Skocz do zawartości

maciej_m81

Zarejestrowani
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e92 335iA
  • Lokalizacja
    Mazowieckia; Warszawa

Osiągnięcia maciej_m81

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Proponuje podjechać do serwisu Bmw Diablo Cars do p. Andrzeja Gallas w Gliwicach przy Daszyńskiego 218. Może coś poradzi. wysłane z Sony Xperia Z1 przy użyciu Tapatalk
  2. Mam 335i Steptronic. Jest zawirusowany. Ostatnio ścigałem sie z identycznym modelem, również zawirusowanym i ze skrzynią DKG. Dostał łomot. Auto ze skrzynią o dwóch sprzęgłach wcale nie jest szybsze. Natomiast chyba płynniej zmienia biegi jak się ją przyciśnie w porównaniu z automatem. Auto z DKG ma niższe spalanie od automatu, ale nieznacznie. Jedna ważna informacja, mam nowe oprogramowanie skrzyni.
  3. Piórkowski to p. Krystian? Piórkowski to nie Krystian. Piórkowski to gość z Wojkowic.
  4. Potwierdzam DIABLO się zna! Pan Andrzej czasami ciężki w rozmowach... za to specjalizsta od elektroniki jedyny w swoim rodzaju!!! Naprawia wszystkie BMW od starych po najnowsze. Warto też z Gliwic pochwalić Tarnowskiego na ul. Jana Śliwki - przekodowali mi radio z USA (e92)- działa jak w kupionym samochodzie w Polsce. Nikt inny nie potrafił. Natomiast jeśli chodzi o mechanikę - tylko p. Piórkowski. Niestety na elektronice się nie zna. Pozdrawiam.
  5. Dzięki. Masz rację jest firma z Wrocławia. Pytanie tylko czy można ich polecić.
  6. Witam, Mam e92 335iA w wersji bez nawigacji. Chciałbym zmienić deskę i dodać nawigację Profesional z iDrive lub nową wersję nawigacji Profesional z dyskiem twardym. Czy ktoś może polecić zakład gdzie się znają na temacie i mogą dokonać zmiany? Może też być zakład gdzie można u nich kupić całość łącznie z deską. Jestem z Gliwic, więc najlepiej jakiś zakład w woj. śląskim, dolnośląskim, małopolskim. Jakie koszty? [email protected]
  7. A czy jest inna metoda?Jakies ukryte menu w komputerze pokladowym?
  8. Jak sprawdzic wersje softu silnika. E92 335iA bez iDrive.
  9. Rozmawialem z nimi przed moim "postem". Tyle co piszesz,to chca za stary iDrive.To duzo,bo mam kogos kto za 1600zl mniej zrobi to samo.Nie zamontuje zato nowego! Oni to zrobia ale za 9800!i to bez extra opcji jak np lepsze audio.
  10. Chcialbym doposazyc swoje BMW e92 w system iDrive nowej generacji z dyskiem twardym oraz np w night vision.Czy ktos sie orientuje ile to moze kosztowac i gdzie warto przeprowadzic taka operacje poza ASO? Oczywiscie trzeba wymienic deske i konsole.Te czesci musza byc nowe lub uzywane w idealnym stanie.
  11. Po kija robia BMW M3, które jest droższe i więcej pali, gdy zwykła BMW 335i w zupełności wystarcza???? To nie przypadek. Miałem ostatnio przyjemnośćposzalec trochę z kierowcą Audi A5 w wersji S5. Ze startu zatrzymanego do 160km na godzinę S5 dostała spore lanie! W pierwszej chwili A5 minimalnie wychyliła się na prowadzenie. Trwało to ułameczek sekundy, do czasu, aż nie włączyła się turbina w moim BMW. Kolejna próba to od 60km - w górę. Tutaj S5 również się nie popisała. Zastanawiałem się nad modyfikacją auta. Teraz już napewno tego nie zrobię. Maciek
  12. 14litrów w mieście? To chyba żart. Mam Z4 3.0i z manualem. Auto w mieście pali 10-12l. Na trasie schodzę poniżej 10l. Jeżdżę jeszcze 335i z automatem. Tutaj zgoda. Spalanie w mieście dochodzi mi do 14-16l/100km...ale po dwóch tygodniach jazdy od zatankowania i to na krótkich odcinkach, gdzie silnik praktycznie nie osiąga temperatury roboczej. Zresztą nawet przy dieslu znajdzie się "fachowiec", któremu auto spala 12l/100km a innym o 2-3litry mniej
  13. co do oryginalności podzespołów... to nie wiem czy musi być fabryczny czujnik BMW. Chyba ważniejsze aby nadawał na odpowiedniej częstotliwości. Jak będzie fabryczny czujnik BMW, to na pewno można wyeliminować problemy w kompatybilności czujników z systemem monitorowania ciśnienia. Jest to raczej pytanie do specjalisty...
  14. Samo posiadanie opon typu run flat nie przesądza kwesti posiadania czujników. Generalnie czujniki ciśnieinia są fabrycznie montowane w BMW na rynek amerykański i kanadyjnski. Powiedziano mi w ASO BMW, że run flat'y są w serii obecnego modelu serii 3. Ale już czujniki nie. Można je zamontować jako opcję. Moim zdaniem jest to bez sensu. No chyba, że wprowadzono mnie w błąd. Czujnik w kole ma kształt jakby małego klocka hamulcowego, przez który przechodzi specjalny wentyl (metal, nie guma) i jest w ten sposób częściowo przytwierdzony do felgi - zatem szukaj czujników od wewnętrznej części felgi. Okablowania nie znajs=dziesz - działa bezprzewodowo. Podobnie jak licznik bezprzewodowy w rowerze.
  15. Czyli generalnie mam przewalone. Moje autko jest z USA :) Zaczynam szukać tych czujnikow...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.