Skocz do zawartości

Brembo

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Brembo

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzikuje za kom do tomy napewno sprawdze ten kontakt a co do Keysera to niestety juz niema KSRmotorsport bo pewnie bym tam zrobil. Jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam
  2. Witam wszystkich Mam pytanie dotyczace "sportowego" ukladu wydechowego oczywiscie w cudzyslowiu sportowego bardziej zalezy mi na podkresleniu dzwieku silnika niz na podnoszeniu mocy dego mi starcza ( taaa tego nigdy za wiele) a teraz jasno i na temat , szukam tlumika wzglednie calego ukladu wydechowego i tu pytanie wlasciwe czy moze jestescie w stanie polecic firme ktora cos takiego robi lub gdzie kupic gotowca ale nie AC schnitzer za 13k zl tylko cos tanszego jesli to mozliwe, za wszelka pomoc z gory dziekuje i pozdrawiwam P.S. moze jeszcze podam o jakim aucie mowie bmw e60 silnik N62 :)
  3. Trzy lata temu z salonu P.S. A dlaczego pytasz :?:
  4. Dziekuje wszystkim za podpowiedzi i odpowiedzi tez jestem zdziwiony ze to q.... mac maglownica/przekladnia niestety juz dzis wiem ze to ta je.... pi pi pi pi .. maglownica/przekladnia. Sam jestem w szoku 50 tys i to gowno sie popsolo no ale coz taki werdykt Jeden z serwisow "...gdyby pan duzo jezdzil to moze kto wie dzialala by dalej a tak sie popsola..." kmiot pi pi pi brak mi slow na takich serwisantow no ale starczy zali popsuta i tyle jescze raz dziekuje koledzy za pomoc P.S. od dzis juz mnie nic nie zdziwi w e60 teraz juz marze o nowej M3 podkreslam marze "... marzenia sie spelniaja..." taaaa i jeszcze raz dzieki panowie pozdrawiam wszystkich
  5. Witam ponownie Test o ktorym napisales zeby wykonywac ruchy prawo lewo na wyl. silniku niestety mowi o tej nieszczesnej maglownicy choc tylko pod max obciazeniem czyli na bardzo szorstkiej betonowej nawierzchni na sliskim asfalcie tego nie ma same niespodzianki :!: a co do drugiego kolegi to wlasnie te cholerstwo nie daje mi spokoju no ale niestety to jest jedyny model przekladni gzdzie wyraznie jest napisane niewolno ( regrnerowac, naprawiac itd ) no chyba chodzi o ta zasrana elektronike, inne przekladnie w e60 mozna naprawiac same ciekawostki q.... Jeszcze raz dziekuje za pomoc koledzy A moze wiecie gdzie mozna szukac tej maglownicy bo serwis to ma jakies chore ceny nie wspominajac o wymianie :!: :?:
  6. Witam wszystkich i prosze o pomoc! Problem z jakim sie zglaszam to MAGLOWNICA (podobno?).Tak czy tak pytanie moje brzmi czy mozliwym jest by maglownica stukala tylko gdy skrecam w lewo i na dodatek kola kreca sie rowno i nic nie przepuszcza??? To owo stukanie jest tylko slyszalne przy pelnym skrecie kol w lewo do pozycji skrajnej, slychac takie 1-2 stukniecia. BARDZO PROSZE o pomoc poniewaz owa maglownica w serwisie kosztuje i tu nastepna niespodzianka w jedny ok.8500zl a wdrugim ok.6500zl tak czy tak sporo, plus robocizan ok 2000zl. Cudow nie oczekuje iz po tak malym opise uzyskam 100% odpowiedz ale moze ktos ma jakies pomysly co to moze byc i czy to jest ta nieszczesna maglownica! Auto to e60 545i na Realoem model o nazwie RMFD HYDRO STEERING GEAR,ACTIVE STEERING. A teraz jeszcze jedno moze ktos z was moze polecic jakis warsztat by to sprawdzil bo te serwisy nawzajem sie wylkuczaja a moze ktos wie gdzie dostac maglownice w rozsodnej CENIE z gory dziekuje i pozdrawiam :)
  7. jeśli masz taką potrzebę to zakładaj instalacje każdy ma prawo do własnego zdania i nie patrzę z zazdrością na takich ludzi i to stwierdzenie nasówa jedną odpowiedż kupno e 60 w twoim przypadku ma na celu pokazanie sąsiadom na co cie stać ale żeby to utrzymać to cienizna. a co do wątku głównego to najlepiej podjechać do aso i oni powinni doradzić co jest za w tym silniku a co przeciw. Nie musisz sie tak irytowac odpisalem na twoje glupawy post ktory nic nie wnosi do zadanego przezemnie pytania a co do twojego stwierdzenia "cienizna" to zeby nie wdawac sie w dalsze i niepotrzebne dyskusje z prawdziwymi CIENIZNAMI to koniec gwarancji oznacza koniec wartosciowego samochodu ale poco ja to pisze jak ty i tak tego nie zrozumiesz i pewnie nie doswiadczysz ale dziw sie dalej takim ludziom co zakladaja tz. "GAZPROM" Pozdrawiam
  8. Dziekuje za wszystkie posty ale interesuje mnie nie sama firma EGP tylko czy ten silnik bedzie sie poprawnie zachowywal na AUTOGAZIE tzn np: czy check engine nie bedzie sie swiecil z jakiegos powodu i inne ostrzezenia zeby nie bylo choinki na desce rozdzielczej ( BMW twierdzi ze jest za duzo "modulow" elektronicznych i napewno cos bedzie nie tak nie wspominajac juz o samym silniku :mad2: ) ale to BMW a praktyka to zupelnie cos innego wiec dlatego pytam madrzejszych i moze nawet uzytkownikow jeszcze raz za wszysto dziekuje :D
  9. Pomocy czy w 545i e60 (silnik N62)mozna bez obaw zalozyc GAZ ??? jesli tak to co polecacie a jak nie to prosze o odpowiedz dlaczego nie!? z gory dziekuje za informacje (tylko prosze bez czystej teori bo w tym to jestem dobry dlatego zadaje to pytanie) jescze raz dziekuje pozdrawiam wszystkich :D
  10. Mam pytanie do kolegi kiloffa gdzie zakladales ta instalacje i jak wrazenia po kolejnych kilometrach poniewaz ja tez chce zlozyc ta instalacie (JTG ICOM) do troszke nowszego bmw! i mam dylemat czy nie zrobie z dobrego lepsze!? Dziekuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.