Skocz do zawartości

matchm

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330xd

Osiągnięcia matchm

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Zauważyłem, że brak basu występuje tylko podczas słuchania radia, bo gdy odpalę płytke problem znika, czyli to raczej nie wina subwoofer.
  2. Trochę po czasie, ale może komuś się jeszcze przyda. Przyczyna tego buczenia były luzy na krzyżakach na wale. Do tego wał został dobrze wyważony i wszystko gra ;)
  3. Witam Szanowni koledzy, w E46 posiadam audio BMW PROFFESIONAL z monitorem 4;3. Wszystko grało ok, do dzisiaj. Audio kompletnie nie ma basu, dźwięk można porównać do tego z telefonu. Zwiększenie niskich tonów nic nie daje. Orientuje się ktoś co może być przyczyna? Czy to jakaś grubsza sprawa typu zepsuty subwoofer czy może jakaś błahostka? Pod kompa nie podpinałem, zrobię to dopiero w przyszłym tyg. Czekam na jakieś podpowiedzi. Pozdrawiam!
  4. Panowie, wczoraj mając chwile wolnego odpiąłem wtyczkę od przepływomierza, samochód wyraźnie stracił moc, ale biegi zmieniał idealnie i obroty również przestały falować, więc na 90% obstawiam, ze przepływomierz jest do wymiany. Jak będę mieć wolna chwile to przejadę się jeszcze z jakimś większym obciążeniem i podepnę go pod kompa, żeby zobaczyć czy wyskoczy błąd. Dam znać jak mi poszło :)) Pozdrawiam!
  5. Duzo kosztowała Cię naprawa? Rozumiem, ze po wymianie skrzynia chodziła już prawidłowo? Poziom oleju mam na pewno prawidłowy, bo sprawdzałem na zimno przed i po wymianie oleju.
  6. Witam W mojej e46 330xd (przed lift) od dłuższego już czasu mam problem z automatem. Mianowicie, jeżeli wcisnę trochę mocniej gaz, tak, ze automat zredukuje bieg na niższy i zaraz po tym odpuszczę gaz CAŁKOWICIE to po ok 2s występuje dość mocne szarpnięcie. Ostatnio również zauważyłem, że przy zmianie biegów na wyższy przy maksymalnych obrotach (tak jakbym ciągle wciskał gaz do dechy z kickdownem) skrzynia jakby się ślizgała i nie ciągnie równo. np przy zmianie z 3 biegu na 4, powinienem mieć 3100obr/min, a nieraz mam 2800 potem 3000 i znowu 2800. Występuje przeważnie gdy jadę jeszcze z 2-3 osobami, gdy skrzynia pracuje pod większym obciążeniem. Dodam, samochód jest po wymianie filtra i oleju w skrzyni biegów i ma oryginalny przebieg 163tys Pozdrawiam i czekam na jakieś sugestie :)
  7. Czyli to prawda, ze do bmw z napedem 4x4 nie pasują żadne zamienniki i trzeba kupować tylko oryginalne półosie za chore pieniadze..? sam musze teraz kupic nowe na przód, już się z tym nawet pogodziłem, tylne podobno sa jeszcze dobre. Troche mnie to dziwi, bo samochod ma zaledwie 138tys km ( przebieg oryginalny w 100%), i przez 115tys km jeździl tylko po niemieckich autostradach.. Jak będę miał chwilę to podjade i sprawdze najpierw ten katalizator. Oby to bylo tylko to! :D
  8. Obys miał racje! :D Samochód buczy tylko gdy dodaje gazu lub utrzymuje stała prędkość. Jak spuszcze nogę z gazu wszelkie wibracje i buczenie ustają. Problem występuje na każdym biegu lecz mam wrażenie, ze na 5 jest troche lepiej. Dzisiaj sprawdze jeszcze dokładnie.
  9. Kolego a ile kosztowała Cię wymiana mostu i tulei? Sprawdziłem, na luzie nic nie słuchać. Dodam, ze samochód ma oryginalny przebieg 138tys km, ale to nie zmienia faktu, ze swoje lata już ma ( rocznik 2000).. Jakby przyczyna była tylko zbyt mała ilośc oleju w moście to skakał bym z radości, choć w tego typie samochodzie to pewnie zbyt piękne aby było prawdziwe :D
  10. Zbieżności co prawda nie ustawiałem, ale wydaje mi sie, ze nie są to ani opony ani felgi, poniewaz na oponach letnich mam inny komplet felg niz na nowych zimówkach, a efekt jest ten sam. Buczyć zaczyna dokladnie w tym samym momencie. Wiem, ze mam do wymiany przednie półosie, ale dźwięk ewidentnie dochodzi z tyły, wiec raczej nie ma to żadnego powiązania.
  11. Witam! :) w mojej E46 330xd z automatem przy predkosci 55-80km/h pojawia sie dziwne buczenie jakby z tylnego walu. Drgania czuc tez lekko na fotelu kierowcy. Jest to dźwięk podobny do tego jak przy szybkiej jeździe z otwarta szyba. Początkowo myślałem, ze to opony, ale niestety na nowych zimówkach jest tak samo. Sprawdzałem to na różnych biegach. Samochód prowadzi sie wyśmienicie, rownież przy wyzszych predkościach, zastanwia mnie jednak dlaczego akurat tylko w tym przedziale. Dziwne jest tez to, ze czasami to "buczenie" wgl nie wystepuje i nie ma tu reguly czy silnik jest rozgrzany czy nie, poniewaz nawet po dlugiej trasie efekt jest ten sam. Szukałem podobnego tematu, lecz niestety nie mogłem znaleźć. Jest to mój pierwszy post na forum także jakbym coś zrobił nie tak to prosze o wyrozumiałość :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.