakiś pomysł albo zna przyczyne proszę o pomoc , postawie piwo :cool2: :cool2:
  2. Jaga wspolczuje Ci , mam nadzieje ze u mnie bedzie co innego bo objawy mam troszke inne wyciek , smrod w kabinie itp , dam znac jak zdiagnozuje.
  3. Miczek.mk troche sie nie zrozumielismy , koszt motoru to 3,6 tys nastepnie trzeba go zeswapowac i to jest drozszy swap niz przykladowego 2.5 z e36 bo w gre wchodzi masa ale to masa elektroniki . Fakt , moze to co mi napisales jest prawda ze trzeba kupic inny silnik , a moze poprostu wymienic uszczelniacze ? Post napisalem tylko w jednym celu , moze ktos wie cos na ten temat albo mial ten sam problem albo podobnh i jest w stanie pomoc , podpowiedziec . Auto bedzie sprawdzone jak wroce 6 do polski , tylko chcialem sie troche uspokoic , bo ciagle o tym mysle .
  4. Witam wszystkich ! Mam pewien problem z moja E90 318i (n46b20b). Postaram sie to opisac po krotce , problem jest z braniem oleju jest to raz 0,5 ml na 1tys km a raz 1l na 1 tys km. Zastanawiam sie co jest przyczyna uszczelniacze czy pierscienie. Objawy usterki : - bierze olej - kopci na niebiesko z rana -podczas majowki bmw znajomi mowili mi ze przy kazdej zmiane biegu puszcza niebieskiego baka - spocony silnik - podczas ostrego hamowania smierdzi spalonym olejem w kabinie. Zrobilem test stanolem pod garazem i gazowalem ja co jakis czas , puszcza niebieskiego baka tylko po jakis 30 sec postoju. Przejechane niby 152 tys kilometrow , niby mam wszystkie dokumenty i stan wnetrza jest idealny. Prosze o jakies podpowiedzi , jezeli myslicie ze to pjerscienie ile cala operacja (czesci i wymiana) moze kosztowac ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.