Witam, Jak w temacie. Brat ma problem z BMW E60 z 2004 roku. Auto nagle straciło moc. Im wyższy bieg tym trudniej wkręca się na obroty, a na 5 i 6 biegu nie wkręca się powyżej 3000. Silnik 3.0D 218KM. Objawy pasują do zaworu podciśnienia sterowania geometrii turbiny, ale w tym silniku geometria jest sterowana elektronicznie. Widać także, że dźwigienka zmienia położenie w zależności od obrotów, więc sterowanie działa. Podejrzewaliśmy też przepływkę, ale zarówno z przepływką jak i bez niej auto jeździ identycznie. Udało się połączyć Scan Masterem z kablem ELM327. Widać niewiele, bo tylko Przepływkę, temp powietrza w dolocie, temp silnika, obroty i prędkość. Na wolnych obrotach przepływomierz wskazywał coś około 16,4. Nie wiem tylko jakie powinny być wskazania w tym silniku. Brak jakichkolwiek błędów. Gdzie mogę jeszcze szukać problemu? Filtry zmieniane 10kkm temu. Mowa o filtrze powietrza i paliwa. Grzaliśmy też filtr paliwa suszarką, ale żadnej zmiany nie ma. Czy INPA zadziała z kablem elm327? Jeśli nie to z jakim kabelkiem będzie współpracowała? Pozdrawiam