Skocz do zawartości

mike patton 76

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e39 520i 1997r.

Osiągnięcia mike patton 76

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie ,jestem tutaj nowy więc proszę o wyrozumiałość , mianowicie jak w temacie ,jestem bardzo rozczarowany po obniżeniu mojej bmw. posiadam e39 520i 97r. chodzi mi ze jak ją kupiłem stała na oryginalnym zawieszeniu i miała założone 17" alu. trochę mnie drażniło to ze stoi za wysoko ,postanowiłem kupić nowe sprężyny obniżające firmy mts Technik 40/30 .kupiłem jeszcze felgi 18 " opony 225/40 .wstawiłem auto do mechaniora żeby założył mi te sprężyny , ale gdy zobaczyłem auto już obniżone to zacząłem drapać się po głowie czy aby napewno je założył . Bunia stała prawie tak samo jak przed obniżeniem tzn. zeszła raptem 2 cm w dół . widziałem wiele aut w tym bmw które były obniżane na samych sprężynach i stały o wiele niżej , co może być nie tak ?? z tego co zauważyłem mechanik zakładając sprężyny na amorki nie używał ściskaczy , odkręcił tylko tą górną srubę zdjął ten kielich z amorka "no chyba tak to się nazywa " założył nową sprężyne i spowrotem ten kielich i skręcił wszystko do kupy . Proszę o jakieś rady ,sugestie co mógłbym z tym zrobić . dziękuję i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.