Skocz do zawartości

E60-M5-Power

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Katowice

Osiągnięcia E60-M5-Power

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, mam problemik - podczas wlaczenia stacyjki kontrolka poduszki sie zapala,gasnie i pozniej swieci sie caly czas, jaki moze byc tego powod? W jaki sposób można sprawdzić czy ona w ogóle jest? ( podczas zakupu autka )
  2. E60-M5-Power

    Wibracje w kier

    A cylinderki itp przejrzałeś?Może wystarczy sprawdzić ciśnienie w oponach :lol: :dance:
  3. Jak chcesz sobie rozszczelnić silnik to go sobie przepłucz :-) Ja na Twoim miejscu nie zalewał bym żadnej płukanki... za duże ryzyko... Jeżeli Ty będziesz regularnie wymieniał olej ( dobrej jakości ( klasowo ) ) to wszystko się samo po mału unormuje...
  4. Witam serdeczne :) Jestem z Katowic... ( Śląsk ) Co prawda nieposiadam jeszcze swojego wlasnego bmw :doh: :cry2: ale na pewno jest to jeden z moich celów które mam nadzieje niebawem spełnie...Sporo czytam na róznych forach i czasem sam mam okazje pogrzebać przy swoim opelku (a wiele jest rzeczy wspólnych w wielu autkach) wiec w pewnych sprawach bede mogl Wam pomoc lub dobrze nakierowac... Pozdrawiam... Grzegorz... :cool2: :8)
  5. A kiedy wymieniales plyn w ukladzie wspomagania?Moze od tego zacznij...
  6. E60-M5-Power

    Akumulator padł

    Kolego o parametrach Ah (pojemnosc aku) i A ( moc przy rozruchu silnika)
  7. A by to wszystko sprawnie dzialalo (tłoczki itp) to trzeba pamietac o wymianie plynu hamulcowego... (u kumpla w Golfie byly ate nawiercane i widocznie byly bardzo rozgrzane bo jak wjechal w kaluze to po prostu sie pofalowala... i tyle bylo z tarczy) EDIT: No wlasnie mowie ze tloczki (i tulejki) powinny byc na poczatku sprawdzone... czy sie czasem nie pozapiekaly... bo na 2 sposoby moze sie zapiec ze albo jedna strona ciagle trze o tarcze albo odwrotnie ze jedna strona w ogole jej nie dotyka...
  8. E60-M5-Power

    Akumulator padł

    Kolego za slaby :doh: masz ten akuś jak na ten motor... Jeśli chcesz mieć dobry aku to kup MOLL :clap: z tym ze niestety jest drozszy od BOSHA... :jawdrop: (ale nie powinna to byc jakas astronomiczna kwota) A z akumulatorami to różnie bywa, może wytrzymać 2 lata a równie dobrze może chodzić przez 6 lat, wszystko zależne jest od tego jak dużo mamy elektroniki w aucie i czy jeździmy na tyle by alternator zdąrzył naładować go do końca... oczywiście również to czy auto zimą stoi pod chmurka przy - 30stopniach itp. czy w ciepłym garażu :) do Twojego auta moim zdaniem powinien byc 85Ah ,760A Pozdrawiam :norty:
  9. E60-M5-Power

    Akumulator padł

    Jak akumulator to MOLL albo BOSH , nie kupuj zadnych polskich wynalazkow typu WARTA czy CENTRA... jesienią bardzo wnikliwie studiowałem ten temat :) i nie wrzucaj za duzo aH bo alternator moze nie doladowywac do konca co skutkuje szybszym zuzywaniem akumulatora... Mozesz natomiast dac mu duza moc rozruchowa (DIN) co przydatne bedzie w zimie...
  10. Bo auta w ogole najlepiej pala jak jest chlodne , suche powietrze a gorzej jest gdy jest wilgosc lub jest upał...
  11. U mnie w oplu bije strasznie przy hamowaniu ale mam z tylu krzywy beben :P wiec powod znam... heh, tak ze cala buda trzepie:)
  12. Jeśli chodzi o tarcze i klocki to kup tarcze BREMBO i klocki FERODO a jesli szukasz taniego dobrego i zaufanego sprzedawcy przy czym osoby ktora na pewno Ci zawsze pomoze w sprawach zwiazanych wlasnie z hamulcami to wal do tego gościa... http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=79010 ma najtaniej i na prawde zna sie na rzeczy, przy czym potrafi doradzić...
  13. Może też być zwyczajnie cylinderek zapieczony... (to też posprawdzaj nim kupisz kolejne tarcze:) :nienie: Luzy na piaście, cylinderki, heh:) i klocuszki na pierwszy ogień :) , sprawdź też powietrze w kołach bo czasem zdarza się że w jednym jest mniej i wtedy też może trzepać kierownicą...
  14. Musisz sprawdzić czy na piaście nie ma luzów... bo to jest podstawa, często właśnie to jest powodem falowania się tarcz... gdyby to były nawiercane tarcze (sportowe) to mogą (ale nie muszą) na przykład pofalować się jeśli będą bardzo nagrzane i wjedziesz do jakiejś kałuży...
  15. Gdzieś już o tym czytałem... tylko dobrze nie pamiętam gdzie, nie wiem czy czasem nie tutaj: http://www.bmwluksusowatandeta.pl powodem był nie wyłączający się wentylatorek...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.