Skocz do zawartości

Zenioo32

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Zenioo32

  • Urodziny 25.01.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 coupe m20b20
    E30 coupe m20b27 ETA
  • Lokalizacja
    Stalowa Wola
  • Zawód
    Mechanik

Osiągnięcia Zenioo32

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. cały ból to przepływomierz najprawdopodobniej trzeba go wysterować i tu problem niewiem kto potrafi w okolicy :((
  2. nie, nie jade w poniedziałek do elektryka zapytać bo z jednym rozmawiałem i zwlekał tydzień potem olał sprawe wiem na bak że silnik dobry podejżewam że coś w wiązce będzie (bo iskra i paliwko są, układ zapłonowy wymienony, wtryski sprawdzałem) więc do elektryka pojdzie bo koszy w granicach 100 - 200 zł szacuje ale jeśli trafi się chętny to sprzedam a wrzuce coś większego jak nie sprzedam to ten zrobię bo mam fajną wizje tego autka i szczeże przyznam że przypadło mi bardzo do gustu jak śmigałem na b20 (pomimo że chorowałem na prelude 4 generacji) Jak nie srzedam to zrobię na bank choćbym miał całą elektryke zmienić w aucie :D najlepsze że szukałem taniego bmw e30 bez znaczenia jakiego ważne żeby e30 w coupe bo miałem amerykańca bez papierów z białymśrodkiem (dywany i dywaniki) ze skórą klimą elektryką itd itp miałem wrzucić wyposażenie do zakupionego modelu i sprzedać z zyskiem żeby była preludka ale... spodobało się no i się zawziołem :D nie sprzedam silnika nie bede żałował bo znam jego historię od 23 lat bo tyle jest u mnie w rodzinie
  3. sprzedam moje m20b27
  4. czy jest na tym forum ktoś kto robił swapa z automatu na manual w silniku m20b27 w samochodzie 325e ?? przypominam że to stara eta jaki sterownik i wiązka??
  5. dla rozwiania wątpliwości sterownik żyje (w bład wprowadziła mnie źle zrobiona zworka i to że po podpięciu diagnostyki nie widać nic) pompa paliwowa ok dziś podłączyłem lewarek automatu i auto łapało ale nie pracowało. co może być nie tak paliwo jest iskra też czy eta i stary motronic miała inną kolejność wtrysku i zapłonu niż 2.0 m20 nowszy motronic?
  6. spoko wkońcu to jeszcze weeknd :D ale pytanko czy te czujniki ze skrzyni zmienione na czujniki z przodu silnika i ze świec nie bedą mu przeszkadzały??
  7. problem robią te czujniki za silnikiem właśnie ale nie próbowałem na ori wiązce wogóle z mostkiem bo słyszam od 3 mechaników którzy w okolicy robią bmw (w tym jeden niby bardzo dobry) że nie będzie na tej wiązce działało i że musze mieć wiązke z nowszego no to mówię że mam i tak kazali robić potem zwalili wine nierównej pracy motoru na kable WN i ten czujnik z tych kabli więc wymieniłem (400zł) a tu nic :((
  8. zmostkowałem tam te kable dwa ze skrzyni od czujnika wstecznego tak jak jest to pokazane tutaj http://e30performance.info/viewtopic.php?f=22&t=231 ale co z czujnikami położenia wału?? to w linku to nowsza eta a ja mam starą i czujniki w skrzyni? będzie działać jeśli wepnę czujnik z przodu i czujnik ze świec?? jeśli tak to jutro to zrobię ale musze wrzucić wtedy stary krokowy i dodatkowy wtrysk paliwka do kolektora ssącego :(
  9. no właśnie cały problem przez ten automat ale dokładnie musze wiedzieć czy będzie równo pracować na tym nowszym motronicu czy muszę szukać kogś kto podepnie starego kompa??
  10. ok ok chwytam, najgorsze jest to że zanim skończyło sterownik odpalała i pracowala najprawdopodobniej w trybie awaryjnym ale reagowała na dodawanie gazu a potem już nic tylko dało się słyszeć takie buuu z silnika i gasła. Wszyscy mówią że na tamtej starej ori wiązce z automatu nie będzie działać :( chociaż czasem mam ochotę włożyć tą wiązke i spróbować ale wtedy musiał bym dołożyć ten dodatkwwy wtrysk i założyć stary krokowy
  11. nie mam waszego zdania w d. sprawdzałem czy zakładam koło do czujnika dobrze jeśli nawet wałek będzie inny to musi mieć znak skoro po przełożeniu silnik pracował bo go odpalilem to chyba żle mówisz że to jest inne. coś musi być w wiązce bo padł sterownik którego teraz szukam. rozmawiałem też z kilkoma mechanikami i wszyscy mówili że ma chodzić na tym. Was prosiłem o pomoc bo myślałem że może ktoś z was miał podobny problem.
  12. no chyba że ma ktoś kompa od 2.5 12v na zbyciu ??
  13. blok silnika się nie różni różnią się wiązki kabli silnika czujnik jest na aluminiowym mocowaniu który przekręciłem razem z nim. to nie jest zaden "tjuning" kolego tylko zmiana z automatu na manual. to po pierwsze a że to było na starym motroniku 1.0 (a żeby działał na kompie od 2.5 1.3 trzeba zmienić wiązke i wtryski, co zrobiłem) bo silnik pochodzi z auta 1985 roku włozylem nowszy bo starej wiązku z manuala nie dostanę.. :( silnik 2.7 różni się tym że jest odprężony (kródsze kobowody niż w 2.5) i wszystko jest w tym samym miejscu nie włożyłem go dlatego żeby mieć moc tylko dla tego że ten miałem a to że 2.7 to dobra jednostka pod turbo itp to już inny temat. dziś doszedłem że padł komp rzecz w tym że niewiem gdzie zrobiło się zwarcie. myślałem że ktoś z forum pomoże ale niema co liczyć :) większość problemu sprawiła pozostałość ins. gazowej która była w 2.0 wyciołem teraz szukam kompa i autko po odpaleniu dostanie się do elektryka razem ze schematem instalacji bo ja się na elektryce nie znam za bardzo :D dzięki wszystkim którzy chcieli pomódz jak już się uporam to napisze co i jak
  14. oj gościu po co piszesz wogóle jak nie czytasz? załozyłem ten czujnik z przodu, założyłem też koło zębate bo eta miała okrągłe bez zębów do tego zmieniłem wtyryski i załozyłem listwe bo wiązka z ety miała same kabelki z wtyczkami do wtrysków i do tego tobył ten stary motronic a po to to zmieniłem żeby działało w manualu i dlatego to wszystko wkładałem po za tym nie ja pierwszy takie coś robię.
  15. po podpięciu pod kompa na strowiku z 2.5 widzi ale się nie łaczy z nim, a sterownika z 2.0 wogóle nie widzi :duh: ktoś coś doradzi co z tym dalej robić czy to forum jest dla picu??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.