Skocz do zawartości

young9

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia young9

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Nie jestem naprawiaczem przepustnic :) ale uważam, że może to być sprawą jej wadliwego działania. Aby pojawił się błąd w sterowniku usterka musi być potwierdzona, zazwyczaj kilkakrotnie musi wystąpić pod rząd. W przeciwnym razie diagnostyka nie traktuje takich niedomagań jako usterkę mimo że od czasu do czasu faktycznie występuje. A dla potomnych....w moim przypadku (opisany powyżej) wygląda na zapychający się DPF. Zatem regeneruję filtr i wtedy będę go obserwował. Ale jestem pewien na 90% że dziwne zachowanie przepustnicy w moim przypadku było/jest efektem zapchanego DPF. Pozdrawiam.
  2. Mam pytanie odnośnie klapy gaszącej/przepustnicy. Czy ktoś spotkał się z dziwnym objawem nierównej pracy silnika na wolnych obrotach. Nierówna praca wynika z zamykania się i otwierania klapy gaszącej (zaobserwowałem to w silniku). Czy spotkał się ktoś z takim objawem u siebie? Czy to związane z usterką klapy czy może sterowanie jej pracą wariuje? Silnik N47 318d e90
  3. z reguły jest to objaw przepalonej jednej z żarówek kierunkowskazu
  4. W obecnym układzie ślizgi są zdecydowanie zmodyfikowane, zalane dodatkowo jakąś gumą (co widać na zdjęciach z mojego linku wcześniej). Może to jest gwóźdż programu... :norty:
  5. Tak, oba te punkty są w niedalekiej odległości od siebie Legionowo i Jabłonna. :) 1) www.jozwik.auto.pl https://www.facebook.com/media/set/?set=a.631057570321789.1073741843.189782071116010&type=1 2) www.mautoczesci.pl https://www.facebook.com/media/set/?set=a.375831349219076.1073741838.298784173590461&type=1
  6. Niby nie, ale klima nabita świeżym czynnikiem i olejem, więc w sumie 200 zł bonus. :D
  7. Nie to żadna tajemnica. Części wymienione tylko OE katalogowo prawie 1800 zł brutto Usługa wymiany 2200 zł brutto -10% czyli 1980 zł brutto
  8. Podałem na prv.
  9. Wracając do tematu wymiany rozrządu. Mój został już wymieniony. Jest cichutko. Oby jak najdłużej. Tym samy potwierdziło się, iż hałas pochodził z tej części silnika. Wklejam link do relacji z naprawy: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.631057570321789.1073741843.189782071116010&type=3 Ktoś pytał wcześniej o listę części jakie muszą być wymienione. W powyższej relacji zdjęciowej taka lista jest zawarta (jako ostatnie zdjęcie). Pozdrawiam. :D
  10. Wszystkie sa z kołem. Od któregoś momentu podobno zostały zmienione na rozłączne.
  11. Niestety ale mam wał z kołem. Nie będzie jednak wymieniany.
  12. Mój to 2009 mam od 2013 i od 117 000 km. Rocznie w tej chwili niewiele do 30 000km. U mnie łożysko głównie hałasuje dlatego wymieniam już komplet. A jak poprzednik operował sprzęgłem tego nie wiem :) mogę się jedynie domyślać patrząc na tarczę :)
  13. Mam 130kkm. Dwumas jeszcze ok więc wymieniam wyłącznie komplet sprzęgło. Co do rozrządu, no tak musi zostać :) liczę na to że będzie już cichutko, tyle że pozostanie mi zagwostka czy na 100% to łańcuch hałasował :)
  14. Marcin, a oprócz rozrządu coś przy okazji wymieniane bylo? np. sprzęgło? Czy tylko sam rozrząd? Pytam bo jestem w trakcie wymiany. Przy rozbiórce wyszło że łożysko oporowe sprzęgła jest zużyte (hałasuje) a widzę też, że z kolei na elementach rozrządu ani śladu po jakimkolwiek zużyciu!!! W tej chwili kawa po herbacie i rorząd będzie i tak nowy ale zastanawiam się na ile jest to pewne że to rozrząd. Wszystko na to wskazuje że to rozrząd bo szuranie występowało tylko gdy był silnik zagżany, odgłosy wewnątrz były identyczne z tymi które któryś z chłopaków wcześniej publikował, a szuranie było niezmienne niezależnie od tego czy sprzęgło wciskałem czy też nie. Co do listy części do rozrządu, opublikuję Wam wkrótce zgodnie z numerami i opisami BMW z faktury. Pozdrawiam
  15. Na razie don't worry. Jak poprzednik sugerował dolej i obserwuj. W czasie wymiany rozrządu miałeś spuszczony cały płyn. Po montażu został na pewno zalany i odpowietrzany ale czasami już podczas samej eksploatacji potrafi się układ "do-odpowietrzyć" i wtedy trzeba po prostu dolać. Życzę, aby to był ten przypadek. :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.