Skocz do zawartości

qatl

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 524TD 1989

Osiągnięcia qatl

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Piękne dzięki koledzy właśnie zamówiłem czekam i będę montował.
  2. Super dzięki znalazłem to w ASO ok 35 zł tylko zastanawiam się czy na końcu tego kółka nie powinno być jeszcze jakiejś blokady? Mam wrażenie że schowek może się wysuwać z tych kółek.
  3. Witam i proszę o podpowiedź jak zamocować schowek pasażera. Kupiłem auto z uszkodzonym zamkiem schowka, dostałem zamek i jeden pasek (drugi był) udało mi się zamocować paski (na śrubki bo nie było oryginalnych sworzni) ale mam problem z zamocowaniem samego schowka nie wiem jak go "zaczepić" :mad2: u mnie jest tak że schowek nie ma jakiś uchwytów - nie wiem czy mają być - i metalowe mocowanie z dwoma "pręcikami" tylko że nijak nie mogę dopasować do nich schowka, wygląda tak jakby miały być tam jakieś zawiasy czy coś w tym stylu ale niestety brak czegokolwiek.
  4. qatl

    525tds problem z odpaleniem

    Jeśli sobie życzysz to na warsztacie jest akurat jeden Land z wyjętym silnikiem i jest to M51 czyli 2,5 TDs tak? Przez Land Rovera oznaczany jako TDi ale wszystko z niego jest zamienne 1 do 1 z BMW M51 i Omegą 2,5 TDs. Jutro mogę zrobić zdjęcia i wysłać ci na meila. W pompie wtryskowej. Tds to dobry motor :wink: Zatytułuj poprawnie wątek, bo mod Ci go zamknie. W ilu silnikach to zaobserwowałeś? Turbo wytrzymuje, że hoho. Wtryski są rozbieralne i wymienia się same końcówki za 70 zł/szt. Głośna praca z niewiadomej przyczyny? :mrgreen: Nawet nie wiesz jakie silniki były w Defenderach i po co piszesz bzdury. Silniki to: Defender I-2.3 (75KM), 2.5 (84KM), 2.5 (83KM), 3.5 V8 (134KM), 3.5 V8 (113KM), 3.5 V8 (136KM), 2.3 D (62KM), 2.5 D (68KM), 2.5 TD (86KM) Defender II-4.0 i V8 (182KM), 2.5 TD (122KM), 2.5 TDi (107KM), 2.5 TD (82KM), 2.5 TDi (113KM) Defender III-2.2 (135KM), 2.4 TD4 (122KM) Pokaż mi wśród nich 143 konnego Tds-a. Owszem M51 był montowany w Land Roverze, ale w Range-u II(P38A z lat 99-02).Zresztą w tym czasie i trochę później też Range-a robiło BMW i wsadzali też swoje 4,4V8 i 3,0d.Później silniki kładł Jaguar. M51 to nie jest silnik do auta terenowego o wadze 2 ton- tutaj jest ten błąd. W terenówkach jestem na bieżąco więc mnie nie zagniesz :D Only V8 :cool2: Ostatecznie mocne R6 :D . No właśnie widzę, że wiesz tyle co twoi mechanicy czyli nic. PS. Widzę w podpisie że masz poprzednika M51 czyli M21 który zrywa paski rozrządu :mrgreen: Nie do końca się zgodzę, ale jedno jest pewne- w większości wylatały już swoje :wink: .
  5. qatl

    525tds problem z odpaleniem

    Właściwie to cholera wie. Moi firmowi mechanicy mówili ten typ tak ma i nawet nie podejmowali walki z tematem.
  6. qatl

    525tds problem z odpaleniem

    te silniki były montowane także w Land Roverach Defenderach którymi sporo jeździłem i z własnego doświadczenia powiem iż największe ich problemy to słaba turbina często pada, lejące wtryski i głośna praca z niewiadomej przyczyny.
  7. Dzięki serdeczne za podpowiedzi ale ja mam automat i na warsztacie twierdzą że te z wyświetlaczem nie pasuję i trzeba wymieniać wiązkę, a te z mojego roku mają akumulatorki także chyba jestem w czarnej d...ie.
  8. Niestety w ASO nie posiadają a najbliżej mam do Niemieckiego i powiedzieli że jest to część wycofana ze sprzedaży. A co do wymiany licznika da się to zrobić jeden za jeden? Bez przeróbek?
  9. Witam i proszę o informację gdzie mogę kupić oryginały lub zamienniki baterii do licznika. U mnie są Sanyo CR 1425 OSE 3V. Przeszukałem sieć i poza jakimiś dziwnymi stronami w chinach nigdzie nie znalazłem. Jeśli ktoś mógłby pomóc bardzo proszę o info.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.