Skocz do zawartości

czarekx90x

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 323i 1999

Osiągnięcia czarekx90x

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. nie rozumiem co to jest ten test numer 7?
  2. no właśnie z tym problem że przejechałem samochodem jakieś 20km no to na pewno był odpowiednio gorący a strumień to znaczy ciśnienie w układzie?? no bo ostatnio odkręciłem korek to mi płyn buchnął ale to podobnież tak jest?? czy ktoś mnie w błąd wprowadził
  3. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=395600490546994&set=a.395600457213664.1073741825.100002911380957&type=3&theater tutaj jest zdjęcie który jest ciepły a który zimny.. i właśnie o to mi chodzi żeby ktoś u siebie zobaczył czy też ma zimny czy może ciepły bo w tedy będę wiedział czy mam się czym martwić czy wszystko jest oki. i też właśnie myślałem o tym że mechanikowi nie chciało się tego odpowietrzyć dokładnie
  4. dodam że temperatura normalnie łapie 90 choć wydaje mi się że trochę wolniej niż kiedyś
  5. szukam już od jakiegoś czasu i każdy pisze inaczej to zdecydowałem że założę nowy post.. mój problem jest taki zrobiłem uszczelkę pod głowicą bo dymił mi silnik, i po wszystkim zauważam że jeden wąż od termostatu jest gorący i twardy a drugi miętki i zimny kiedy to cały silnik aż parzy chłodnica też niby gorąca więc moje pytanie dlaczego ten drugi wąż jest zimny a nie wyrównuje temperatury.. a jak silnik ostygnie to jak odkręcam korek to już ciśnienia nie ma to chyba dobrze może mi ktoś doradzić co może być?? viewtopic.php?f=69&t=117886
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.