Skocz do zawartości

koza0007

Zarejestrowani
  • Postów

    70
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    KRAKÓW

Osiągnięcia koza0007

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Akurat w automacie zmiana oleju to podstawa. Ja pytam o skrzynie manualną.
  2. Chciałem zmienić olej w skrzyni. Wszedłem pod samochód żeby sprawdzić jaką mam naklejkę. NA skrzyni jest napisane, że oleju się w niej nie wymienia. Czy jest sens wymiany oleju a jeśli tak to jaki olej wlać do e39 525i M54 rok 2001
  3. Jesli byłby to nowy konwerter to nikt nie chciałby starego na wymiane. Jest to standardowy chwyt sprzedawców. Pisza ze jest nowy bo jest regenerowany podobno przez producenta.
  4. Przerabialem to kilka dni temu. U mnie byl dodatkowy problem bo felgi sa aluminiowe i sroba siedzi gleboko. Wbilem klucz imbusowy na sile i bez problemu odkrecilem kazda szpilke.
  5. Według mnie kątów sie nie reguluje z tyłu. Zbieżność jak najbardziej tak ale do kątów nie widziałem zadnej regulacji.
  6. koza0007

    Wentylator klimatyzacji

    Witam Czy moze poradziłes sobie z tym problemem? Bo ja mam identyczny problem, już nawet rozebrałem ten wentylator i wymieniłem główny tranzystor, ale to nic nie pomogło
  7. Potwierdzam, wstawiłem podkladki i w koncu jest jak powinno być, amortyzatory nagle pokazuje 90% sprawności i w koncu trzyma sie drogi. Te podkladki nie maja zadnego wplywu na bezpieczeństwo, wystarczy sie przyjrzec jakie maja zadanie. Pojezdze tak i zobaczymy jak dlugo wytrzymaja
  8. Witam Zaraz po kupnie samochodu czulem ze amortyzatory z tyłu są zużyte. Przy wiekszych nierównościach samochód normalnie trzyma sie drogi natomiast po wjechaniu w wyrwę w drodze czuje ze tylne koła podskakują i tracą przyczepność z asfaltem. Na badaniu wyszlo ze amortyzatory maja 40% sprawności. Wymieniłem amortyzatory na Bilsteina ale nic sie nie poprawiło w zachowaniu samochodu, nadal cały tył drga wpadając w dziurę. NA badaniu amortyzatory chociaż nowe nadal maja 40% sprawności. Przeczytałem na forum ze takie zachowanie może świadczyć o zerwanych tulejach belki. Mechanik je sprawdzał i nic nie wskazuje na ich zużycie, poza tym z tyłu nic nie tłucze. Nie uśmiecha mi się wydać znowu na tuleje i się okaże ze problem pozostał. Co radzicie zrobić?
  9. Albo wstawiony wiatrak od wczesniejszej wersji.
  10. Ja wlasnie mam identyczny objaw. Tez sie ukreci moze z 15 min na zegarze i staje i tak co jakis czas. Wiem ze po lifcie nie ma opornicy tylko w wiatraku jest modul sterujacy. Wiatrak napewno nie jest zatarty bo palcem moge go swobodnie krecic. Moze poprostu tak ma być.
  11. Witam Prosiłbym o rozkodowanie mojego numeru WBADS31070GZ81606
  12. koza0007

    Wentylator klimatyzacji

    Witam wszystkich Niedawno kupiłem swoją E39 525i lift i zauważylem ze gdy włącze klimatyzacje to wentylator sie nie włącza. Czasami jakby dostawal lekki impuls i zakreci sie na doslownie ulamek sekundy raz w lewo raz w prawo. Slyszalem ze po lifcie wentylator sterowany jest z klimatronika i nie wystepuje opornica. Gdzie szukac usterki, a moze przy sterowaniu bezposrednio z klimatronika to normalny objaw.
  13. Witam wszystkich Czy można np inpą sprawdzic faktyczny stan licznika w samochodzie? Jestem na etapie poszukiwania e39 i chciałbym wiedzieć czy sam mogę sprawdzić czy licznik nie był cofany.
  14. Witam Można sprawdzić jeszcze jeden numer JU00918 -tylko tyle podal mi sprzedawca.
  15. Witam Chce kupić auto z tyn numerem VIN WBADP51040GR82533 Mogę prosić o rozkodowanie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.