Skocz do zawartości

Banano78

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 LCI 118d 2008

Osiągnięcia Banano78

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. "KOLOR: KARMESINROT" na próbnikach w salonie wygląda bardziej zachęcająco :D
  2. Z racji zawodu sporo czytam prasy motoryzacyjnej i niestety często poziom artykułów a raczej przedruków mnie przeraża, sianie fermentu i czarnej magii na temat silników takich a siakich, ilości awarii itp. A może spojrzeć na to przez pryzmat skali. Silniki n47 oferowane są w wielu modelach w wielu wersjach, skala ich produkcji idzie pewnie w dziesiątki tysięcy rocznie ile z nich ulega awarii związanej z rozrządem? Tego nikt nie podaje, wyolbrzymiane są pojedyncze przypadki (nie ukrywam bolesne dla ich bohaterów- mam nadzieję, że mnie i forumowiczów ominą szerokim łukiem). Silnik ten nie jest może ideałem ale użytkowany z głową i pewną "kulturą motoryzacyjną" posłuży długie lata. Podobne łatki można przypisać innym silnikom konkurencji czy to z VW, Toyota czy MB. Kluczem do sukcesu jest bieżąca obsługa samochodu wg pewnych standardów i odpowiedni wybór samochodu do potrzeb, żaden ze współczesnych diesli to nie jest samochód po bułki.
  3. Może trochę późno ale witam serdecznie kolegów. Liczę na owocną współpracę z korzyściami i zadowoleniem dla obu stron. Pozdrawiam
  4. Dziękuję za podpowiedź. Prostownik przystosowany do AGMów, jednak chyba szlag trafił aku bo na testerze po ładowaniu prąd rozruchu 8,6v. mam gwarancję więc reklamuję i zobaczymy co dalej. Próbowałem odpalić z żony akumulatora 64ah/640 ale efekt był taki sam, mój nominalnie 80ah/800A więc tamten może za słaby. Drugą opcją, którą mi podpowiadają (poza akumulatorem) to możliwość wykodowania klucza. Jakieś teorie na ten temat i plan działania?
  5. Witam serdecznie, Zaczęło sie niewinnie, podczas ostatnich mrozów zaczął resetowac sięzegarek i pokjawiać ikonka "auto na podnośniku". Ponieważ jeżdżę dość krótkie odcinki uznalem że wskazane byloby podładowanie akumulatora. Co też uczyniłe przy użyciu dobrej klasy prostownika. I tu zaczął sie kłopot. Po odłączeniu prostownika od klem serwisowych po maską o po całonocnym postoju w garażu samochód nie odpalił. Przez wyswietlacz przewinął się caly kalejdoskop ikonek os sysytemu start-stop, cicnienie w kolach itp) i samochod ani mrumru. kolejne wyjcie i włożenie kluczyka niby wszystko ok,ale silnik nie startuje. Zapala się kontrolka świec i silnik wykonuje tak jaby pół obrotu i koniec. Proszę o jakieś sugestie bo nie bardzo mam pomysł od czego zacząć (podmiana aku z auta żony nie przyniosła efektu ale pojemniość i moc baterii była mniejsza). Pacjent E87 LCI 118d '08
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.