Skocz do zawartości

DriverDonCorleone

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 1999 320D M47

Osiągnięcia DriverDonCorleone

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. u mnie zdjęcia wyskakują normalnie ale wrzuciłem nowe linki do zdjęć. Więc musi teraz działać
  2. Te błędy się powtarzają się cały czas. Nie wiem co oznaczaja. Czy to wogóle jakaś poważna sprawa :?: http://www.justynazadworna.firmowo.net/BMW/silnik.jpg http://www.justynazadworna.firmowo.net/BMW/webasto.jpg Jeśli plików nie było by widac to są pod adresami www.justynazadworna.firmowo.net/BMW/silnik.jpg www.justynazadworna.firmowo.net/BMW/webasto.jpg
  3. Te błędy się powtarzają się cały czas. http://www.justynazadworna.firmowo.net/BMW/silnik.jpg http://www.justynazadworna.firmowo.net/BMW/webasto.jpg Jeśli plików nie było by widac to są pod adresami http://driverdoncorleone.cba.pl/silnik.jpg http://driverdoncorleone.cba.pl/webasto.jpg
  4. Rzeczywiście na odpalonym silniku w INPIE z menu f3>nadwozie>licznik>active i tam pierwsze 4 opcje kasujące inspekcje zareagowały niestety wywalił błąd kiliknąłem TAK ale i tak bez rezultatu. W takim razie już miałem zewrzeć już drutem miedzianym styki w OBD bo rzeczywiście próbowałem wcześniej cienkim przewodem 1mm2 :mad2: . Jednakże jeszcze chwile przed odłączeniem interfejsu wrzuciłem DISa v57 i poszło bez problemowo :norty: :cool2: i odrazu wyskoczyło mi 22 000 oil :o :o :o źle wcześniej rozczytałem instrukcje kasowania inspekcji za pomocą DISa (wystarczyło nacisnąć TEST PLAN :duh: przycisk znajduje sie na dole ekranu a ja szukałem go w następnych otwierających się zakładkach :duh: . Od nie dawna w tym siedzę i wogóle ale się udało wielkie dzięki :) :norty: :norty: teraz jest SUPER :cool2: . Bo już prawie straciłem nadzieje :cool2:
  5. naturalnie że na włączonym w pozycji II w inpie zero reakcji jedynie reaguje na pierwszy przycisk czyli kasowanie przebiegu z menu f3>nadwozie>licznik>active i tam pierwsze 4 opcje kasują inspekcje jeszcze z rana jutro podłacze i sprawdzę DISEM jeszcze raz może coś źle wtedy robiłem chociaż dziwne że mimo robienia zwarcia na OBDI dwóch zacisków nie przyniosło żadnych rezultatów
  6. próbowałem nawet 10 sekund w różnych pozycjach 1 lub 2 stacyjki i na wszystkie możliwości bez żadnego rezultatu
  7. Witam! Ostatnio wpadłem na pomysł żeby w mojej e46 przed liftem świeciły tylne przeciwmgielne na 20% razem z pozycyjnymi co dało by ciekawy efekt. Szukałem trochę informacji na ten temat ale bez rezultatu oprócz tego że: w NCS Expert aktywować trzeba prawdopodobnie: NSL_ALS_STANDLICHT STANDLICHT_ALS_NSL_LINKS STANDLICHT_ALS_NSL_RECHTS oraz jakąś małą poprawkę w instalacji elektrycznej zmienić jakiś kabel dodać czy coś i tu zaczyna się problem :shock: . Bo tylko tyle wiem a nie zdobyłem żadnych innych nowych info Chętnie spróbował bym to na swojej becie i podzielił bym się szczegółami w instalacji tylko żeby ktoś mnie pokierował co z ta instalacje elektr. no chyba że ktoś już wie jak to ogarnąć na tip top :8) To byłby problem z głowy :o
  8. Tak jak pisałem próbowałem na 3 nawet 5 sekund zwierać w styki 7 i 19 i też nic
  9. Trochę minęło od ostatniego postu ale mimo wszystko chciałem napisać iż: Bezproblemowo poszło mi według instrukcji uruchomienie tych migaczy jednakże przy otwarciu raz miało mrugnąć a przy zamknięciu dwa razy Natomiast u Mnie jest odwrotnie a to już jest dla mnie dość duża różnica a wchodząc w szczegóły to według instrukcji: miałem ten shit z dołu zmienić na active DWA aktiv ALARM_OPT_WARNBLINKER aktiv QUIT_OPT_ENTSCH aktiv jednakże po wejściu w plik miałem już wszystko na active tylko QUIT_OPT_ENTSCH miałem nichactive
  10. Po mega giga długej instalacji wkońcu zainstalował się DIS v57 z TISem było tak samo kilka godzin ale wkońcu się udało :mrgreen: Za szybko chciałem to ogarnąć no ale już wszystko OK Wielkie dzięki Pozdro:D
  11. Sory pomyliło mi się tam jest 17 600 km. Teraz dopiero spostrzegłem :duh: :duh: . I cały czas maleje. Jak kupiłem auto a było to nie dawno to pisało przy uruchamianiu 19 100km. A wymieniłem teraz olej mimo wszystko bo nie wierzyłem handlarzowi że naprawde go wymienił dlatego chciałem go wykasować żeby od nowa wskazywał ale tak jak opisywałem żadna próba nie daje rezultatu. :mad2:
  12. Problem polega na tym że na XP zainstalowałem INPA NCS i DIS v44 W związku iż wyszła nowsza wersja DISa chciałem zainstalować DIS v57 żeby nie ruszać DISa v44 zrobiłem nową maszynę na vmware czyli: -konfiguracja -na wirtuala wrzucam EasyDIS-base-44-v1.0 -następnie w uruchomionym DISie - administration>CD Activation>dis v57 z wirtuala >instalation>i instaluje się, leca krzyżyki, 1 godz 2 godz 3 godz i nic. Instalacja nie ma końca. Jeszcze myślę na noc to wrzucić tego PC Co jest nie tak? Dodam że mam interfejs viakena na RS232 INPA i v44 działają bez zarzutu
  13. Problem polega na tym zę w moim e46 320D M47 99r nie mogę za nic w świecie wykasować inspekcji a mianowicie chodzi mi o Oil service Aktualnie mam 184tys Podczas przekręcenia kluczyka wyskakuje mi oil service 176tys Próbowałem na 4 sposoby skasować oil serwice dodam że mam iterfejs viakena rs232 1 Przy użyciu INPA: - f3>nadwozie>licznik>active i tam pierwsze 4 opcje kasują inspekcje niestety jedynie ostatnie przejechane kilometry tylko mi się kasują, przyciski 2 3 4 tak jak by wogóle nie reagowały 2 Przy użyciu DIS v44 Service functions -Body -Instrument cluster -Reset service interval indicator -with tester i następnie powinien być test plan według instrukcji ja niestety nie mam już nic dalej na tym się kończy 3 Przy użyciu przycisków zgodnie z instrukcją która nie pasuje mi do końca nawet według nagrań youtube a mianowicie: "Wyłączyć zapłon . Wcisnąć i przytrzymać przycisk od kasowania przebiegu Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji 1. Po 5 sekundach pojawia się OIL SERVICE albo INSPECTION razem z informacją reset albo re Zwolnić przycisk Wcisnąć i przytrzymać przycisk Po kolejnych 5 sekundach informacja reset zaczyna migać. Zwolnić przycisk Ponownie nacisnąć i puścić przycisk Wyświetlony został nowy okres przeglądu. Nacisnąć i puścić przycisk END przeglądu. Wyłączyć zapłon . " Udało mi się jedynie wejść w 21 testów czyli: Test 1 - Vehicle Specific Data 1.0 319XX Last 5 of VIN 1.1 46463 Body Number 1.2 0 691872 BMW Part Number of cluster 6211-6918720 1.3 058712 Coding Index 05 / Diagnostic Index 87 / Bus Index 12 1.4 0702 Manufacturing Date (Calendar Week / Year) 1.5 1 05_150 Cluster Hardware 05 Cluster Software 15 AI Level 01 (ai level is a guess) 1.6 _ _ _ 0 _ _ Don’t Know. Any Ideas? 1.7 07_ _ 10 CAN Index 07 Modification Index 10 (Just a guess based on the cluster label. Yes I removed the cluster) Test 2 – Cluster System Test 2.0 Sequential test of all gauges indicators and LED segments. Kind of funky to watch. Test 3 – Don’t know. I think it has something to do with service intervals 3.0 _ _ 0785 This seems to increase as I drive. _ _ 0051 ?? Test 4 – Momentary fuel consumption 4.0 _ _ _ 061 6.1 L/100 Km 4.1 _ _ _ _ 48 4.8 L/Hour Test 5 - Distance Gone Consumption 5.0 _ _ _ 082 8.2 L / 100 Km 5.1 _ _ _ 351 351 Km to empty? Test 6 – Fuel Level. These all seem to have something to do with the fuel level as far as I can tell. 6.0 142113 Both the third and sixth digits varied at a stand still so I think there are two separate readings packed in here. Are there two fuel sensors? Are there two tanks? 14.2 L & 11.3 L? 6.1 _ _ _ 260 Again, varies with fuel level. 26 L total? 6.1 1_ _ _ 270 In the BMW E46 the 1 indicates both sensors are okay. 2 Indicates 1 sensor fault. Test 7 – Temperature and Speed 7.0 _ _ _ 087 Coolant Temperature 7.1 _ _ _ 025 Outside Temperature 7.2 XXXX Engine RPM 7.3 _ _ _ 099 Vehicle Speed KPH Test 8 – Hex Code Cluster Inputs/Outputs? 8.0 – 8.3 Test 9 – Battery and Charging system. 9.0 13.8 Battery Voltage 9.1 - - - - - - No idea! 9.2 - - - - - - No idea! 9.3 - - - - - - No idea! Test 10 - No Idea 10.0 - - - - - - 10.1 - - - - - - 10.2 5 691872 10.3 028612 10.4 _ _ 0702 10.5 004 _ 090 10.6 - - - - - - 10.7 07 _ _ 07 Test 11 - 11.0 _ _ _ _ _ 7 11.1 000000 Test 12 – Does not exists Test 13 – Gong Test 13.0 Sounds the cluster gong Test 14 - ? 14.0 672000 14.1 000000 14.2 000000 14.3 000000 14.4 000000 Test 15 – Bit maps of some vehicle options/switches inputs? Outputs? Test 19 – Test Function Lock/Unlock 19.1 The display will change from ‘L-on’ to ‘L-off’ very second. To unlock all of the test functions press the trip reset button as soon as you see the ‘L-off’ Test 21 - Reset 21.1 Reset the cluster software No i 4 opcja poprzez zwarcie w 20 pinowym łączu diagnostycznym DLC ( okrągłe) OBDII - przekrecic kluczyk do pozycji zaplon - zewrzec pin nr 7 i 19 na 3 sekundy i "oil service" komunikat bedzie zresetowany. Też nie działa taka możliwość porostu nic nie działa cały czas te je.bane 176 000 Gdzieś wyczytałem że za mało kilometrów mam zrobionych żeby wykasować Oil service ale za bardzo wiary w to nie daje Dodam że zmieniany miałem moduł komfortu na wogóle inny nie wiadomo skąd i jakiej bajki inne kody numery itd tyle że HIGH itd (dłuższa historia) Jak ktoś ma jakiś pomysł to prośba o pomoc
  14. Zainstalowałem inpa i disa z gotowca trandolf Natomiast przy instalacji sss znajduje informacje dotyczącą 2. Zmieniamy adres IP wirtualnej karty sieciowej WMWARE w WIN7 czyli na naszym komputerze na 192.168.68.100 3. Zmieniamy adres IP na wirtualnej maszynce z INPA na 192.168.68.1 chodzi tutaj o Virtual Networ Editor ????? Przecież jest tylko tam vmnet 1 i vmnet 8 Nie moge zczaić jak zmienić adresy ip w kazdej maszynie na inne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.