Skocz do zawartości

sebaszczak

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 2011

Osiągnięcia sebaszczak

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Też bym się chętnie dowiedział... Bezpiecznik przedniego gniazda wymieniam prawie co miesiąc a podłączony jest tylko telefon. Musi być coś więcej, może ktoś wie, co?
  2. No właśnie, z czasem gorzej... Trzeba by każde wyjście z domu poprzedzić sprawdzeniem 2-3 godziny wcześniej czy coś nie tak... Ale z drugiej strony, jak tyle się płaci, to trzeba wymagać, więc może warto ich pomęczyć :twisted:
  3. Zdarzały się również "na mieście". Np. żona pojechała do pracy na 8 godzin, rano miał problem z otwarciem i jak po 8 godzinach wychodziła z biura - to samo... Z pilota samochód nie otwiera się tylko podczas mrozów, przy lekkim przymrozku i temperaturach dodatnich wszystko śmiga bez problemu... No właśnie. Auto-hold przecież współpracuje z auto start-stop. Zatrzymuję się na światłach i silnik gaśnie. Mogę to sobie oczywiście wyłączyć. No i wcześniej Auto-hold wyłączał silnik (zgodnie z instrukcją) tylko powyżej temp +3 st C...
  4. Samochód jest w leasingu, mamy jednoosobową działalność gospodarczą. Ciekawe, jak w tym przypadku by to wyglądało (wymiana auta). Serwis w Poznaniu, taki znany dosyć chyba, BMW Smorawiński ;) Twierdzą, że komputer nic nie pokazuje. Mało tego. Samochód był u nich prawie dwa dni (wymieniali coś w układzie kierowniczym, bo jakaś część była fabrycznie wadliwa), stał całą noc pod gołym niebem przy temperaturze -18 stopni i twierdzą, że rano normalnie go otworzyli... Co jest niemożliwością (chyba że zadziałało prawo Murphy'ego), bo dzień w dzień pod domem rano otworzyć go z pilota nie idzie. Dzień po powrocie z serwisu to samo, dziś to samo... Pytanie, jak im udowodnić, że auto się nie otwiera? Skoro nie ma żadnych błędów. Zima się zaraz skończy i problem zniknie... Do następnych mrozów. W tygodniu jadę znowu, aby dokładnie sprawdzili tę cholerną płetwę rekina na dachu, bo najwyraźniej coś z nią nie teges. I jeszcze jedna refleksja po wizycie w serwisie, ale może to na inny temat... Otóż po programowaniu auta na nowo, funkcja AUTO-H (gaszenie silnika podczas postoju na światłach) działa inaczej niż poprzednio. Dotychczas silnik wyłączał się tylko wtedy, gdy temperatura przekraczała +3 st C. Teraz dzieje się to nawet przy -7 st C. Coś Wam wiadomo, czy coś się zmieniło w tej kwestii. Zaczynam tracić zaufanie do tego serwisu... A poza tym, auto kupowaliśmy w Warszawie, w Auto Rawski. Z niecierpliwością czekam na Wasze dalsze pomysły i wskazówki :)
  5. Witajcie, mam poważny problem, z którym serwis kompletnie sobie nie radzi. Pojawił się już zeszłej zimy. Polegał na tym, że zimą, podczas mrozów większych niż -5 stopni, mojej X3 nie sposób było otworzyć z pilota. Po otwarciu kluczykiem wył alarm, przy próbie uruchomienia cisza. Zero reakcji, samochód nie do ruszenia ani odpalenia. Tej zimy jest lepiej... Zniknął problem niemożności odpalenia (albo jeszcze się nie pojawił), pozostał problem podstawowy. Dzień w dzień nie ma możliwości otwarcia samochodu pilotem. Muszę wyjąć kluczyk, otworzyć, wyje alarm, wsiadam do samochodu i odpalam. Kilka razy już się zdarzyło, że rozregulowały się wszystkie stacje radiowe w tunerze. Czy ktoś z Was spotkał się z takim problemem? Serwis rozkłada ręce, bo komputer nic nie widzi. I jesteśmy w czarnej d... No bo to chore, żeby nie można było normalnie dostać się do samochodu za 200 tysięcy złotych!!! Będę wdzięczny za wskazówki. Sebastian
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.