Skocz do zawartości

stachu320i

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    L U BI N

Osiągnięcia stachu320i

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. stachu320i

    ODPOWIETRZANIE 2.5 24V

    Witam!! Pytanie mam odnośnie odpowietzrenia układu chłodzenia w silniku 2.5 24V,mianowicie czy trzeba odkręcić odpowietrznik i zapalic silik??Czy zapalic silnik potrzekać az termostat sie odtworzy zgasić i odkręcić odpowietrznik??
  2. PRZEKAZNIK ZAŁOZYŁEM DRUGI (TAKI NIEBIESKI JEST) DALEJ TO SAMO
  3. POMPA NIE PRACUJE ISKRY NIEMA WTRYSKI SUCHE...KOMP DOBRY CEWKA TEZ CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU TAKŻE...NAPIECIE NA CEWCE JEST BRAK IMPULSU STERUJĄCEGO.PRZY KRĘCENIU ROZRUSZIKIEM MIGAJĄ DWIE KONTROLI ''ŁADOWANIE I KOLCKI'' PO ODŁĄCZENIU ALLTERNATORA NIE MIAGAJĄ
  4. chodzi ci o przekaznik niebieski pod kierownicą??? jak krece rozrusznikiem migają mi dwie kontrolki ładowadnie i klocki hamulcowe
  5. to znaczy ze piny we wtyczce łączącej skrzynke bezpieczników są inne???
  6. w nowszych rocznikach były wlewy z przodu roczniki chyba po 94 czy jeszcze młodsze dokładnie niewiem
  7. a jesli auto mam po lifcie a instalacje jest ze starej lampy??
  8. czy ilosc pinow w kosci łączącej instalacje silnika ze skrzynka bezpieczników jest taka sam??
  9. Witam!! mam pytanie odnosnie instalacji silnika 2.0 12 i 2.5 12v.Mianowicie jake są rożnice?? czy mozna do 2.0 załozyć instalacje od 2.5?? czy rozmieszczenie pinów w kości łączącej instalacje ze skrzynka bezpiecznikó?? załozyłem instalacje do 2.0 12v z silnika 2.5 12v i niemam iskry :|
  10. stachu320i

    brak masy-niema iskry

    PROBLEM MAM Z ISKRĄ A RACZEJ JEJ BRAKIEM...WYMIENIŁEM INSTALACJE W SILNIKU I PRAWDOPODOBNIE NIEMAM MASY...PRZY KRĘCENIU ROZRUSZNIKIEM SZYBKO MIGAJĄ MI DWIE KONTROLKI OD KLOCKÓW I OD ŁADOWANIA.NAPISZCIE CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ BO POJĘCIA NIEMAM..JESTEM W KROBCE=( :modlitwa:
  11. WITAM!!! KOLEGA WKŁADA DO E30 SILNIK 2.5 24v MAMY PROBLEM ZE ZMIESZCZENIEM SERVA CHCACZY O KOLEKTOR SSĄCY... SILNIK MONTUJEMY NA ŁAPACH OD E30 OD SILNIKA 2.5 12V jesli ktos miał stycznosc z takim czymś prosze o pomoc :mrgreen:
  12. ten przekaznik ma się załanczać bez zapłonu?? jak go wyciągam i wkładam to sie styka i tak zostaje :| to tak ma być???? wogóle zaco on jest odpowiedzialny??
  13. no własnie kolega ma racje jak masz na głowicy 2.5 wybite to może masz ete przerobioną,a to bardzo dobrze :twisted: zobaczym jeszcze co bedzie na numerach bloku
  14. jak masz ete to na głowicy (zakładając ze jest od ety) masz na takiej wypustce napis 2.7 ETA :D ZRÓB TE FOTKI ZOBACZYM CZY NUMERY BYŁY PRZEBIJANE :twisted:
  15. jak wykręcam świece to jest sucha czyli wtryski niepodają paliwa...napiszcie co zrobić BO JUŻ ZGUPIAŁEM=(...Dzięki już dużo pomogliście
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.