Skocz do zawartości

Power6

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 335d 2007

Osiągnięcia Power6

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Wielkie dzięki za wasze zinteresowanie tematem. Wciąż nie wiem co jest przyczyną, nie jest to moje pierwsze BMW i wiem, że coś jest nie tak. Dałem się przejechac autem kilku znajomym, żaden nie zauważył niczego podejrzanego.. Nie jest to coś co się rzuca w oczy zaraz po odpaleniu silnika ale jednak kierownica w czasie skrętu nie stawia takiego oporu by wrócic do położnia "0" jaki powinna. A po powrocie ze skrętu wraca ale nie do całkowitego "0" dlatego jest poblem z jazdą na wprost bo cały czas potrzebuje drobnej pomocy. Wydaje mi się, że teoretycznie mogłyby byc to łożyska mimo, że nie ma żadnych dzwiękowych objawów jednak ja już sam sobie postawiłem pierwszą diagnozę z maglownicą więc teraz chyba wrócę do ASO..
  2. Witam! Mam problem z kierowaniem w e92. Mianowicie kierownica po skręcie kołami nie odbija z siłą jaką powinna i nigdy całkowicie nie wraca do centralnej pozycji. Za każdym razem trzeba ją lekko kontrować, do tego wspomaganie jakby ciężej chodziło(układ nie aktywny) W znajomym warsztacie i serwisie Bmw dowiedziałem się, że prawdopodobnie po objawach jest to problem wadliwej maglownicy lub pompy wspomagania. Próbując usunąć usterkę wymieniłem pompę i płyn(bardzo osadzony) a potem maglownicę bez skutku, po czym zabrałem auto na zbieżność, żeby wycentrować kierownicę. Auto prowadzi się jak na początku bez najmniejszych zmian. Teraz zaczyna wychodzić, że nie był to problem wspomagania a zawieszenia. Miał już ktoś może podobny problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.