Skocz do zawartości

WiateR

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318i 1991
  • Lokalizacja
    Brodnica

Osiągnięcia WiateR

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jak narazie udało mi sie ustalić ze przewody z czujnika idą do takiej plastikowej skrzyneczki przy silniku i zauważyłem ze z przodu są 2 gniazda i do jednego jest podłączony przewód a do drugiego nie. Czy tam ma być coś podłączone? I co dokladnie? Może to przez to ten czujnik nie działą? Dorzucam zdjecie: http://www.djwtr.republika.pl/bmw.jpg
  2. a z tego czujnika temp. przewód idzie bezpośrednio do kompa czy jeszcze gdzieś?
  3. A gdzie się ten czujnik znajduje? I ma on jakiś wpływ na odpalanie auta?
  4. Mam wymieniony niebieski czujnik (ten od ECU) ale nic to nie pomogło a na komputerze nadal wskazuje około - 50 stopni :( co to może być?
  5. mechanik go wymieniał to myśle ze nie pomylił ale kto wie :| Nowy czujnik miał wtyczkę niebieską na 2 przewody a stary o ile dobrze pamiętam miał wtyczkę czarną albo brązową czyli chyba jednak pomylił. A te czujniki tak samo wyglądają? Bo w sklepie zaznaczyłem ze ten co daje sygnał do kompa i dali niebieski.
  6. Witam. Od niedawna posiadam Bmw e36 318i z 1991r i mam problem taki że auto ciężko odpalić np po nocy (chociaż nie zawsze tak sie dzieje). Rozrusznik kręci auto tak załapuje ale nie odpala dopiero po paru próbach zaczyna odpalać ale tylko na kilka sekund i gaśnie, jak dodam gazu to odrazu gaśnie. Auto ma jeszcze lpg i na lpg odpala normalnie chyba że jest za zimno. Na rozgrzanym juz silniku pali na dotyk. Byłem na diagnostyce i wykazało ze czujnik temperatury wykazywał około -50 stopni, wymieniłem go ale to nie pomogło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.