Skocz do zawartości

oaza

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X1 E84 18 xDrive manual

Osiągnięcia oaza

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. oaza

    [E84] Wibracje na kierownicy

    Cały czas szumiał najbardziej w okolicach 60+ km/h. Bez względu na warunki czy dodawałem gazu czy nie szumiał cały czas.
  2. oaza

    [E84] Wibracje na kierownicy

    Odświeżam, nikt nie ma pojęcia co jest? Od tego wibrowania wylał mi niedawno amor plus wahacz się skończył. Wymieniłem amory przód z tym wahaczem zrobiłem geometrię wyważylem znów koła i jak? Nic wibracje się jakby nasiliły chyba przez to że wszystko się usztywniło. Także jakieś propozycje? Jestem póki co na etapie wymiany przegubu wewnętrznego lewego nie wiem wale w ciemno bo samo się nie naprawi to a wkur......a mnie już. Narazie zamówiłem wymienię pierw lewy bo z lewej siadł właśnie amor idę póki co tym tropem. A czemu wymieniam? Nie bo nie wiem co innego haha. Jakby ktoś podpowiedział co można zobaczyć prócz tego przegubu proszę o wskazówkę. Pozdrawiam
  3. oaza

    [E84] Wibracje na kierownicy

    Nie wiem nic o skrzynce, robiona była skrzynia biegów wracałem po remoncie wszystko było ok poza tym, że waliło coś przy ruszaniu mocnym. Okazałą się podpora wału została wymieniona problem ustał. Robiłem też dyfer przód bo szumiał. Problem zaczął być jak odebrałem samochód od mechanika ale nie zauważyłem go od razu ale wymieniał mi ogólnie ten dyfer, zrobił podporę i wymienił łączniki przód razem z tulejami wahacza. No i się zaczęło wibrowanie. Opony jak mówiłem były nowe może jeden sezon zima 17cali wibrują, lato zmienione 18cali wibrują. Profile te same wszystko to samo. Ustawiałem też geometrie po wymamianie tego dyfra. Także tyle co wiem. Na szarpakach na diagnostyce wszystko ok. Wyważali mi koła sprawdzali zawiechę w 2 różnych stacjach i nic. I nie trzęsie mi przy przyspieszaniu tylko w podanym wyżej przedziale. Ale to różnie nieraz wibruje i przy mniejszych prędkościach
  4. Witam może ktoś miał już taki przypadek, że wibrację na kierownicy występowały w przedziale właśnie różnie najczęściej około 100-130. Tyle, że nieraz jest też np przy 30km/h. Najlepsze, że nie zawsze rzadko ale nieraz w ogóle nie ma objawów. Teraz co było robione czyli oczywiście wyważanie 3x nic nie pomogło, kupiłem nowe opony nic nie pomogło, sprawdzane były felgi są proste. Mało tego 2gi komplet letnich zmieniony był gdzie w poprzednim sezonie jeździły bez problemu też wibruje. Najbardziej kierownica ale budą też trzęsie. Na diagnostyce nie widzą luzów wszystko niby ok. Nie wiem co to dziwne. Pozatym z tyłu jak ruszam jakiś taki stuk czasem jest jak postoi auto może tłoczki zapieczone nie wiem w czasie jazdy wszystko ok. Byłem u 2 mechaników żaden nie wie co to zawsze obstawiali kołą, że źle wywarzone. Przy hamowaniu nie drży. Pomysły?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.