Skocz do zawartości

mariusz190283

Zarejestrowani
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mariusz190283

  • Urodziny 19.02.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e60 520d 2006r.
  • Lokalizacja
    podkarpackie

Osiągnięcia mariusz190283

  1. I sukces udało się naprawić. Dla wszystkich kto będzie miał podobny problem a mianowicie okazało się że nastąpił brak masy na silnik tzn po sprawdzeniu miernikiem pokazywało że jest ale przy odpaleniu była za słaba albo zanikła. Podłączyłem kabel do bloku silnika a drugi koniec do karoseri i hura rozrusznik zaczął kręcić jak zwariowany widocznie gdzieś pod autem odłączyła się masa. A co do połączenia z EWS w przeszlosci jak miałem rozłączonemy aku to po ponownym podłączeniu kręcił rozrusznik tylko nie chciała odpalić jak synchronizowalo się było ok. Pozdrawiam wszystkich i dzięki za porady.
  2. Dzisiaj jestem po wymianie rozrusznika i co się okazało że stary sprawny był. Włożyłem po regeneracji i w tym problem ze auto dalej nie odpala po wciśnięciu przycisku star stop włącza się zapłon i dalej cisza czy ktoś wie gdzie szukać problemu BMW 520 D E60 2005r.
  3. Witam wszystkich. Mam problem z odpaleniem auta nie kręci rozrusznik. Od jakiegoś czasu przy odpaleniu było słychać jak bendix się nie wracał a od dzisiaj nastała cisza. Pytanie jak można wymontowac rozrusznik w BMW E60 520d 163 KM czy można z góry czy z kanalu. Dziękuję za odpowiedź.
  4. Być może ze ten błąd wywala dlatego że coś z inpa jest nie tak ale w sumie łączy się z silnikiem jak są jakieś błędy też pokazuje. Tylko po próbie synchro w EWS wywala jakiś błąd czyli w Shift + f6. A próbowałem w CAS shift +F7 to pokazało ze ok. W sumie nie wiem od czego jest ten CAS. Może źle coś robię.
  5. A ok. A czy reset w Inpa robić też przy odpietym kablu?
  6. Dzięki za poradę. Dzisiaj będę próbować zadziałać. A żeby odłączyć IBS wystarczy odpiąć ten cienki kabel co jest przy aku?
  7. Witam wszystkich na forum. Mam pytanie muszę wymienić swój aku w E60 520D i moje pytanie włożony jest 80ah 640A firmy BMW koloru białego ten zwykły a zastanawiam się nad kupnem Centra futura 85ah 800A czy wówczas muszę rejestrować w NCS i w INPA? Czy tylko wystarczy w INPA. Mam jeszcze taki problem, autko stało kilka dni i jak sie okazało że aku padło bo już było na wykończeniu po włożeniu z innego auta nowego aku rozrusznik kręci kontrolki świecą ale nie odpala, z tego co czytałem, że chodzi o synchronizację EWS czy coś w tym stylu tylko, że próbowałem przez INPE w EWS-startwertabgleich wyskakuje jakiś błąd. Proszę o pomoc bo jestem uziemiony a do najbliższego serwisu mam ok 120 km a w pobliżu nie ma jakiś magików od BMW.
  8. Pewnie niestety tak co do końcówki. Szukałem na forach i nic nie znalazłem na temat radia, myślałem że to przyczyna mulfa. A dzięki za link do złączki światłowodu. Narazie zlaczylem te dwa kable i zaizolowalem taśma tak żeby stykaly się końcówkami.
  9. Mam mulf1. Co prawda w chwili obecnej nie jest mi potrzebny bluetooth. Jedynie co jest irytujące to nie można słuchać głośno muzyki bo po ok 1 minucie słychać trzaski i następuje przerwanie głosu i tak w kółko.
  10. Wszystko fajnie tylko mój mulf już całkowicie zepsuty bo są zimne dni i od samego włączenia auta iDrive się zawiesza i przycina muzyka. Odlaczylem go całkowicie połączyłam te światłowody i jak narazie wszystko ok. Myślałem że przyczyną słuchania muzyki z płyty CD na maxa przerwywalo był ten mulf ale po odłączeniu to nadal jest problem ze sluchaniem głośnej muzyki. Ktoś coś wie jak rozkmninac problem. I czy może być odlaczony mulf?
  11. A gdzie dostanę taka pętlę? A czy wówczas może być bez tego mulfa?
  12. Witam wszystkich. Zwracam się do Was z prośbą rozwiązanie mojego problemu a mianowicie od dłuższego czasu podczas słuchania z płyt CD na tzw ful po ok 1 minucie przerywał głos ale ogólnie wszystko działało. Dzisiaj gdy uruchomiłem samochód iDrive zaczął przymulać trzeba było czekać kilka sekund aby przełączyć pokrętłem ponadto przerywała muzyka cały czas. Czytałem na forach i z tego co się dowiedziałem problem może leżeć po stronie tzw MULF. Odpiąłem duża wtyczkę od niego i wszystko wróciło do normy jeżeli chodzi o działanie iDrive, działa płynnie głos nie przerywa tyle że nie wykrywa zmieniarki ogólnie CD nie jest podświetlone. Do tego modułu są podłączone dwie kostki biała i czarna z dołu a z góry chyba antena. Co można zrobić aby czytało CD czy może być z wypiętą kostką, czy jest możliwość naprawy że tak powiem w warunkach garażowych? Z góry dzięki za porady.
  13. Filtr był wymieniony jakieś 2 lata temu co prawda przydało by się wymienić ale myślę że to nie ma wpływu na odpalanie bo to występuje tylko przy mrozach po postoju z jeden dzien. Kontrolka od swiec zarowych zaswieca sie normalnie. Bledow nie ma żadnych od sterownika i świec jedynie jaki błąd jest to ogrzewacz filtra ale z tego co wiem nie ma wpływu na odpalanie. Co do filtra dpf to już go nie ma od jakiś 3 lat.
  14. Tylko problem z pojawiającym się błędem przepustnicy występuje i bez mrozów. Dlatego szukam przyczyny ciężkiego odpalania w czasie mrozów czy zamulenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.