Skocz do zawartości

epn44

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O epn44

  • Urodziny 03.10.1975

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 325 TD 1997
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia epn44

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. a więc tak, poszły rolki w napinaczu i zawiesiły się szczotki w alternatorze, jak pisałem wcześniej samochód mam od dwóch tygodni, oprócz tego przy wymianie oleju okazało się że odpięty jest czujnik poziomu oleju (czujnik zamówiony - czekam aż przyjedzie), ogólnie mnóstwo ciekawych rzeczy powychodziło m. in. układ hamulcowy do zrobienia tak w skrócie, przebieg przekręcony o 250 tys. (spodziewałem się że jest przeręcony ale nie że aż o tyle) na szczęście parametry silnika są w porządku tak jak i kompresji, narazie tyle, mechanik ( Pan Wiesław z Zielonki) powiedział że narazie mam jeździć i zobaczymy co jeszcze wyjdzie po drodze, jeszcze raz dzięki za porady.
  2. Dzięki wielkie, nie zdecydowałem się przy tej temperaturze na grzebanie, wrzuciłem na lawetę i pojechałem do warsztatu, w poniedziałek się dowiem co się zepsuło; od mechanika usłyszałem jeszcze o ewentualnej zamarzniętej pompie chłodzenia, samochód mam od niecałego tygodnia i nie wiem co tam było wlane, jeszcze raz dzięki za podpowiedź.
  3. Witam, po odpaleniu silnika usłyszałem spod maski pisk paska trwający kilka sekund a po ucichnięciu zapaliła się kontrolka ładowania i wspomaganie kierownicy przestało działać, pasek wieloklinowy który kręci alternator i wspomaganie przy włączonym silniku stoi w miejscu. Czy ktoś może miał coś podobnego albo ewentualnie podpowie co to może być? pozdrawiam A.
  4. Witam wszystkich serdecznie, od tygodnia jestem posiadaczem E36 325 TD 97, pozdrawiam Andrzej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.