Skocz do zawartości

Busia_runi

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Busia_runi

  • Urodziny 30.07.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e30 m40b18
    e34 m20b25
  • Lokalizacja
    Mińsk Mazowiecki
  • Zawód
    Bezrobotny

Osiągnięcia Busia_runi

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Boston0006 Wiem wiem.. tak tylko ogólnie napisałem że silnik kompletny :). Teraz jest już u nas tego tak dużo że można trafić za dobrą cenę kpl swap. m20 dobry jest bo trwały ale też już z częściami krucho,albo drogo w porównaniu z m50 :). A co do wymiany silnika to tu nie chodzi tylko o parę koni więcej lecz o to że m50 dużo ciszej chodzi. Ale swap to ostateczność, narazie do zimy będę śmigał jak jest.
  2. solaris520 Siema. U mnie to o wymiana prowadnic już nie ma sensu bo szkoda kasy:). Głowica już jest tak zużyta że o kolejnym splanowaniu nie ma mowy. A jak kiedyś auto odmówi posłuszeństwa to po prostu dostanie nowszy silnik m50 bo cena jest podobna między m20 a m50. za samą głowicę krzyczeli mi 800 zł to się przeżegnałem:) bo za 1200 można trafić na ładny kompletny silniczek m50, ba nawet za 800 się trafi ale niestety stanu nigdy nie określi się dokładnie bez rozbiórki go na czynniki pierwsze :]. Kiedyś się wsiadało w autko i jak jechało to jechało a teraz człowiek zaczął się przejmować dziwnymi dźwiękami i sam szuka dziury w całym - mi każdy powtarza że to starość mnie bierze już.. :)
  3. atonre niestety moje przekonanie wróciło do punktu wyjścia :). Nasłuchiwałem tych dziwnych odgłosów i zsynchronizowane z obrotami. Jakbym nie ustawiał zaworów to byłbym przekonany że to one, ale jestem niestety pewien dobrego ustawienia na sztywne 0,25. I ten dźwięk dobiega spod pokrywy zaworów bo wszystko obok posprawdzałem i jest sztywno. kuźwa :D
  4. atonre. niby masz rację że grało by cały czas a tu przy wyższych obrotach rzęzi.Nie ma innej opcji trzeba ubrać gajer i iść przejrzeć wszystko.
  5. iZzI Tak rozrząd dobrze ustawiony bo miałem już znaki z poprzedniego remontu i wg nich poustawiałem. Autko odpaliło po złożeniu za 2gim zakręceniem rozrusznika. :). atonre To zagadkę mi dałeś :D.. To trzeba obejrzeć silnik w koło skoro podejrzewasz że to nie z wnętrza. Ja byłem przekonany do tej pory że to na 99% prowadnice bo podczas składania wyczułem na nich delikatny luz. Ale też bardzo sie nie dziwiłem bo auto ma 350 tys za sobą i w głowicy skończyła się już możliwość splanowania. :)
  6. atonre a jak graja od początku remontu?:D. Moim zdaniem to nie zawory, zawory wydaja wyższy dźwięk a tu jest niższy :]. Kurna czy tylko ja to słyszę i tak uważam ?:D.
  7. sztywne 0.25 było więc samo z siebie przez 1.5tys km się nie rozregulowało raczej :). To brzmi mi trochę inaczej niż zawory. bo wcześniej grały,ale nie aż tak :D. chyba żeby na 0.20 ustawił ale nie wiem czy nie będzie za sztywno i auto przestanie współpracować :]
  8. Podaje link do filmiku. http://www.youtube.com/watch?v=Nve4BhNYMOo
  9. Siemanko. Miesiąc temu naprawiałem swoją e34 po konkretnym zagotowaniu. Wymieniłem uszczelkę pod głowicą,oddałem głowicę do splanowania,dotarte zawory,nowe uszczelniacze,regulacja zaworów na sztywne 0.25,wymienione paski klinowe,filtr oleju,nowy olej valvoline 10w40. Samochód ładnie pracuje ale czuję że nie ma tej mocy co powinien. z 170 ma może 130. Sprężanie po 13.5. Problemem który mnie drażni jest dziwny dźwięk z silnika, powyżej 2.8tys klekocze jakby miał zawory rozregulowane. Jeżdżę juz tak od 1.5 miesiąca oszczędzając go i ciskając do 2.5 tys,ale chciałbym tą zagadkę wyjaśnić. Czy to może prowadnice zaworów?
  10. Sugerowałem się cenami z allegro i tablicy i obnizyłem je o średnio połowę. Więc nie wiem czy to tanio czy drogo :].
  11. Siemanko. Zostało mi z dawnych lat parę gratów do e21 80',które może kogoś zainteresują..komuś się przydadzą. Miedzy innym,i zostało: lampa tylna prawa oryginał 25 zł lampa tylna lewa zamiennik 10 zł kierownica oryginał 10 zł remus końcówka wydechu 10 zł schowek na klucze oryginał 10 zł atrapa między światłami tylnymi oryginał 18 zł Listwy chrom oryginał drzwiowe L i P 25zł komplet Listwy chrom oryginał tylne L i P 20zł komplet Graty mam wystawione na tablicy. Tu jest link do jednej z aukcji, a reszta dostępna po wciśnięciu opcji "ogłoszenia użytkownika". Nie chcę zaśmiecać tematu dlatego daje tylko 1 link. Ceny są do negocjacji. http://tablica.pl/oferta/rekin-bmw-e21-80-coupe-lampa-prawa-oryginal-CID5-ID3c6fF.html
  12. na śrubokręt powinieneś mieć "górę" tego bolca a dół na klucz 12 lub 13 :) trochę WD40 odczekać i powinno iść. Chyba że u Ciebie jest jakiś inny bolec :). A jak kiepsko idzie to odkręć drzwi od zawiasu i masz juz większe pole manewru.
  13. Siemanko. Miałem wczoraj się wpisać tu ale neta mi zbrakło. Beemkami latam od 7 lat, ale tez jeździłem innymi markami i jednak Beem ma w sobie to coś co przyciąga. Plusem jest TANIE utrzymanie, sztywność 3jki i "płynięcie po asfalcie" 5 i 7ki. Egzemplarze które przeszły przez moje ręce: e21 M10b18 coupe e30 m10b18 coupe i 4 sedany z silnikami m40b16 e36 m50b20 coupe i sedan ; e36 m44b18 sedan i e36 m43b16 coupe e34 m50b20 touring e32 m30b30 Obecnie użytkuję e30 m40b18 sedan e34 m20b25 sedan Najfajniejsze bmw dotychczas? e34 m20b25 oraz e36 m50b20 sedan.. Pozdrawiam Forumowiczów z Mińska,Siedlec i ich okolic.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.