Skocz do zawartości

PatLove

Zarejestrowani
  • Postów

    165
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 520d'13 M-Performance 237KM/512Nm
  • Lokalizacja
    LBN

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PatLove

Wielki entuzjasta marki

Wielki entuzjasta marki (7/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

4

Reputacja

  1. PatLove

    Upalony DRL

    Wg mnie kwota 4025-5925pln + 2370pln jest daleka od akceptowalnej…
  2. PatLove

    Upalony DRL

    Powyższa wycena jest z Bawarii i jak mnie poinformowali wg ich doświadczenia z tą procedurą i estymacji-jeżeli przejdzie goodwill, to w najgorszym wypadku miałbym do zapłacenia 5925pln, w najlepszym 4025pln brutto. Jeżeli nie przejdzie, a ja nie zdecyduję się na naprawę poza tą procedurą (zobowiązali się dać jakiś rabat na części), to kończy się na kwocie 2370pln, a ja dalej zostaję z usterką i samochodem, w stanie taki, jak im wstawiłem. Sorry ale dla mnie to absurdalne kwoty, jeżeli chodzi o naprawę takiej błachostki, jak jeden „ring” od DRLa…
  3. PatLove

    Upalony DRL

    Niestety z tym goodwillem to trochę pić na wodę-sama diagnostyka + demontaż lampy w celu wykonania dokumentacji do wniosku to koszt 2370pln brutto. Później koszt lampy z modułem to 9,5k PLN i kwestia ile % BMW zgodzi się z tego sfinansować, o ile w ogóle cokolwiek…
  4. PatLove

    Upalony DRL

    Samochód ma 4ry lata, rocznikowo 5 bo to 11.2020 ale przy tym stał jako demo w salonie przez 6 miesięcy (nie jeździł), przebieg na obecną chwilę 109500km, ostatnia wizyta w ASO przy 101500km.
  5. PatLove

    Upalony DRL

    Jeszcze się za to nie zabrałem, póki co trochę czytałem i nie wiem, czy jak robić, to może od razu wymienić wszystkie moduły na Yellow CSL ale spróbuję ogarnąć najpierw „goodwill”, a jak się nie uda, to będę kogoś szukał
  6. PatLove

    Upalony DRL

    Spalił mi się zewnętrzny DRL w prawej lampie-sieci ale lekko i na żółto. Ciężka operacja, żeby to ogarnąć?
  7. PatLove

    Felgi 19

    Odgrzewam… Wszystko zależy jak mają „leżeć” felgi, jeżeli tak, jak fabryczne to ET54, jeżeli zlicowanie z rantem błotnika, to ET39-40
  8. Oczywiście chodzi mi o prowadzenie i wrażenia z jazdy bo chociażby ma mechaniczną szperę z przodu, zupełnie inny zawias itd. Generalnie moim pierwszym wyborem było Audi S3 8Y (ma niesamowity potencjał-stosunkowo niewielkim kosztem i dość prostymi modami robi się na 460-470KM i ok 580Nm) ale to w 95% FWD i to takie, że nawet na hamowni hamują je tylko na przód. W M135/235i jednak jest inaczej bo zawsze jakiś % napędu jest przekazywany na tył i wszystkie filmy z hamowani na yt są 4x4. Ponad to jakość wykończenia Audi, a może nie tyle sama jakość wykończenia, co bardziej materiały wołają o pomstę-jak w Golfie…
  9. Spoko, dzięki ale M235i to chyba (?) jednak trochę co innego, niż 220i…
  10. Trafił mi się do kupna pewny egzemplarz f44 M235i, czy ktoś mógłby się podzielić wrażeniami z użytkowania tego samochodu? jak to się sprawuje jako daily? Rzeczywiście czuć, że to głównie fwd i nie prowadzi się jak typowe BMW? (oczywiście nie chodzi mi o charakterystykę prowadzenia RWD bo to oczywiste ale czy nie jest podsterowny?)
  11. Ok, dzięki za info, doczytam. Tak, czy inaczej bezpieczne 300KM w 320i jest chyba do zrobienia(?). Mi akurat w daily w zupełności tyle wystarczy, a właśnie jako daily ma służyć ten samochód.
  12. A nie jest przypadkiem tak, że te różnice były w serii F (średnica tłoka, stopień sprężania, osprzęt), natomiast w serii G 320i/330i to jest dokładnie ten sam silnik, łącznie z osprzętem, a inny osprzęt-listwa wtryskowa jest w 318i? Do takich info dotarłem, że w przypadku serii G 320i=300i i 320i jest jedynie skastrowana softem.
  13. Poczytałem i doszedłem do wniosku, że tym razem zdecydowanie szukam PB-320i/330i, ewentualnie 330e. Diesel ma swoje zalety ale nie chcę 4tego pod rząd (tym bardziej, że obecnie 60-70% jeżdżę po mieście), choć nie powiem, e91 330d po modach na 320KM i 700Nm jeździła bardzo przyjemnie, spalając przy tym dość śmieszne, jak na tę moc ilości paliwa. W trasie, jadąc równo do 140-150km/h zasięg na zbiorniku rzędu 900km. Nawiazując bardziej do poprzednich wpisów-to, czy samochód jest wolny, czy szybki jest pojęciem bardzo względnym, jak również to, czego się od danego auta oczekuje. Miałem w życiu kilka szybkich aut-między innymi: Ibize Cupre R 6K2 250KM/Nm nie pamiętam, S4 B5 420KM/530Nm ale po zbudowanym od podstaw GC8 WRX STI (kuty stroker 2.2l, 6MT itd), które początkowo miało 386KM/480Nm, a później 430KM/530Nm i to wszystko przy wadze 1135kg niewiele std samochodów, robi na mnie wrażenie. Oczywiście pisząc std mam na myśli np 340i, a nie 911, Ferrari itp. Sęk w tym, że 340i, podobnie, jak kiedyś S4 B5 nadaje się idealnie na daily, więcej, M3 nadaje się na daily, a takie GC8 WRX STI już nie bardzo… Gdyby puszał mnie mój obecny budżet, to bym nie kombinował i wziął właśnie 340i ale „jak się nie ma co się lubi, to się lubi, co się ma” i ok, 330i to nawet nie auto o quazi sportowych osiągach, tym bardziej 320i ale za to po stg 1, lub ewentualnie 2, jako względnie szybkie daily będą samochodami idealnymi, oczywiście z niedosytem 340i.
  14. wg tej stronki: https://www.ultimatespecs.com/pl/samochody-dane-techniczne/BMW/116692/BMW-G21-3-Series-Touring-320d-xDrive.html g21 320d drive waży 1716kg, natomiast rwd 1661kg, czyli miałeś rację-xdrive to niecałe 60kg ale nie wiedziałem, że jest aż taka duża różnica w wadze sedan vs touring bo g20 320d rwd to 1560kg, a xdrive 1616kg więc jakby nie patrzeć 100kg mniej. Jeżeli ktoś porówna osiągi g21 320d xdrive do g20 320d rwd, to już wiadomo skąd są filmiki, że 320d po stage 1 na 230KM/500Nm potrafi zejść poniżej 6s do 100km i mieć te 17s 100-200km/h bo waży prawie 160kg mniej, niż g21 320d xdrive.
  15. Ok, rzeczywiście, źle spojrzałem…
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.