Skocz do zawartości

SpidQQ

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318tds 1997

Osiągnięcia SpidQQ

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, chciał bym zaczerpnąć informacji czy sondy w moim silniku pracują poprawnie, oraz czy inne parametry silnika są w normie? Dziękuję za odpowiedź
  2. Zauważyłem dziś, że na wstecznym też obroty spadają, jak by miał się zadławić :)
  3. Witam, na wstępie zaznaczę że chodzi o silnik m43 316i 1.9 105KM, mój problem wygląda następująco co jakieś 100-200 km zapala mi się kontrolka CheckEngine z błędem 171, objawy takie że jak dojezdzam do skrzyżowania na biegu jałowym, to obroty spadają nawet do 500, czasami jak wcisnę hamulec, albo skręcę kierownicą mocno ale nie zawsze tak się dzieje. najczęściej kilka km po wyskoczeniu tego błędu. PS. Samochód posiadam od niedawna, i chciałbym zlikwidować w nim wszystkie błędy, na początku wymieniłem przepływke (używka BOSCH) ponieważ wyskakiwał jej błąd brak sygnału czy jakoś tak, ale zrobiłem to na dniach po kupnie, i nie wiem czy na tamtej przepływce ten błąd też by sie pojawił. Screeny INPA na rozgrzanym silniku i biegu jałowym: http://iv.pl/images/93971687049732701345.png http://iv.pl/images/16412533217664626509.png http://iv.pl/images/37895405934875781457.png http://iv.pl/images/17789028739168214126.png http://iv.pl/images/53041072518819087039.png http://iv.pl/images/99661308015310996643.png
  4. Witam, mój problem polega następująco: po włączeniu zapłonu wariują mi kontrolki jak na załączonym filmie i nie mogę odpalić cyka jeden przekaźnik i coś koło silnika, dodam iż miałem przedtem problem że nie zawsze załączał się zapłon (nie było reakcji po przekręceniu kluczyka nawet kontrolki się nie zapalały) czasami zaskakiwało i odpalało normalnie teraz po dłuższym postoju ten problem może to być przetarty jakiś kabel? https://www.youtube.com/embed/3d4FEgA0YO0
  5. Jak rozłączyć fabryczne IMO w e36 m41
  6. Kostka stacyjki nie pomogła podmieniałem :/ jak sprawdzić ten cały układ?? czy to napewno to
  7. Witam, mój problem polega na tym, iż mam problem z odpaleniem czasami samochodu, jak by immobiliser nie czytał kluczyka wygląda to tak: -Wchodzę do samochodu przekręcam kluczyk do pozycji 2 zapalają się wszystkie wymagane kontrolki (samochód na pewno odpali) innym razem, -Wchodzę do samochodu przekręcam kluczyk do pozycji 1 świeci co powinno przekręcam do pozycji 2 przygotowanie do odpalenia a tu zonk kontrolki od świec czy wtrysków i innych podzespołów się nie zapalają tylko mój nieszczęsny airbag ale on się cały czas pali :) jak by nie reagował na dalszą pozycje za to jak powtórzę tą opcje kilkukrotnie z pozycji kluczyka 1 do 2 to zdarzy się że w końcu załapie i odpali (teraz z 60 razy przekręcałem i już mi nadziei nie daje reakcji 0). Co to może do cholery być?...
  8. Po roku moich zmagań, moim problemem był 1. wtrysk lał, 2. Jedna świeca nie grzala (maxgear wytrzymała tylko dzień taki szajs), 3. Wężyk do kolektora ssacego nie był podłączony to była główna przyczyną braku mocy nie mogłem w to uwierzyć, że takie gówna może być przyczyną, Mechanicy nie mogli znaleźć takich drobnych awarii do których doszedłem sam po roku.
  9. To raczej wariowały by mi obroty a takich objawów to ja nie mam ;( już sam niewiem
  10. Witam wszystkich, Jestem tu nowy, od niedawna stałem się posiadaczem e36 Compact 318TDS, 305 tys. km 1997 Rok Mój problem polega następująco, zacznę od objawów: - Kopci na czarno, - Problem z odpalaniem (ciężko pali) na zimnym na ciepłym troche lepiej, dzisiaj rano miałem tak że myślałem że już w ogóle nie odpali bo nagrzewałem świece kilka razy a jak kręciłem to jak by lekko łapał i pod dłuższym czasie kręcenia taki ślizg jak by i nie kręcił po powrocie stacyjką do startu znów to samo ale po pewnym czasie dał rade, - Delikatne stuki w silniku (raczej nie metaliczne) na wolnych obrotach przy wyższych jest niesłyszalny, Więc pomyslałem że to wtryski, oddałem samochód do serwisu Diesel tak przesiedział 3 tyg bo nie wiedzieli co mu jest diagnostyka wykazała że pompa sprawna, wtryski sprawne, świece sprawne, więc go odebrałem i postanowiłem szukać innego mechanika ale przed tym chciał bym może sam zlokalizować problem przy waszej pomocy, Moje sugestie: Rozrząd? zaznaczę że mam na łańcuszku , Pomóżcie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.