Skocz do zawartości

vanilaface

Zarejestrowani
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320Cd, e46 330Ci
  • Lokalizacja
    KRK

Osiągnięcia vanilaface

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. z tyłu taż coś było, zderzak wisi i brak foto tył nawet sprzed tej kraksy, na pewno nie warte aż tyle
  2. Ja u siebie też wymieniałem olej w skrzyni, z wymianą uszczelki miski skrzyni (automat) i filtra, to nic nie pomogło, ale olej był czarny (bez opiłków). Warto zrobić ale nie to stuka, skrzynie byś słyszał z dołu/przodu a nie tył.
  3. Tutaj spryski są z Vinu a Mpaku nie ma, to się rzuca w oczy, dzwon czy nie dzwon wymieniany był i jeśli sprzedający powie że nic o tym nie wie i będzie szedł w zaparte to chyba może o czymś świadczyć. Do tego nie ma wszystkich dodatków m pakietowych, więc ten kto to robił nie zrobił tego w całości. Nikt nie pisze że na 100% była bita, ale przy tym wieku auta ten zderzak może być już nawet 3cim. Jeśli kupujący jest zainteresowany to mogę z nim podjechać o obejrzeć auto, pomierzyć lakier, sprawdzić błędy i popatrzeć z bliska na te dokładki.
  4. Z tą podłogą to prawda, u mnie mechanik pierwsze co to właśnie podłogę oglądał, bo zdarzały się pęknięcia i naderwania. Jednak jeśli wszystko ruchome na zewnątrz jest ok to zostaje tylko zabudowane, czyli dyfer. Wszystkie gumy na wale łatwo sprawdzić jak się podniesie auto.
  5. vanilaface

    E46 2.5Ci vs. 3.0Ci

    150km to bardzo mało ale tutaj kolega pisze o szukaniu w de więc wydaje się, że wie iż nie są to takie dystanse.
  6. vanilaface

    E46 2.5Ci vs. 3.0Ci

    świece platynowe to nie jest jakiś super koszt. Czy do tego czy do tego wejdzie 6 świec po 35zł/szt. 7 litrów oleju to też tylko 1 więcej niż w mniejszych silnikach a każde e46 musi latać na full syntetyku. Potwierdzam, że zawór DISA jest problemem, robili go źle, a nowy kosztuje ~850zł. Vanosy to podobna sprawa. Od siebie dodam, że mogą być problemy z przewodami ogólnie (swoje lata mają) a większość przewodów jest profilowana więc zbiera się po 100-200 zł za wężyk a jak jest 7-10 do wymiany to już robi koszt. Co do rocznika to 330Ci w polifcie będzie ciężko trafić zadbanego w tej cenie, chyba że golasa. Dlatego warto rozważyć zadbanego przedlifta.
  7. Cały wał napędowy sprawdzony ? Podporę ktoś oglądał? Mam to samo u siebie, i nie jest to raczej efekt poduszek dyfra/mostu. Wymieniony tłumik drgań tzn koło pasowe tak ? Raczej będzie to dyfer, który ma luzy, niestety regeneracja która by to wyeliminowała najprawdopodobniej wpłynie tez negatywnie na głośność pracy dyferencjału.
  8. Nie rozumiem co ludzi tak kręci w tym NAVI.... fabryczne nie jest jakimś supercudeńkiem i osobiście wolałbym DYNAVIN czy coś takiego, nowcześniejszego. Kolor tak jak pisałem jest chyba największym minusem. Myślę, że cena 35 pewnie sprzedającego nie satysfakcjonuje ale jeśli sporo rzeczy wymaga poprawek to jest możliwa do osiągnięcia.
  9. Mi to jakoś nie przeszkadza już teraz jak wiem skąd to słychać. Wystarczy wyłączyć i włączyć nawiew parę razy i ustaje zazwyczaj. Objawia się najczęściej przy mocniejszym hamowaniu/ruszaniu. Nowy wentylator nie jest tani a ten jest ciężko rozbieralny, mam w planach ściąganie kolektora do wymiany świec ale chyba nie warto nowego kupować.
  10. Osobiście jeśli auto byłoby 100% sprawne i ani jedna pierdoła nie wymagała wymiany to wolałbym takie pewne e46 niż e90 które do coupe (e92) się nie umywa. Mi tylko kolor by nie pasował, więc targowałbym na zamianę koloru folią.
  11. Wypasione może i jest to Cd ale 3k wyświetleń i nie kupione ? Cena jakby wszystko było jak pisze jest adekwatna więc w czym haczyk ? Fotki po photoszopie, w lesie, bez dobrego światła, widać odbijające się drzewa więc lakier ciężko ocenić. Jak ktoś obejrzy to fajnie by było jakby opisał wrażenia, sam bym podjechał oglądnąć jakbym miał blisko, choć nie planuje żadnego zakupu :P
  12. Wrzuć VIN w wyszukiwarkę i jak był to znajdziesz, mi nic nie wychodzi. Poproś o foty tej KS, jak i fotki dokumentów auta, duży/mały brief obustronnie. Tablice niby ma ori ale czy nie jest wyrejestrowany to nie wiadomo. Wygląda ok, ale zdjęcia zdjęciami, troche podrasowane chyba tez.
  13. Była i ciągle jest, luz na łożysku gdzieś w wentylatorze nawiewu
  14. Poczytaj sobie o zwiększaniu mocy, zazwyczaj koszty są na tyle duże, że ludzie decydują się na swap. Pojeździj sobie takim 318 i zobacz czy Ci odpowiada. Mi by mocy brakowało. Poza tym wspomniany valvetronic. A spalanie nie jest znacząco mniejsze od 320Ci. Jeśli się boisz akcyzy to pomyśl o 320Cd, dobrze przyspiesza, duży moment, niestety serwis droższy, ale przy dużych przebiegach się wyrówna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.