Skocz do zawartości

glowa93

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia glowa93

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. MIalem to samo. Rozrusznik po regenreacji i dalej nic. Okazalo sie ze kabel ten co daje sygnal na rozruch mial przejscie, bylo na nim napiecie ale nie mial tej "mocy" zeby go odpalic. Zewzyj rozrusznik wkretakiem i zobacz czy zakreci, jesli tak to instalacja :)
  2. Dzisiaj nawet nie musialem nia wyjechac a zgasla dluzsza chwile po nagrzaniu. Przycielo go na chwile a po jakis 30 sekudnach zgasl i nie chce teraz odpalic. Jak ktos jest w stanie cokolwiek powiedziecie na ten temat sensownego to prosze o pomoc.
  3. Wiem ze to podstawa lecz nie mam narazie takiej mozliwosci. Moze ktos mial podobny problem albo ma pomysl co sprawdzic ??? Generalnie za ten czujnik dalem 240zl EPS - wloska firma podobno najlepszy z zamienikow. Wiec narazie wykluczam go.
  4. No tak zgodze sie, lecz z warsztatu dojecalem nim normalnie nic sie nie dzialo itp, odpalil mi tez normlanie. Jak mi sie to dzisiaj stalo to odpalil za 3-4 razem i bylo ok nie gasl, nie szarpal itp. Co jeszcze moze byc przyczyna takiego zachowania???? Ma ktos w gdyni m43 na podmianke przeplywki itp???
  5. Niestety dzisiaj znow to samo sie stalo, lecz odpalila za 3-4 razem i chodzila normalnie. Macie jakies pomysly bo mi rece opadaja????
  6. Wymienilem czujnik polozenia walu firmy EPS. Jak narazie odpala i zobaczymy czy sytuacja sie nie powtorzy.
  7. Pomoze ktos??????
  8. Zaczne od tego że: 1. Pompa ma bardzo dobra wydajnosc - nabila mi 1 litr w przeciagu 20 sekdun 2. Filtr paliwa ominalem - dalem zwykla rurke zamiast niego 3. Na PLAKA tez nie chciala zapalic Po tych wszystkich zabiegach zmierzylem rezystancje czujnika polozenia walu - na poczatku jak go podlaczylem to nic nie pokazywal ( miernik mial 1 z kropka), podgrzalem go (przez jakies 1,5 minuty) i pokazywal jakies 640 om. Gdy w niego pukalem skakal do takich wartosci: 1 - 750 om, 2- 890 om , 3- 970 om i 4- lekko ponad 100 om Zapialem go i chcialem sprawdzic jak wyglada swieca i czy jest iskra. Wymontowalem swiece i byla mokra wiec przetarlem ja, przylozylem do masy i kolega zakrecil i tu szok - byla iskra bardzo dobra taka niebieska i auto za pierwszym strzalem odpalilo ( nie chodzilo bo mialem polowke kolektora i inne czesci zdemontowane). Probowalismy kilka razy i odpalala. Troche po tym zglupialem ale licze na Wasza pomoc : Czy czujnik ma dobra rezystancje?
  9. Paliwa mialem pol baku. Nie wiem jutro sprobuje ja odpalic na plaka jezeli cos chociaz sie odezwie tzn ze cos z paliwe, jesli nie to znaczy ze zaplon.
  10. Witam. Jechalem swoja e36 jakies 110km/h i w pewnej chwili odcielo mi pedal gazu tzn nie reagowala wgl a niego i nie przyspieszala, zrzucilem z 5 na 4 bieg i poszla, po pewnym momencie znowu to samo, stanalem na poboczu auto chodzilo jakies 40sekdund i samo zgaslo. Przy probie odpalenia tak jakby chciala zapalic ale zaraz gasla, gdy zapalial to poszarpalo troche silnikiem i zgasla i od tego momentu kreci normalnie ale nie chce zapalic. Sprawdzilem czy zwiera przekaznik - zwiera nromalnie, przelozylem go dla pewnosci ale dalej to samo. Potem odpialem przewod przed filtrem paliwa i probojac ja odaplic lecialo paliwo. Dobralem sie do pompy, sciagnalem wezyk ( nie siedzial za dobrze na pompie) wyciagnalem ja i pociagnalem inny wezyk do baniaczka i podawalo paliwo najpierw lekkim ciurkiem a potem lalo. Nie wiem wlasnie jak to ma lac, podejrzewam ze jak to 3 bary to powinno lac mocniej. Pompa zalacza sie za kazdym razem. Teraz pytanie czy spotkaliscie sie z tym ze w waszych auta pompka tracila chwilowa wydajnosc ? BO spotkalem sie z taka opinia ze albo te pompy padaj na amen albo chodza i auto smiga lecz prosze o wypowiedzenie sie kogos kompetentnego na ten temat. Filtra paliwa jest oryginalny wiec w poniedzialek zaczne od niego i zobacze lecz jak mieliscie podobne objawy lub macie jakies pomysly to prosilbym o pomoc :)
  11. glowa93

    318 nie odpala

    Troche dziwna sprawa. Mogla to byc rzeczywiscie sonda lambda bo go przelewa ale troche zastanawiajce jest to ze przy odpaleniu go przelewa. Gdyby byla to sonda to po przejechaniu jakiegos odcinka by go zalala. Byc moze leje Ci jeden lub dwa wtryski i to wystarczy by nie odpalal. Nie wiem czy Twoja 318 jest diagnozowalna juz kompem? Jesli tak najlatwiej jest go podpiac i sprawdzic bledy. Sprawdz jeszcze przepustnice czy nie ma syfui wyczysc ja. Przyczyn moze byc wiele. Moglby to byc tez czujnik polozenia przepustnicy albo przeplywomierz. Naprawde ciezko jest cokolwiek powiedziec na ten temat.
  12. Mialem podobny problem i pisalem o tym na forum. Jezeli masz napiecie na tm od stacyjki na rozrusznik to sprawdz mase ktora idzie z nadwozia na lape silnika. Najlepiej ja wymieni lub pociagnij dodatkowa z aku na silnik ( bedziesz mial pewnosc). Gdy to nie zadziala, sproboj zewrzec ten gruby przewod co idzie z akumulatora ( klucz 13 :D ) z tym malym co idzie ze stacyjki. Jezeli na wlaczonym zaplonie zewrzesz i odpali ( pamietaj aby skrzynia biegow byla na "luzie") to bedzie oznaczac ze ze gdzies ten maly przewod od stacyjki na rozrusznik ma przerwe. Mimo ze ma napiecie to moze nie miec tej "mocy" zeby go zakrecic. Ja tak mialem w e36 m43. Szukalem szukalem i przetrzepalem pol auta okazalo sie ze mimo napiecia przewod ten maly ma gdzies przerwe i nie ma on mocy zeby go zakrecic. Zwieraj rozrusznik najlepiej grubym wkretakiem. Sprawdz to i daj znac
  13. Kiedy wymieniales filtr paliwa? Byc moze jest przypchany i go przycina. Zacząłbym od tego filtra. Przeczysc przepustnice jeszcze dla pewnosci.
  14. Witaj. Przyczyn moze byc wiele. 1. Czy miales na pewno gaz w butli? 2. Kiedy wymieniales filtry gazu? 3. Kiedy wymieniales zestaw naprawczy w reduktorze? 4. Wadliwy map sensor - czujnik cisnienia gazy. Napisz cos wiecej
  15. Zrob tak jak Ci mowilem wyjmij oby dwa czujniki, podlacz miernik i podgrzewajac sprawdz rezystancje ale nie przypal ich :D Jezeli wyskoczy po za zakres miernika to znaczy ze jest do wymiany. Bynajmniej ja bym tak zrobil. Wtedy bedziesz wiedzial ze pod nagrzaniu sie samochod gasnie i nie odpala bo czujnik szwankuje. Proste tylko trzeba to sprawdzic a nie jest to trudne. Sprawdz tez czy np te oba czujniki nie maja jakiegos malego pekniecia i nie dostaje sie do nich olej. Chociaz do czujnika polozenia walu nie bo nie jest on zanurzony w oleju. Sprawdz to i napisz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.