Skocz do zawartości

krzysiek4472

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 2.5i N52 /Vectra C GTS

Osiągnięcia krzysiek4472

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam Więc jestem umówiony z mechanikiem, nowa uszczelka znów i nowe śruby znów :mad2: nie ma co oszczędzać i kombinować, tak myślę ;) szkoda tylko, że poprzednia wytrzymała tylko 6mc :( ale cóż... Ciekawi mnie jeszcze system chłodzenia w moim silniku na reolem nie widzę rur z tyłu silnika, chyba że źle widzę. A może ktoś wie czy w okolicy pokrywy zawór są jeszcze jakieś uszczelki, oringi coś na co zwrócić uwagę, tak by już żadna cholerna kropelka oleju mi nie wyciekla ;) Pozdrawiam
  2. Jak będę w domu to wrzucę zdjęcia jeszcze raz. Już znam przyczynę, to znów uszczelka pokrywy zaworów :cry: :mad2: urwane 3 śruby od końca, kręcą mi się w palcach :(, cóż za szczęście że stało się to w najgorszym miejscu jakie może być do wiercenia. Możecie mi powiedzieć czy mam znów wymieniać tę uszczelkę czy wystarczy że naprawie gwinty i śruby? Choć w sumie uszczelka nie jest droga. Robota jest okropna :( A można tam chwilowo czymś zatamowac wyciek?? Pytanie o wąż układu chłodzącego wciąż aktualne ;)
  3. Akurat musiałem dolać 1ltr płynu. Tam z tyłu znajduje się jakiś wąż od płynu? Pozdrawiam
  4. Witam wszystkich, Od paru dni mam problem z dymieniem spod maski.Dym jest gesty, biały i śmierdzi dziwnie. Dziś to odrazu po odpaleniu się pojawił. Wiem z którego miejsca dymi niestety nie znam się aż tak dobrze na budowie silnika. Ewidentnie winny jest jakiś płyn, który wylewa się wprost na wydech i spala się na nim.Tyle już wiem. Z 5 mc temu wymieniłem uszczelkę pod zaworami. Nie widzę by spod niej coś ciekło. Z resztą myślę że to coś musi być rzadsze od oleju. Czy ktoś miał podobny problem? A może ktoś mi może powiedzieć co się znajduje dokładnie nad laczeniem wydechu z blokiem silnika? I jeszcze pytanie co to za śruba na zdjęciu ;) może to z pod niej... Z tąd zaczyna dymic http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/921/CGGaxr.png Śruba http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/923/yroXS9.png http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/921/eeeyJq.png
  5. Jezior, sprawdzałem reolem i zgupialem dlatego pytam na forum bo tam są podane dwa rozmiary. Guzior2, dzięki za odpowiedź, teraz wiem co i dlaczego ;) To co zamawiam i do roboty ;) co do wyboru klocków i tarcz nie będę już tu przynudzal bo wiem, że temat był tu " mielony " wiele razy choć ori tarcze to spory wydatek :| Klocki 100 % bosch, polecam 5 lat przejezdzily i piski dopiero na finishu choć trochę pyla ;) Dzięki za pomoc!
  6. Witam Po dokladniejszych oglecinach, pisk oraz to ze nie można swobodnie obrócić kołem spowodowane jest ocieraniem o indykator tzn. Klocki się kończą i powoli trzeba się brać za wymianę. Co do tarcz, pytanie wciąż aktualne jaki rozmiar i dlaczego są dedykowane 2 rozmiary ido jednego modelu. Pozdrawiam
  7. Witam Od paru dni zaczął piszczec lewy przód, szczególnie przy rozgrzaniu i jak auto się toczy. Dziś podnioslem auto na lewarku i zakrecilem kołem.Koło robi około pół obrotu może ciut więcej bez problemu potem ociera o klocek. I tu pytanie czy to tarcza do wymiany? Nie mam żadnego specjalnego narzędzia do sprawdzenia czy jest krzywa na oko jest ok, rant jest mały. Normalnie bym pojechał do mechanika z tym tylko ze mieszkam w Nl a tu mechanik kosztuje jak aso w Pl a aso to już kosmos ;-) Czy mogę podejrzewać w takim przypadku coś innego jak tarcza?? Tloczek, ręczny czy choćby klocki? Czy samo to ze kolo nie może swobodnie zrobić obrotu przesądza już sprawę z tarcza? Jak hamuje nie czuję specjalnej różnicy tzn nie ściąga mnie na lewo, może ewentualnie czuje mniejszy opór na pedale ale tego pewnym być nie mogę, porostu może sobie wmowilem bo wiem ze coś nie gra :-D Jeszcze jedno pyt Szukałem już na zaś tarcz i klocków. Tarcze oczywiście ori ale widzę że do mojego modelu są dwa rozmiary i tu pytanie dlaczego i jaki kupić, jak coś :) e60 n52 2,5i lim 07/2005 Pozdrawiam!
  8. viewtopic.php?f=73&t=117891 Witam wszystkich Wczoraj odpalajac autko zaswiecil sie chekengin (nierowna praca silnika i silne drgania do 2000 obrotow) pojechalem na komputer - Wykrycie przerwy w zaplonie cylinder 1 Niestety warsztat nie mial na mnie juz czasu by sprawdzic swiece lub cewke. Warsztat obstawia cewke a ja swiece ( bo za 1000km mam wszystkie do wymiany) czy mozecie mi powiedziec jak to sprawdzic, czy jest jakas roznica miedzy zepsuta cewka a swieca , pytam bo nie mam dostepu do narzedzi (jestem na wakacjach ) a nie wiem jaka czesc zamawiac. Oraz czy latwo jest wymienic swiece samemu w N52? pozdrawiam.
  9. dzieki , to dobre pytanie czy mam "magika" bo mieszkam w niderlandach a tutaj jest ciężko , tu maja maksymę życiowa zepsute --> wymienić na nowe . Ktoś się znajdzie a jak coś to mam lutownice ;P , nie ma znaczenia czy stoisz czy jedziesz , to o czym piszesz to opcja w idrive (jedziesz szybciej to radio automatycznie podgłasza muzykę) ale to nie wina tej opcji tylko jak sam dam głośno. Ogólnie dźwięk w e60 to "dno" ;( pozdrawiam i dzieki!!
  10. musze cie zasmucic , naprawde nie chce pakowac tam kaski .Wiem , ze musialbym miec min 1500zl by lepiej to gralo. Ja chcem tylko wyeliminowac problem wiec np . winowajca glosnik (kupuje dwa nowe glosniki ) i tyle , ale dziekuje ci bardzo ;) wiesz moze o co chodzi w stwierdzeniu ,ze ( przegrzewaja sie koncowki ) w radiu ? glosnikach ? co to jest , jak wyglada i jak naprawic :D pozdrawiam
  11. Witam Od początku wiem , że nie da się posłuchać muzyki w e60 co jak na auto tej klasy jest smutne . Jak prowadzę Viki to aż miło a tu klapa. Moje pytanie jest takie . Jak słucham muzyki głośniej przez około 5 min to pojawia się charczenie z głośników z przodu , wyciszam jest ok daje głośno znowu po jakimś czasie zaczyna. Czytałem tu na forum ,że coś się przegrzewa i powoduje owe charczenie ale temat nie był w pełni rozwinięty i ogólnie trudno znaleźć jakiekolwiek informacje na ten temat . Czy winowajcą jest głośnik czy wzmacniacz w radiu? wiem , że nie jestem sam z tym problemem ;) model bussines navi. Jutro dostałem pozwolenie na wydanie małej sumki na owy problem tylko co kupić ? glośniki , wzmacniacz czy komplet. Nie chcę wkładać tam ogromnych pieniędzy w sumie zależy mi tylko na swobodnym słuchaniu muzyki głośno bez owego charczenia . Szukałem ale nie mogę znaleźć wymiarów ori głośnika w drzwiach ktoś coś poradzi . dzieki i pozdrawiam :)
  12. Polecam bardzo z czystym sumieniem Continental contact sport 5 235/45/17 jezdzi sie superr!!
  13. No nic pogodziłem się z tym :) bylem na wakacjach w Polsce i ani razu nie puscił dymka a w NL w kazdy wilgotny dzien ;) dzieki i pozdrawiam.
  14. Polecam z czystym sumieniem Conti 5 !!! jest superr pozdrawiam.
  15. Witam , dzieki za zainteresowanie czas na jakies decyzje bylem w serwisie popytalem ttroche, pozostane przy. Wymiarach 235\45\17 gdyz nie odczuje znacznej roznicy albo wogole :) oponki conticontacktsp ort 5 dunlopy ponoc szybciej schodza gorzej radza sobie z woda i wieksze spalanie co do wody i spalania to nie ma przepasci miedzy conti ale zawsze jednak + dla conti , ale zdzieranie to ponoc prawda , trzymanie sie drogi podobno to samo ...polecam rowniez Nokiany zg2 mimo zdarcia daja rade na wodzie i na suchym .Ale wybieram Conti 235\45\17 97y Xl bo mysle ze beda trwalsze... dzieki wszystkim!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.