Skocz do zawartości

Mohseth

Zarejestrowani
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 525 TDS

Osiągnięcia Mohseth

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Widzę, że macie już dość tego wątku:) Kupiłem ten czujnik w tygodniu wymienię i dam Wam znać.
  2. Hej dawno mnie nie było... Wymieniłem dwu-mas i telepie dalej... Powiedzcie mi jest podobno jakiś czujnik temperatury w nastawniku... nie mam nr czesci i nie moge znalexc w zadnym sklepie... Macie moze jakies namiary?
  3. Panowie czy walnięty dwumas powodowałby skoki dawki paliwa?
  4. Dzięki kolego :) Zacznę od poduszek na samym końcu jak już wyczerpią mi się pomysły to wymienię koło dwu masowe ze sprzęgłem.
  5. Witajcie. Zrobiło się cieplej no i zaczęło telepać. Telepie na ciepłym i zimny na zimnym trochę mniej. Mam taką sytuację, jak dojeżdżam do świateł na luzie zaczyna trząść mocno przyhamuję to na chwilę przestanie. Czasem jak skręcam co czuję na lewarku telepanie. Jak hamuję "skokami" to czasem zatrzęsie czasem nie... Czy jakby to był dwu mas t by był czuły na hamulec? Zaznaczę, że jak trzęsie. to Test 4.1 pokazuje skaczącą dawkę paliwa, ale teraz nie wiem czy trzęsie przez dawkę czy dawka się zmienia bo trzęsie silnikiem/
  6. Hej:) Powiedzcie mi czy też tak czasem macie, że jak wjedziecie w głęboką kałużę to potem przez 2 -3 dni świeci się Wam ABS i ASC?
  7. Zauważyłem właśnie, że wybija mi minimalnie olej spod korka... Imbusy i torx już kupione:) czekam na pogodę:)
  8. Wezmę się za to jak tylko zrobi się ciepło:) Czy uszczelki pod osłonę zaworów kupię tylko w ASO? Bo Legnicy takiego nie ma i to może być problem:)
  9. Minimalny, nawet nie gwiżdże... Bardziej martwi mnie znikający olej... który znalazł się w kolektorze i egr. Bierze mi olej 2 l na 4000 km. Wątpie by to był silnik bo NEZZA wymienił go i ma dopiero 77k km przejechane. Więc musi puszczać turbina... Trzeba ją uszczelnić:(
  10. Szczena opada;) Myślałem ,że z wypłatą 3500 brutto będę wstanie utrzymać BMW ,ale coś zaczynam wątpić... Człowiek głupi i ma nadzieję:)
  11. Wymiana tuleji belki tylnej 1000 zl:), 300 zł czujnik ABS, 500 zł uszczelnienie pompy, 200 zł ustawienie dawki i kąta wtrysku... 700 zł lakierowanie i naprawa tylnego nadkola... Teraz dojdzie regeneracja turbiny około 1000 zł a samochód mam od września...
  12. No i kolejna lipa... Turbo ma luz... Mam samochód od paru miesięcy a ładuję w niego tyle, że lepiej by było wziąć nowy z salonu:P
  13. Dobra... Samochód chodzi jak pszczółka:) Nastawnik wyczyszczony. Po tym zabiegu nie jestem w stanie rozpoznać czy to benzyna czy TDS...Fachowiec Wyczyścił także kolektor i egr bo był zawalony olejem... Powiedział, że turbo do regeneracji... i coś jeszcze nie pamiętam co:) tyle, że on mi nawet dymka czarnego nie puści, nie mówiąc o niebieskim...
  14. Poprawka;) prawie 5 m-cy zaraz od kupna:) aż dziwnie pusto na desce rozdzielczej, nic się nie świeci:)
  15. Skończyło się wymianą czujnika... Kupiłem siemens VDO i od razu jest pięknie. żadna kontrolka się nie świeci;) myślę, że 300 zł to nie wiele za ABS i ASC w zimie:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.