Witam. Jestem nowym posiadaczem BMW E36 316I 1.6 GAZ + BENZYNA M43 1994 rok, w związku z tym chciałem się poradzić bardziej doświadczonych posiadaczy tego niemieckiego cuda. Moje pytania naprawdę mogą być "idiotyczne", ale nie bądźcie źli, jestem naprawdę nowicjuszem jeżeli chodzi o BMW. Na wstępie zacznę od pytania o tłumik, moje BMW mam od 6 dni, poprzedni właściciel zamontował w nim inny tłumik, na prowizorycznych wieszakach, 2 dni po wymianie klocków, olejów itp, wybierając się na przegląd zauważyłem ze silnik nierówno chodzi, obroty bujają się w odstępach 1000 i w dol, okazało się ze tłumik się posypał, cały zapchany jest przez małe strzępy jakiegoś materiału (?), wiec szykuje się wymiana, i tutaj pojawia się moje pytanie, bo przy okazji chciałem zamontować kilka części : http://moto.allegro.pl/strumienica-w-obudowie-katalizator-awg-50-55-60-i3015454283.html http://moto.allegro.pl/tlumik-sportowy-mugen-basowy-wm-silencer-wkladka-i3056951790.html http://moto.allegro.pl/stozek-dolot-bmw-e36-e30-long-km-wawa-i3081546280.html wypowiedzcie się na ten temat, co o tym sadzicie, czy w ogolę daje to efekty takie jak piszą. Druga sprawa, to nie pasujący kluczyk do bagażnika, czy w moim modelu był oddzielny kluczyk od zapłonu i bagażnika ? bo gdy wkładam kluczyk, nieda się go przekręcić, bagażnik stoi otwarty. Lecimy dalej, wkładając kluczyk do stacyjki i włączając zapłon zapalają mi się awaryjnie, nie znam jeszcze tego samochodu niewiem co jest w nim grane, czy to jest normalne w bmw ? mam jakiś błąd ? może choinka w elektryce? pod komputer narazie niemoge podjechać, bo tak jak wyżej pisałem tłumik siadł, a nie chce silnika katować. Narazie tyle moich pytań, jak coś mi się jeszcze przypomni to będę pisał, mam nadzieje że będziecie wyrozumiali, z góry dzięki za odpowiedzi. viewtopic.php?f=68&t=120678