Skocz do zawartości

FrEaKo

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2006 E92 335d remapped by Emaps 350hp 700Nm

Osiągnięcia FrEaKo

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzieki za odp, prosta sprawa, bede wiedzial na przyszlosc. Temperatura po wymianie termostatow 90-91st i to mnie cieszy. Mam nadzieje ze teraz spalanie poleci w dol troche.
  2. Dzieki za odpowiedzi. Pamieta ktos pod ktorym numerem jest kasowanie zuzycia klockow?
  3. Witka, chlopaki pomozcie, zakupilem tarcze, klocki + sensor i pytanie jest czy musze odlanczac aku jak wymieniam sensor a dwa to czy potrzeba potem resetowac kompa po wymienie tego sensora? Drugie pytanie o odpowietrzniki do termostatow? Ile ich jest przy kazdym z termostatow?
  4. Dobra chlopaki dzieki za pomoc, chyba znalazlem co jest przyczyna tego pisku. Teraz musze tylko wyizolowac sekcje nawiewu, nie wiem ile tam jest wiatrakow itd ale przynajmniej wiadomo gdzie szukac. Przy wylaczonych nawiewach nic nie piszczy do 200 potem jeszcze pipiskuje troche ale cichutko i niejednostajnie. Moze to tylko lozysko albo cos utknelo gdzies, zobaczymy http://www.youtube.com/watch?v=DH7V7lxjtHo
  5. To prawda najzdrowsze to nie jest ale innej metody na zejscie ponizej 5s do setki nie ma. Na forum w UK wielu kolesi tak robi, ja sam setki razy w ten sposob startowalem. A autko bede musial zabrac na rolling road ale do tego czasu chcialem zebrac jak najwiecej informacji. Dzieki za podpowiedzi.
  6. Raczej to nie to, z piszczeniem klockow mialem stycznosc jezdzac toyota i zawsze przestawalo piszczec kiedy naciskalem na hamulec. Pozatym wymienialem klocki jakies 2 mies temu. Dzwiek pojawia sie zawsze przy tej samej predkosci +/- powiedzmy 10km/h. Ciezko dokladnie stwierdzic gdzie jest zdodlo dzwieku bo jak otworze szyby przy 120km/h to szum zaglusza wszystko. Jedni lokalizuja to piszczenie w okolicach przedniej szyby, inni mowia ze dochodzi ono spod maski. Gdzies znalazlem ze moze to byc powodowane przez klapy wirowe od kolektora dolotu. Zaczne chyba obklejac auto kawalek po kawalku, innej opcji chyba nie ma. Dzieki za odp tak czy inaczej. Tak ruszalem z 2jki i gaz z hamulcem do 2tys obr. Mokro bylo jak z jedynki ruszalem to przy 2tys nie mialem przyczepnosci wcale.
  7. Witam, mam pytanie i byc moze ktos z forumowiczow mial taki sam problem. Zaczelo sie niedawno, od 60-70 mph do 100 moze wiecej slychac swiszczenie jakby z przedniej szyby. Nie zalezne od obrotow silnika tudziez biegu, na N swiszczy tak samo, przy hamowaniu tez. Zapodam filmik moze ulatwi to zadanie http://www.youtube.com/watch?v=NfSaTf1UUDY&feature=youtu.be
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.