Skocz do zawartości

zachar50

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46, 2001r, 318i

Osiągnięcia zachar50

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Zrobie oddzielny post ze zdjęciami i opisami. Pali o nie cały litr więcej i smiga dalej jak głupie. Kręci się na suchym asfalcie bez problemu...
  2. Wygląda normalnie i komfort jazdy ten sam więc jest spoko:)
  3. Zrobiłem tak jak napisałem wcześniej:P Przerobiłem zakładanie spręzyny o 4 cm do góry i jest git:) Autko też źle nie wygląda:) Zrobie oddzielny post jak to zrobiłem krok po kroku;) I już oczywiście testowałem i wszystko jest ok:) Troszkę wyobraźni chłopcy:)
  4. Zdjąłem felgę i pisze ET13 także nie wiem czy to do 3 czy do 5. Myslałem też nad przerobieniem nakładu dolnego sprężyn tak, żeby było wyżej. Myślałem nad dorobieniem nakładki z okrągłej rurki i włożenia do niej cieńszej rurki i to skręcić razem i włożyć do tego sprężyne. Co myślicie o takim czymś? Bez sensu czy możliwe, że się uda? A jeśli chodzi o ścisłość to felgi na 100% nie są z Chin tylko Włoch:]
  5. Wiem, że sprzedawca miał je też na e46 318i i niby sprzedał samochód na starych felgach taniej a te felgi oddzielnie. Napisy jakie na nich znalazłem to 1645 a w drógim miejscu 6% Jx17 H2. Nie wiem za bardzo co te oznaczenia znaczą ale może wam coś pomogą. A może po prostu mam do wymiany sprężyny i amortyzatory?
  6. Wysokość jest 45 ale ogólnie widzę, że tył sporo niżej od przodu jest. A są może jakieś twardsze spręzyny tak żeby jej nie trzeba było zniżać?
  7. Witam Krótko i na temat. Kupiłem 17stki 235 szerokości i trochę wystają za nadkola i jak jadę po dołach ocierają, nie mówiąc już co się działo gdy miałem 2 pasażerów z tyłu... Myslałem, że mi koła wyrwie. Czy spręzyny i amortyzatory mam po prostu do wyżucenia? Kolega miał 18stki 245 i mu się nic nie działo. Pomóżcie jeśli mieliście taki problem. Z góry dzięki!
  8. Witam. Pewnego razu szukałem rozwiązania jak naprawić centralny. Problem wyglądał tak: Auto zamykałem z pilota lecz już go nie mogłem otworzyć, w środku zapalały się lampki lecz "cypki" nie szły do góry. Znalazłem ciekawy pdf. który mi wytłumaczył, że to przekaźniki zamka centralnego w module komfortu. Przekaźniki otworzyłem, przeczyściłem i prysnąłem sprayem do styków elektrycznych, wysuszyłem itp. Wszystko ładnie złożyłem, lecz dalej jest problem. Całe auto się zamyka bez zarzutu, lecz otwierają się tylko trzy drzwi, te od kierowcy pozostają zamknięte i trzeba je otworzyć wkładając kluczyk do zamka. Myślałem, że może operacje wykonałem niedokładnie więc czynność powtórzyłem. Brak dalszego efektu, ciągle tak jak było. Czy może miał już ktoś z tym doczynienia i wie o co chodzi? PS. Przed przeczyszczeniem przekaźników, gdy zamknąłem auto, mogłem je otworzyć po kliknięciu kluczykiem ze 100 razy i wszystkie drzwi się otwierały lecz raczej silniczek nie jest walnięty. Bardzo proszę o szybką odpowiedz gdyż wszystko jest teraz w częściach i chciałbym to jeszcze dziś naprawić. Z góry dziękuję!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.