Skocz do zawartości

Majkem

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 120d 2006

Osiągnięcia Majkem

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Hipo, przyłączam się do prośby Krzyśka555. Choć w zasadzie wyjaśniłeś nam wszystko i za to Tobie wielkie dzięki. Jeśli masz jakieś fotografie komory silnika z zamontowanym OCT, to wrzuć proszę tutaj, co by dla potomnych było.
  2. Widziałem patenty z puszkami po napojach, ale to chyba zbytnia oszczędność jest. Żeby reklamy nie robić, wspomnę tylko, że w sieci oferuje się polska firma, produkująca taki OCT z dołączonym od góry filtrem. Króćce 12, 16 lub 20mm. Chyba się skuszę. Narazie jeszcze się do mojej odmy nie dobierałem, więc nie znam wymiaru węża. Hipo, ostatnie pytanie. Jeśli pamiętasz, czy odstojnik był przykręcany do nadwozia/tylko postawiony/w jakikolwiek inny sposób umiejscowiony w komorze silnikowej?
  3. Panowie, dziękuję za wpisy. Myślę, że pobawię się w OCT; nawet jeśli nie przynosi wymiernych skutków, to jednak czyż nie lubimy czegoś poprawiać w naszych zabawkach? ;) Na znanym polskim portalu aukcyjnym jest od groma gotowych zestawów odstojników (wraz z wężami, mocowaniem) np. firmy Simota. Hippo, czy mógłbyś zdradzić, czego użyłeś w swoim samochodzie? Jaki sposób mocowania i w jakim miejscu zastosowałeś?
  4. Zagadnienie zakładania tego ustrojstwa znalazłem również w odniesieniu do najnowszych diesli, więc chyba coś na rzeczy jest. To może nie "must have", lecz tak jakby dodatkowe rozwiązanie, mogące przedłużyć żywotność silnika (może producenci nie przewidują tego z wiadomych względów?). Hipo czy możesz powiedzieć coś więcej, odnośnie jak u Ciebie przebiegała instalacja, co należy zakupić? Powiedzmy że mam mechanika, który jeszcze OCT nie zakładał.
  5. Tak jest, oil catch tank. Zastanowiłem się nad tym, gdy rozbierałem rurę ssącą (tę od strony kolektora)- w moim przypadku była wewnątrz pokryta olejem. Tematy w sieci dotyczą również marki BMW.
  6. Szanowni Forumowicze Zastanawiam się nad takowym zagadnieniem, jak w temacie, w odniesieniu do mojej jedyneczki 120d 163km. Czy ma to sens? Czy ktoś z Was może aplikował coś takiego u siebie? Na zagramanicznych forach (również "jedynkowych" ale nie do mojej wersji akurat) da się znaleźć opinie- w większośći ludzie piszą z zainteresowaniem i pozytywnie. Samych odstojników również trochę w sieci jest. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  7. No to czekam na wieści BruceLee, bo jam okropnie niezdecydowany co do kółek. Więc wciąż katuję (obecnie to już dosłownie) zimówki, więc niestety noga z gazu. Ale żadne trasy, wyłącznie do pracy. Pozdrawiam.
  8. Kubik, sorry nie zauważyłem wcześniej Twojego podpisu. Kółka są świetne, chyba się do takich przymierzę :D I oponki 225/45 jednak i po problemie. Z innej beczki: BruceLee jak tam Twoje Yokohamy? :)
  9. No właśnie waga, szczególnie że wzrasta ona na obwodzie koła; bo chodzi przecież o większy rant, a nie np ramiona. Więc tu podejrzewałbym większą bezwładność felgi. Nie zdecydowałem konkretnie co do modelu, ale zwróciłem uwagę na ET i wynosi ono od 40 do 47 w zależności od modelu- więc chyba w normie. Jakie jest Wasze zdanie? Kubik, tak dla przykładu, Twoje felgi to...?
  10. Dzięki Kubik, o to mi chodziło. Czyli brać te felgi 8x17" i nie przejmować się szukaniem dedykowanych, czyli 7x17" oraz 7,50x17"? Wciąż się biję z myślami, czy te 8" szerokości nie będzie przerostem formy nad treścią... :/
  11. Panowie, mam mały problem z doborem opon na przednią oś. Otóż planuję zakup nowych felg 17". Większość ofert, która mnie interesuje, posiada wymiary 8x17. W związku z tym założenie na przód opon 205/50 (jak przewiduje specyfikacja producenta) wydaję się być cokolwiek karkołomne. Proszę o opinie, czy założone na przód opony 225/45 wpłyną w jakikolwiek sposób na pogorszenie właściwości jezdnych/spalanie?
  12. Problem rozwiązany. Winnymi okazały się rozłączone przewody w drzwiach. Temat do zamknięcia.
  13. Życzę Tobie samej przyjemności z nowego ogumienia. I będę zobowiązany, jeśli podzielisz się doświadczeniami :) Pozdrawiam.
  14. Przyłączam się do pytania Kolegi. Sam stoję przed wyborem pierwszych opon do niedawno nabytej piękności. Z powodu obszernej oferty mam obawy przed nabyciem ogumienia o niewystarczającej wydajności z nader wystarcząjąco wysoką ceną, by następnie pluć sobie w brodę i odwiedzać serwisy aukcyjne...
  15. Witam Dzięki serdeczne za info. Rozpiąłem kostkę przy zawiasie drzwi (to jest wielopinowa kostka), przeczyściłem spirytusem- niestety bez efektu. Tu zaśniedzenie pinów chyba odpada? Chcąc zmierzyć napięcie, proszę o informację odnośnie tego, gdzie podłączyć przewody pomiarowe w kostce od strony radia? BTW kostka ta siedzi tak ciasno w nadwoziu, że nie sposób zobaczyć jej piny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.