Skocz do zawartości

robert40

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320i 2006

Osiągnięcia robert40

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. A propo może jest ktoś zainteresowany tarczami przednimi nacinanymi (sportowe) do BMW E36? tarcze jeździły dosłownie 2 dni. zdjąłem je, gdyż wydawało mi się, że delikatnie gwiżdżą (najprawdopodobniej ze względu na sportowe nacięcie). hamowały natomiast zaj... Chętnie tanio sprzedam lub wymienię na klocki ATE do BMW E90. numer telefonu : 501 722 377
  2. Panowie, problem rozwiazany. Jak u kolegi w poprzednim poście,u mnie również był problem z przetartym kablem (kolor niebiesko-czerwony). Po przeciągnięciu nowego kabla przez przelotkę do tego celu użyłem promiennika anteny CD, problem centralnego zamka zniknął. Zaczął zamykać, otwierać i jestem happy. Ale pojawił się nowy problem. Jak to bywa w super BMW, które, mimo wszystko kocham, powstał nowy problem. Powracający check (najprawdopodobniej) uszkodzony katalizator. Założyłem emulatory ale nie tak, jak na allegro bo te nic nie dawały tylko (dla zainteresowanych 6cm. długości i średnica otworu na wiertło 6) przy zastosowaniu emulatorów z allegro check znikał na 100 km. przy zastosowaniu moich pojawia się co mniej więcej 1000 km. Radzę sobie na razie, zdejmowaniem klemy minusowej i plusowej i 15-sekundowym zwieraniem ich, co kasuje wyżej wymieniony check na wspomniane 1000 km. Czy zna ktoś skuteczniejszą metodę? Oczywiście poza wymianą katalizatora. Pozdrawiam, i czekam na odpowiedź.
  3. no niestety stoje w martwym punkcie, brak mi juz pomyslow i z nadzieja czekam i przegladam forum ze byc moze ktos mi odpisze kto mial taki problem i go usunal. zauwazylem, iz wczesniej na forum byl poruszany temat, ktos mial identyczny problem i nadzieja moja w tym, ze wyzej wymieniona osoba usunela problem napisze jak sobie z nim poradzila. nie stac mnie juz na serwisy i placenie po 500-600 zl. za diagnozy ktore do niczego nie prowadza a polegaja na wymianach modulow i slyszeniu, ze widocznie to jeszcze cos. tak wiec na obecna chwile otwieram i zamykam swoje auto za 40tys. kluczykiem, natomiast syn swoje bmw warte 5tys. otwiera z pilota co mnie strasznie irytuje :). to tyle w temacie moich zali i czekam z utesknieniem, moze ktos sie zlituje i cos konkretnego napisze.
  4. nie wiem, natomiast sprawdzano mi na komputerze i wyswietlono błąd A6D4 (a propo bezpiecznik 57 mam dobry). jak interpretowac wyzej wymieniony kod bledu? pomocy
  5. tak a propo u mnie tylna szyba odkąd posiadam ten samochód też nie działa. natomiast wczoraj przejrzałem na ile to było możliwe przewody przy przelotkach tylnej klapy i wyglądało wszystko ok. sugerowano mi, iż powodem niedziałającego zamka może być tuner FM znajdujący się w tylnej klapie. wizualnie nie wygląda żeby coś było popalone także dalej jestem w punkcie wyjścia.
  6. dziękuję kolego za zainteresowanie moim problemem w odpowiedzi. po zbliżeniu do tylnej lotki nie reaguje ani jeden, ani drugi pilot. dodam, że centralny z przycisku na desce też działa natomiast obydwa piloty nie. dalej nie wiem jak sobie poradzić z problemem. może jakieś sugestie kolegów co z tym fantem dalej robić? może ktoś miał podobny przypadek i jak go rozwiązał?
  7. Witam ! Jestem nowym nabywca bmw e91 320i. Jestem bardzo zadowolony z zakupu, lecz napotkalem problem, samochod nagle przestal zamykac i otwierac z obydwu pilotów. Mozna zamknac i otworzyc tylko kluczykiem. Dodam, iz centralny zamek z guzika w aucie zamyka i otwiera. Czym moze byc to spowodowane ? Czy ktos mial podobny problem i sie z nim uporal ? Ewentualnie czy ktos posiada namiar na jakiegos fachowca w Warszawie lub okolicy ktory by uporal sie z tym problemem ? Prosze o pomoc ! Z gory dzieki :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.