Witam, moja historia brzmi troszkę inaczej, Jadę sobie a tu nagle pada prędkościomierz ekonomizer licznik kilometrów(dzienny-całkowity) wyłączyła się klimatyzacja (wszystko niby normalnie lampka świeci ale sprężarka przestała działać) Podjechałem do dwóch znajomych na dwa różne kompy: diagnoza ubity sterownik :( (brak komunikacji) Wyszukałem człowieka zawiozłem zregenerowałem hmm. sukcess-połowiczny klima działa , prędkość jest ekonomizer działa kilometry lecą , hymm spalanie nie działa (nie działało wcześniej tylko nie napisałem ) lecz kontrolka abs/asc dalej swiecą . Człowiek zachował się honorowo powiedział że nie uda się mu go dalej naprawić i oddał kaskę. tu jest teraz niespodzianka : jest błąd w Abs-ie nr 37. błąd zaworu dolotowego asc ( nie zrobiłem fotki ale coś w tym stylu na pewno nr 37. Powiedzcie mi co to jest ten tajemniczy zawór dolotowy czy jakoś tak , podobno jest w sterowniku.... Ktoś to potwierdza ??? jak to wygląda.Jako informację dodam że czasami kontrolki gasną, lecz gdy zaczynam jechać , lub ostatnio puściłem hamulec zaświeciły się znowu, byc może to zbieg okoliczności ten hamulec, po np postoju 3 godzinnym dziś wieczorem po włączeniu/uruchomieniu samochodu świeciły się od razu.. A może ktoś w okolicy Pruszkowa/K Warszawy szeroko rozumianej, posiada taki mam końcówkę 900 001 a model auta to e39 3.0d 2000r po lifcie odwdzięcze się za podmiankę na chwilę lub jakiś pomysł na zaradzeniu problemu.. Lub zna miejsca gdzie można taki zakupić BMW polska 3899zł sklep prawie autoryzowany orginał bmw 1700zł inter-cars z dużą zniżką 1500zł orginał bosh-owski oczywiście wszystkie z końcówką 900 001 P.S o co chodzi z ta adaptacją na czym ona polega i czy trzeba ją robić przy takim samym numerze czy przy innych jeśli tak to przy jakich???? Pozdrawiam Czarek 604-220-020