Skocz do zawartości

James01

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i 118KM 1998

Osiągnięcia James01

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Tak się złożyło, że razem z kolegą kupiliśmy jednocześnie emblematy: oryginalny (150 zł) i zamiennik (20 zł). Oryginał jest oczywiście lepiej wykonany, ma wyraźniejsze przetłoczenia, lepszy jakościowo plastik oraz czarny spód. W zamienniku kolor nieba jest nieco inny niż w oryginale, słabsza jakość plastiku i niemal płaska powierzchnia logo. Zrobiłem też test prędkości i zamiennik przy 120 km/h nie wysunął się ani o mm. Test myjki wysokociśnieniowej jeszcze przed nami ;) Słowem: jeśli potrzebujesz znaczka na sprzedaż: zamiennik. Jeśli BMW jest Twoim oczkiem w głowie: dozbieraj na oryginał. http://i59.tinypic.com/6s5dmp.jpg http://i57.tinypic.com/2iqd4cw.jpg http://i62.tinypic.com/sx0sk6.jpg
  2. A miał ktokolwiek doświadczenia z firmą GSP? W planach już zakup używek, ale odpowiedź mogłaby okazać sie pomocna dla innych użytkowników.
  3. Witam, Chciałem zapytać, czy mieliście doświadczenie z tą firmą i czy możecie je polecić jako alternatywę dla używanych półosi? Muszę popracować nad napędem, bo tradycyjnie stuka przy zmianie biegów a od jakiegoś czasu dyfer zaczął gwizdać... Dlatego chcę kupić tuleje wózka a przy okazji demontażu wymienić dyferencjał i półosie. O ile na dyferencjał nie ma rady (brak zamienników, a w ASO 5000zł), to znalazłem w necie półosie napędowe firmy GSP. Spotkałem się z opinią, że wytrzymały komuś 30km (sic!). Czy ktoś z forumowiczów może to zdementować? Inwestować w ryzykowną sprzedaż wysyłkową używanych półosi, czy kupić nowe GSP? Z góry dziękuję za odpowiedź!
  4. Panowie jeszcze jedno pytanie: Wybór padnie jednak na felgę 7,5 cala, stąd pytanie: Czy ta felga będzie pasowała do samochodu z oponą 205/50 R17? BMW styling 138 7,5x17 ET 20 http://www.bmw7club.nl/wp-content/uploads/2011/09/Styling-138.jpg Offset nie jest za mały? Widziałem je już na e46, ale występują chyba w dwóch wariantach...
  5. Według tej tabelki przy szerokości felgi 8", można zastosować ewentualnie oponę o szerokości 215. http://www.nakole.pl/tabela-szerokosci-felgi-a-opony.php Czy przy zakładaniu/użytkowaniu takiej opony na tak szerokiej feldze mogą być problemy?
  6. Witam, W gąszczu informacji na temat szerokości felg, osadzenia i otworów centralnych zaczynam powoli ginąć ;) Pozwoliłem sobie dlatego na założenie tematu i chciałem zapytać, czy (i dlaczego) poszczególne wersje silnikowe e46 różnią się pod względem pasujących rozmiarów felg? Jeśli tak, to o jakich rozmiarach felg powinienem myśleć w swoim e46 318i 118KM 1998? Czy te felgi nie będą przesadą? http://img6.imageshack.us/img6/7579/xu8b.jpg
  7. Zachęcony dobrymi opiniami kolegów również kupiłem Plasti Dip i jestem bardzo zadowolony. Kilka uwag dla każdego kto chce za pomocą tego środka odrestaurować wnętrze: Nawet po nałożeniu trzech warstw Plasti Dip dość wyraźne są każde miejsca w których odpuściłem sobie zdrapywanie fabrycznej warstwy "gumy" pokrywającej plastiki. Zniechęcony postępami w zdrapywaniu tego dziadostwa częściowo sobie odpuściłem - w efekcie we wnętrzu plastikowego tunelu/półki widać ślad odcięcia. Dopiero gdy wyciągnąłem cały tunel udało mi się odkryć dość łatwy sposób ściągania poprzedniej warstwy - ciepła woda z detergentem i gąbka do naczyń zawinięta na końcówce śrubokręta lub dłucie. Jak tylko przerwiecie powłokę z dowolnym punkcie to można później od tego miejsca sprawnie pozbyć się fabrycznej gumy. Przed nakładaniem oczywiście oczyściłem i odtłuściłem powierzchnię zmywaczem i pozbyłem się pyłków pędzlem. Różnicę pomiędzy warstwą Plasti dip a oryginalną powłoką widać na trzecim zdjęciu - krawędź rolety tylnej popielniczki/schowka jest zachowana w oryginale. Oto kilka zdjęć odrestaurowanego tunelu: http://img825.imageshack.us/img825/6266/wa05.th.jpg http://img823.imageshack.us/img823/2493/js82.th.jpg http://img856.imageshack.us/img856/9893/8ziu.th.jpg http://img809.imageshack.us/img809/5684/b4zu.th.jpg http://img12.imageshack.us/img12/2849/iwf9.th.jpg
  8. U mnie: Honda Civic Sedan 1993 1,6 V-TEC 125KM Mitsubishi Carisma Sedan 1998 1,8 GDI 125KM a teraz: BMW e46 Sedan 1998 1,8i 118KM
  9. Witam, Interesuje mnie kwestia wymiany foteli, kanapy i boczków drzwi w moim e46 z 1998r. na tapicerkę z wersji poliftingowej: http://img33.imageshack.us/img33/3025/jyrb.jpg Czy mocowania foteli i kanapy są takie same? Czy ma znaczenie, że w moim aucie oparcie tylnej kanapy się nie opuszcza? Czy do sedana będą pasowały fotele z kombi? Z góry dzięki za odpowiedź.
  10. Kupiłem właśnie sedana za 12 500 PLN - 318i cosmosschwarz metallic z 16.12.1998 ze sprawdzonym przebiegiem 172 000km w stanie blacharskim bardzo dobrym. Zjeździłem pół Polski ale wreszcie znalazłem zadbany egzemplarz. Do wymiany mam tylko obudowę kluczyka, olej i amortyzatory z przodu. Mam climatronic i 8 airbagów, więc wyposażenie uważam za przyzwoite (chociaż brakuje elektryki tylnych szyb). Za 13 000 PLN znajdziesz dobre auto, ale nie nastawiaj się na sześciocylindrówkę - w dobrym stanie zaczynają się od 16 000 PLN. Pozdrawiam!
  11. Dołączę prośbę o rozkodowanie VIN. W poniedziałek jadę odebrać moje pierwsze BMW, a kilka dodatkowych informacji o samochodzie na pewno się przyda. Z góry dzięki! VIN: WBAAL31070JJ39710
  12. Dostałem VIN od sprzedawcy, czy jest na forum ktoś z dostępem do baz danych niemieckich serwisów, żeby sprawdzić przebieg? Ostatecznie, żeby zdobyć info o wyposażeniu?
  13. Sęk w tym, że oglądałem już kilkanaście samochodów i ten wydaje się być w najlepszym stanie. Tego modelu jest w Polsce bardzo dużo, ale mój musi mieć benzynową rzędową szóstkę i być w wersji sedan ewentualnie coupe. Jeździłem do tej pory w promieniu 100 km od mojego miejsca zamieszkania i spotykałem tylko sprowadzane z Reichu ruiny, ewentualnie zadbane 316. Zobaczymy jak autko wypadnie po wizycie na diagnostyce. Dzięki wszystkim za pomoc!
  14. Czyli jeżeli nie będzie żadnych hałasów to brać samochód? Słyszałem na forum, że niekiedy proste naprawy przynosiły znaczną poprawę na kilka dni, a potem problem wracał... Nie chcę się wpakować w minę, bo zamierzam to BMW doinwestować i zostawić sobie na lata... Samochód ma jeszcze kilka drobnych problemów - purchle pod lakierem na słupku A i pod listwą ochronna progu. Czy są to dyskwalifikujące objawy? Dodam, że sprawdziłem auto miernikiem lakieru i jedynie maska miała wyraźnie wysoki odczyt.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.