Skocz do zawartości

georgem

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia georgem

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki wszystkim za odpowiedzi! Teraz już mam miej więcej wyklarowane co i jak ;) Niedługo pojadę na jazdę próbną i zobaczmy co podpasuje.. Ogólnie BMW wydaje się naprawdę porządnym i fajnym samochodem, także zobaczmy. Trzeba się przejechać by się zakochać ;) Pozdrawiam,
  2. Sliczne dzięki za linka! Na pewno informacje nt spalania będą dla mnie bardziej jasne po jego przeczytaniu :) A jak z tymi silnikami i awaryjnością, wciąż mnie to ciekawi.. 3.0 i 2.0 awaryjność... PS: W ogóle jestem bardzo zadowolony z tego forum, i wszystkich tych wypowiedzi.. Na forum audi gdzie też zadałem pytania i wątek tak się nie rozwinął i nie dostałem dostatecznej ilości informacji.. Także szacun dla bmw-klub.pl ;)) Pozdr!
  3. Ze stronek nie będę korzystał (ale dzięki!), ponieważ jak pisałem jadę do Niemieckiego serwisu BMW i tam zamierzam kupić, ponieważ tam są perełki co już wcześniej wyjaśniałem :) Co do motoru, to ma być diesel.. Czyli rozumiem, że wersja 184konna jest podkręconą wersja 177ps? Rozumiem, że silnik ten sam 2.0 i te samo oznaczenie? I nie warto się w to pchać.. Jeśli może ktoś podsumować mój dylemat nt, awaryjności 2.0 oraz 3.0 po 2009 roku czy innym, byłbym zobowiązany? Chciałbym po prostu kupić auto z motorem, które jest już dopracowane.. Myślę że rocznik 2010/2011 będzie najlepszy, ponieważ jest to końcówka serii. a potem już wchodzi F30.. Oczywiście zobaczymy czy będzie mnie stać na to, no ale poniżej 2009 nie biorę tak sobie już założyłem, i chyba słusznie, przy takiej cenie? A i jeszcze jedno, czy silnik 2.0 jest gotowy do takich prędkości? Chodzi mi o to, czy nie zmniejszy to jego żywotności... Tak jak pisałem chce lecieć koło 140-180 na autobanie non stop koło 800km. bez przystanków prawie że.. Nie chce katować go, jestem osobą co bardzo dba o samochody.. A auto ma być przystosowane do takiej jazdy.. galczych: co rozumiesz pod pojęciem spokojna jazda autostradowa? No 160 to moja taka średnia, ile ta twoja 3litrówka pali przy takiej przędności, a ile przy 140 i 180?
  4. Oj chyba sobie odpuszczę 3litrówkę. Pijak jeden z niego :) A ja nie jeżdżę wolno. A na niemieckich autobanach 180 jest optymalna prędkością. Człowiek chce sie przemieścić z A do B w miarę szybko W Polsce oczywiście 130/140 sie leci jak można.. Ale jak 3litrówka tak wciąga, to chyba te 2.0 będzie najbardziej optymalne.. Powiedzcie, które oznaczenia silników 2.0 byście polecali? Bo z tego co widzę to są wersje 163ps 177ps i 184ps.. po 2009 roku.. Ten ED fajny, ale sedan, a ja wolałbym kombi, no nie wiem zobaczę czy będzie i jak coś się przejadę ;)
  5. Nawet nie przeszło mi przez myśl F30, ponieważ kupiłbym pewnie początek serii który pewnie jest niedopracowany, z duzym przebiegiem, no i jak mowisz golasa, takze odpada od razu.. E90: Jaki silniczek byś wybrał, by nie chlał więcej niż 6 na trasie jadać oszczędnie powiedzmy? Czyli te 3litrówki jednak nie są takie dobre, i wcale nie lepsze od 2.0 w awaryjności? Musze przejechać się i sprawdzić, czy te 177ps będzie wystarczające. Ale myślę, że tak.. Nie będę ukrywać, ze jakby miał 245ps, i do 7miu mogłoby chlać na trasie przy 160 to bym się pokusił, bo frajda jest niesamowita wiadomo :) Ale nie sądzę, duży motor, to głodny, tak jak z dużym chłopem ;) K8v8M: A jednak znalazłem np: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-320-d-dpf-touring-edition-fleet-mfl-bi-xenon-nav-kitzingen/178603546.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=7%2C8%2C9%2C10%2C11%2C12%2C13%2C14%2C15%2C56&makeModelVariant1.modelDescription=320ED&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&transmissions=MANUAL_GEAR&features=XENON_HEADLIGHTS&features=NAVIGATION_SYSTEM&features=FULL_SERVICE_HISTORY&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=60000&categories=EstateCar Powiedz, a jak to w ogóle jest z tymi opisami spalania.. Tutaj np pisze ze 4.1 na trasie.. To chyba fabryczne dane z książeczki i raczej nie do osiągnięcia chyba ze przy 100km/h, i faktycznie jak się jedzie kolo 140 to z 5l spali co? A przy 160 to i z 6 spokojnie?
  6. Ślicznie dziękuje wszystkim za tak szybkie o konstruktywne odpowiedzi! ;) dziqsek: Czekać nie mogę, auto bardzo potrzebuje, ponieważ często do Polski jeżdzę a teraz tych wypraw troszkę mnie czeka.. Co do rozrządu - mówisz o tych 2litrówkach po 2010 roku? Są już sprawdzone i poprawione? Auta z ASO w Polsce może i nie są sprawdzone, ale w Niemczech tak, mam 2 ludzi co pracują w BMW, i troszkę informacji mi przekazali.. Tutaj wszystko jest na bardzo wysokim poziomie w ASO, wymieniają Ci na zaś wszystko nawet gdy auto jest 2-3miechy po przeglądzie. A o cofanie liczników to wiadomo, że tu nie ma się co martwić. Za duże kary są za to.. Co do gadgetów, oczywiśćie wszystko można domontować, ale ja jak kupie auto, to nie chce już w nie ładować i poświęcać czasu, auto ma lecieć sprawiać przyjemność z każdego km i być niezawodne (wydając taką kasę chyba mogę tego oczekiwać..). kamiloo98: Da radę, da, tylko chodzi tutaj bardziej konkretnie, który model jaki silnik. I pamiętaj, że patrze na rynek niemiecki.. Np takie 2.0 177km już od 20k Euro chodzą z takim przebiegiem, w przeciwieństwie do Audi, które jest znacznie droższe. F10 są prześliczne i mega fajne, ale to już koszta grubo wyższe niestety ;/ Pyzatym lepiej kupować końcówki seri, auta, które są już dopracowane. qwertykk: Nie idę za modą, nie zależy mi na tym by auto wyglądało jak nie wiadomo co najnowsze etc.. Nie robi mi to. Auto ma być porządne, nie psuć się, jechać dobrze i prowadzić sie, no i być bezawaryjne. I tak jak pisałem wyżej na F30 stać mnie nie będzie, a czekać nie mogę, mam mase tras przed sobą do zrobienia, a nie mam nic w chwili obecnej ;) Audi: fakt bardoz mi się podobają, i też mocno rozwarzam tą opcję. Jednak te silniki 2.0 ponoć cholernie awaryjne ;/ Jak to wogle z tymi 2.0 TDI jest? Są awaryjne, czy nie? Po jakimś roku wyeliminowali te bolączki, czy wciąż syf, jak to wszędzie opisują.. Taki motor mi najbardziej pasuje szczerze mówiąc, ale no naczytałem się dużo złego... Czy w BMW i Audi jest ten sam motor 2.0 TDI? galczych: Oj tak, jazda próbna to podstawa każdym autkiem ;) Tylko pytam tutaj, by dopytać o silniki, które najlepiej by mi pasowały, co byście polecili.. domenicus : Ja automatu na pewno nie kupie, bo zabiera mi to całą zabawę. Co do spalania to jest to ważne dla mnie, ponieważ robiąć raz w miesiąću 3000km to na 1litrze spalania mnieij oszczędzam 30litrów, czyli 180zl, na 2litrach 360zl, A to jednak troszkę jest miesięcznie. Wiadomo, chciałbym by auto miało 300psów, ale jakbym takim prół autobaną 200/220km/h to wir w baku przyprawiłby mnie o zawał serce, i pewnie nie miałbym za co wrócić, dlatego też stawiam bardziej na coś wypośrodkowanego oszczędność/moc czyli taki 177ps 2.0 najbardziej mi w sumie leży no albo ten 218ps.. Nie wiem sam, wciąż dylemat. Zależy mi na bezawaryjności.. hassassyn: CZyli uwarzaz ze te 177konne wersje są wadliwe? Czy te po 2010 są już ok? Na jaki silnik do 320d czychać? ;) kamiloo98 Zgodze się z toba nt F30, Auto super, ale i w cenie, i szybko nie stanieją. 245konny dieselek raczej odpada, nie dostane za tą cene jak patrze, a jest mocno kuszące ;) Czyli mowisz z silnikiem 184ps - jakie to jest dokładnie oznaczenie tego silnika? I jak z jego awaryjnością? Będę zobowiązany za jakieś przykładowe linki do mobile.de - które wg was wybrać i dlaczego..
  7. Witam serdecznie, Przymierzam sie do zakupu autka w Niemczech, ponieważ tutaj obecnie przebywam. Suma jaka chce przeznaczyć, to coś w granicach 18-23tys Euro. No mogę zrobić wyjątek opcjonalnie do 25tys Euro jak mega będzie warto. Zastanawiam sie nad zakupem BMW 3ciej serii, i chciałbym prosić o poradę fachowców ;) Moje wymagania: - auto musi być dynamiczne (powyżej 150ps) - niezawodne - przebieg do 50tys - chce by było dość świeże, bo km dopiero narobię, chce nim grubych parę lat pojeździć. - ma niedużo palić (czyli pewnie diesel) - reflektory ksenonowe - wbudowana nawigacja - gadgety w stylu automatycznie składane lusterka, podgrzewane fotele mile widziane - rocznik 2008-2012 Będę głównie wykonywał trasy koło 2000/3000km co parę tygodni powiedzmy w 80% na autobanie, no i po mieście, ale to bardzo mało (do sklepu czasami, znajomego, urzędu czy coś..) Postanowiłem, że autko będę kupować w serwisie/salonie producenta danej marki, ponieważ te mają największą wiarygodność, opcje kredytu (bo całości nie mam niestety), no i dają gwarancje rozszerzoną jeśli będzie taka opcja. Zastanawiam się nad 3jeczka w kombi, albo coupe/cabrio (limuzyna jakoś nie przypada mi do gustu) 5tki e60/61 nie podobają mi się, no chyba ze e39 ale to już stare, a nowe natomiast za drogie, stad pomysł na trójeczkę :) Myślałem tez o serii X, ale na SUVa chyba mnie stac nie będzie przy moich wymaganiach Orientowałem się u znajomka co ma sklep z częściami samochodowymi, i ponoć części do BMW sa bardzo drogie w porównaniu np z Audi (nad którym tez sie zastanawiam..) prawda? Nie wiem niestety jaki silnik wybrać? Bardzo dużo naczytałem się na temat wadliwych jednostek 2.0 diesla, a ta jest akurat najbardziej optymalna dla mnie ;/ Taka chyba optymalna wersja to byłaby ta 177konna.. no ale jeszcze nie wiem, muszę wsiąść przejechać się zobaczyć dokładnie.. W Sobotę planuje wizytę w salonie/serwisie.. Wysokie silniki dieslowskie byłyby super, ale to już chyba koszta, no i nie wiem jak ze spalaniem.. Bardzo byłbym wdzięczny za wszelakie informacje typu np. co po ile km trzeba wymienić w takich dieslowskich 3jeczkach, jakie są orientacyjne ceny, na co zwracać uwagę. Z góry śliczne dzięki za wszelakie odpowiedzi! Pozdrawiam,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.