Skocz do zawartości

zefel

Zarejestrowani
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmwe38 1996 4.0i

Osiągnięcia zefel

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. W porządku,w przyszłości właśnie wolał bym nie pisać nic :D obroty są w normie,nic dziwnego się nie dzieje,pozdrawiam wszystkich i dziękuję że mogłem dowiedzieć się coś wiecej
  2. Właśnie był u mnie znajomy,odpaliłem samochód,popracował chwilkę dobrze i zaczął przerywać...podpięliśmy go pod kompa,sondy w ogóle nie reagowały,nawet po przegazowaniu,po chwili jak ręką odjął,auto zaczęło narmalnie pracować,sondy zaczęły żyć,wykazują wahania,przy gazowaniu też...czy może to być spowodowane małą ilością paliwa?rozmawiałem z byłym właścicielem i okazało się że ten samochód nie może stać przechylony prawą stroną do góry,jeśli jest stan bliski rezerwy paliwa,że po zatankowaniu większej ilości nic się nie dzieje a do tego trzeba uważać bo przy zaświeceniu rezerwy od razu trzeba tankować bo jest już zero paliwa w baku...pozdrawiam
  3. Witam wszystkich!Opowiem mój problem,a więc wczoraj stojąc ostro pochylonym samochodem na wzniesieniu miałem problem z odpaleniem...odpalił ale wcale nie reagował na gaz,przepchaliśmy samochód w inne położenie bo dziwnie zaświeciła kontrolka rezerwy mimo że tankowałem wcześniej.Odpalił ale nie na wszystkie cylindry,strasznie zamulał,podjechałem pod kompa i wywaliło błąd 203 2 trybu czy coś takiego,podobno to od sondy lambda.Moje pytanie-czy można sprawdzić która to sonda?dodam że odpiąłem aku na noc,odpaliłem dziś rano,wszystko dobrze ale po krótkim rozgrzaniu to samo...nie mam gazu w aucie,czytałem że może tak się również dziać jak jest uszkodzony separator oleju lub nieszczelność w kolektorze ale raczej przerywanie było by od razu po odpaleniu a nie po zagrzaniu prawda?chyba że się mylę...proszę o pomoc,pozdrawiam i miłego dnia życzę!
  4. Spotkałem ostatnio kolesia,który też ma ten sam silnik w bmw...powiedziałem mu że ostatnio zadziwiło mnie jak było chłodniej i moja bmw zaczęła kopcić,a on do mnie że to samo zaobserwował i chciał rwać głowicę,tylko całe szczęście zrobiło się cieplej i kopcenia nie było.Ja się wstrzymałem choć szczerze również byłem przekonany o głowicy.Sprawdzałem płyn,olej i nic stoją w miejscu więc jest całe szczęście ok! Mam troszkę masełka na bagnecie i korku ale to najwidoczniej spowodowane jest krótkimi dystansami,gdzie czasem nie zagrzeję silnika ponad niebieski stan i już go gaszę...chyba że się mylę to mnie poprawcie.Jeszcze raz dzięki wielkie i pozdrawiam
  5. Witam po krótkiej przerwie...a więc dzisiaj przy plusowej temperaturze samochód nie kopcił ani przez chwilkę,nawet przy odpaleniu.Po pełnym rozgrzaniu trzymałem kilka razy wysoko na obrotach i cisza,szczerze nawet pary nie było.Czysto.Czy to możliwe że kopcenie pojawiło sie przez różnice temperatur i wodę w wydechu która przy niższej temperaturze zewętrznej gorzej odparowywała?...pozdrawiam
  6. Tak,rozumiem...dziś po odpaleniu rannym poczekałem chwilkę,a tu nagle gęsto biały dym z rury o dziwnym zapachu,w ogóle inaczej te spaliny pachną nawet po rozgrzaniu się silnika.Jak kupiłem auto to czuć było typowe czyszczone przez kata spaliny(niektórzy wiedzą jak to pachnie)a teraz tego nie ma...zastanawiam się czy zacząć to robić czy wziąć od znajomego silnik 2.8 z e39 i zrobić swap!problem tylko że będę potrzebował pewnie wszystko,łącznie z osprzętem ale to już muszę znaleźć na forum żeby nie robić kilka postów w jednym...powiedzcie mi jak wygląda ten tester?może bym sobie taki sprawił?pozdrawiam
  7. Własnie...nigdzie go nie widziałem!
  8. No to mnie pocieszyłeś!...ale przyznam że wolę zrobić uszczelkę(po drodze zmienie uszczelniacze) niż miał bym wpakować 800zł w sondy i dalej by nic nie pomogło! Ja też myślę właśnie że to uszczelka,dodatkowo wydaje mi się że samochód jest jakby słabszy od pewnego czasu.Jeszcze jakieś podpowiedzi?oczywiście spróbuję tego testu na płyn...pozdrawiam
  9. Witam,mam kolejny problem a może to nie problem...otóż zauważyłem że mam dość często twardy górny wąż a co za tym idzie dolny jest o wiele zimniejszy,powiem nawet że letni.Górny jest gorący i twardy a dolny ciepły.Czy to wina termostatu czy może padła uszczelka?bo jak dziś jechałem i mu wcisnąłem do dechy na wyższe obroty to widziałem biało za mną,stąd pytanie o uszczelkę.Niedawno postał kilka dni i po odpaleniu bardzo gęsto kopcił przez chwilę,potem już było ok.Rano znów odpalenie i znowu biały dym! Od jakiegoś czasu już tego nie zauważam ale nie wiem jak będzie po dłuższym postoju.Dodam że nie gaśnie,obroty nie falują...jak poznać zapach lub kolor spalin gdyby było coś nie tak?pozdrawiam
  10. Witam,a więc byłem dziś jeszcze raz na kompie u znajomego bo sprawdzałem ostatnio przepływkę więc chciałem żeby skasował błąd i komp pokazał tylko przepływkę którą odpiąłem ale żadnej sondy nie wskazał! Mimo to,powiedział że jest coś jest nie tak bo obie sondy szaleją.Strumień danych pokazał najpierw wartość 4.41 pierwsza a druga 3.84,za chwilę 4.78 a druga 4.59 i za chwilke znowu 0.84 a druga 0.73 czasem spadło do 0.55...powiedzcie czy to normalne?pozdrawiam
  11. Rozmowa nadal o 36...
  12. Ok,powiedz mi kolego gdzie jest ten przekaźnik,a może jego numer...
  13. Wykręciłem wtrysk sterujący,kolega kupił używkę za 100zł,założył i autko śmiga...dziękuję wszystkim za porady!Pozdrawiam
  14. Więc może się oazać że mam tylko jedną sondę uszkodzoną i wpływa ona na pracę tej drugiej tak?Jeśli nie znajdę takiego diagnosty to czy jest inna metoda sprawdzenia np. wymieniam jedną i jadę na komp,jeśli usterka jest nadal wkręcam tą starą i wymieniam drugą...jest taka możliwość? Już się orientowałem i po numerze jaki jest na sondach siemensa które siedzą w mojej bmw,jest do kupienia właśnie NGK a ceny dochodzą pod 400zł....
  15. Dobrze,ale o co chodzi z tym podgrzewaniem? czy można to naprawić?na alledrogo.pl widziałem używki,ma jeden typ,99za sztukę,niby daje gwarancję,niby auto chodziło...moje tez chodzi! nie uzyskałem odpowiedzi jak zapytałem czy je mierzył...napisz coś więcej na temat tych sond.Jestem w stanie kupić te NGK bo w kazdym sklepie wyskakuje ona jako zamiennik dla siemens,tytanowa chyba nawet,ale co z tego jesli sie okaże że znów coś jest nie tak?że co innego jeszcze steruje sondą?bo nie bardzo znam działąnie sondy,wiem tylko że podaje info do kompa o składzie spalin...a wracając do tych moich sond-czy jesli tylko by grzałka walnęła to w obu na raz?jakie by były objawy?pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.