Skocz do zawartości

andrzej_r

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 116i - e87 / 2006

Osiągnięcia andrzej_r

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Wielkie dzięki za odpowiedź trotom. :cool2: Teraz nawet nie mam czasu by się zająć tym tematem i jeżdżę awaryjnie :duh: ale lada chwila będę musiał się podjąć tematu. Doszło do tego, że zaczynam myśleć nad kupnem innego auta mimo, że nie miałem takich planów. Kiedyś byłem w ASO i diagnoza brzmiała awaria WIĄZKI PRZEWODU ELEKTRYCZNEGO SILNIKA. Troszkę niepewnie się prezentowali, a ja skorzystałem z niezależnego serwisu BMW. Tam wymiana na używaną PRZEPUSTNICĘ i 3 lata jazdy... wydawało mi się, że temat nie wróci. Wrócił jeszcze dwukrotnie. Może ta diagnoza była prawidłowa? Będę chciał skorzystać z Twojego doświadczenia. Zobaczymy może rzeczywiście to jest to... Dziw bierze, że taka marka ma takie przypadłości. Możesz potwierdzić, że miałeś dokładnie tak samo jak ja? kontrolki?
  2. Witam, podbijam wątek nie chcąc tworzyć nowego. Większość podobnych postów przeczytałem, ale właściwie kończy się bez rozstrzygnięcia bądź szerszej dyskusji/pomocy. Można powiedzieć, że borykam się od paru lat z podobnym problemem, ktory niestety nawraca. Głównym oskarżonym jest zawsze przepustnica. Gdybym teraz ją wymienił byłaby to już 4. Fabryczna wymieniona na używkę, która 3 lata działała i została zamieniona na nową, która to bez tych błędów wytrzymała pół roku :( teraz jestem w takim punkcie, że chcę znaleźć przyczynę problemu ewentualnie poszukuję osób, które sobie już z tym w 100% poradziły bądź wiedzą jak to zrobić i są w stanie mi poradzić. Jest to sprawa bardzo frustrująca. Pojawia się nagle usterka silnika...czasami/często wchodzi auto w tryb awaryjny...zdarza się, że chwilę działa bez pojawiających problemów, ale i tak czeka się na nie jak na wyrok. :mad2: Czasami nawet na światłach wyłączam auto i wyjmuję kluczyk by wyjść na jakiś czas z trybu awaryjnego. Widzę w necie przesłanki, że nie jest to odosobniona sytuacja, ale jakiś konkretnych wskazówek nie widać jak sobie z tym poradzić. Choć wydaje mi się, że tak popularny błąd powinien mieć już swoje zdecydowane rozwiązanie. Przestałem wierzyć w winę przepustnicy. Czy aktualizacja softu może coś w tej sytuacji pomóc ? Dla wizualizacji sytuacji dodaję zdjęcie. Gdyby ktoś pochylił się nad moim problemem i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. pozdrawiam Andrzej BMW 116i e87 2006
  3. Hey forumowicze, Jako nowy e87 chciałem się z Wami przywitać :) pozdrawiam Andrzej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.